Keystone logo
Syracuse University - School of Education

Syracuse University - School of Education

Syracuse University - School of Education

Úvod

Vedení prostřednictvím dotazování, zahrnutí a jednání

Posláním Syrakusové univerzitní školy je připravit přemýšlivé a sociálně spravedlivé vůdce, kteří překonávají stipendium a praxi. Prostřednictvím partnerství založených na spolupráci a mnohostranných inkluzivních přístupů zlepšujeme učení a úspěch studentů, fyzickou aktivitu a zdraví a duševní zdraví a blahobyt v různých komunitách. Naším posláním prosazujeme prostřednictvím následujících devíti základních závazků.

  • Absolvovat vysoce kvalifikované a znalé praktiky, učitele, administrátory, poradce, učence a další odborníky, kteří jsou lídry v příslušných oblastech a jsou odhodláni zahrnout do politiky a praxe
  • Fungovat od filosofie sociální spravedlnosti, která zahrnuje obhajování práv historicky marginalizovaných skupin obyvatelstva a výchovných, zdravotních a širších forem spravedlnosti
  • Usilovat o důsledné stipendium, včetně vyvíjejících se forem intelektuální a tvůrčí práce, které mají dopad v místním a globálním kontextu
  • Propagovat zdraví napříč komunitami, včetně rozmanitých rozměrů fyzického zdraví a aktivity a sociálně-emocionálního blahobytu
  • Připravit vedoucí pracovníky v mnoha oblastech, a to i intenzivním terénním zkušenostem, které jsou informovány teorií, vědeckými poznatky, vzorovými postupy a vzájemnými vztahy mezi univerzitami a komunitou
  • Podněcovat studentský úspěch prostřednictvím transformační pedagogiky, učení zaměřeného na studenty a efektivní integraci technologických a jiných zdrojů
  • Uvědomit si, že rozmanitost a akademická dokonalost jsou neoddělitelné. Rozmanitost je zahrnuta do rozmanitých dimenzí, mimo jiné včetně rozmanitého společenství fakult, studentů a zaměstnanců; multikulturalismus; a pracovat v různých školách a společenském prostředí.
  • Podporovat interdisciplinární stipendium a partnerství založená na spolupráci a podporovat klima ve školní škole a ve širší univerzitní komunitě charakterizované vzájemnou úctou a demokratickými a udržitelnými postupy
  • Vytvářet živé, úzce propojené společenství učenců a studentů, kteří obohacují a čerpají z široké škály zdrojů a příležitostí výzkumné univerzity.

Akreditace

Pedagogická fakulta je akreditována Národní radou pro akreditaci vzdělávání učitelů (NCATE). 1. července 2013 se NCATE spojila s Akreditační radou pro vzdělávání učitelů (TEAC) a vytvořila Radu pro akreditaci přípravy pedagogů (CAEP). CAEP je nový akreditační orgán pro přípravu pedagogů. CAEP nadále vyžaduje, aby instituce vysokoškolského vzdělávání, které připravují školské profesionály (poskytovatelé přípravy na vzdělání), používali hodnocení založená na výkonu k měření dovedností kandidáta, úspěšnosti programů při dosahování jeho cílů a operací EPP na podporu kandidátů a programy.

Profesní akreditace přípravných vzdělávacích programů je základem, na kterém si vybudovali svou pověst veškerá profese (např. Architektura, inženýrství, lékařství a právo). Ujišťuje, že ti, kteří vstupují do příslušného oboru, jsou vhodně připraveni k procvičování prostřednictvím asimilace souboru znalostí a předvstupní praxe v oboru. Akreditace vzdělávacích škol naznačuje, že škola prošla důkladným externím přezkoumáním odborníků, že výkon kandidáta na učitele v programu byl důkladně posuzován předtím, než je doporučen pro udělení licence, a že programy splňují standardy stanovené učitelskou profesí .

Regionální akreditační organizace nyní sledují tento přísný přístup k hodnocení a žádají fakultu o vzdělání, aby se stala vedoucím v jejich institucích. Tento posun paradigmatu vytváří kulturu na vysokých školách směrem k inovacím a zlepšování kvality.

Další informace o akreditaci naleznete na adrese http://caepnet.org.

Místa

  • Syracuse

    230 Huntington Hall, , Syracuse

Otázky