DigiPen - Institute of Technology Singapore
Úvod
V DigiPen Institute of Technology v Singapuru zažijete přísné vzdělání, které vás připraví na vzrušující pracovní příležitosti v globální digitální ekonomice. Prostřednictvím studia budete rozvíjet teoretické rámce a základní znalosti, které budou relevantní a užitečné po celou dobu vaší kariéry.
Kromě pravidelných kurzových prací a úkolů budete své znalosti aplikovat na praktické týmové projekty, které využívají komunikaci a interdisciplinární spolupráci. Toto projektové zaměření vás vyzývá k vyřešení obtížných problémů, když společně pracujete na vytváření originálního softwaru, her, animací a dalších v akademickém prostředí, které kopíruje profesionální produkční studio. V době, kdy budete absolvovat, budete mít silné znalosti základních znalostí ve svém oboru, schopnost inovovat nová řešení a portfolio práce, které vám mohou pomoci vyniknout potenciálním zaměstnavatelům.
NAŠE HISTORIE
DigiPen založil Claude Comair v roce 1988 ve Vancouveru v Kanadě jako počítačová simulační a animační společnost. Se zvyšující se poptávkou po práci čelil pan Comair potížím při hledání kvalifikovaného personálu, který měl nejen základní znalosti o informatice, ale byl také obeznámen s nejnovější digitální technologií. Jako takový začal DigiPen nabízet specializovaný tréninkový program v oblasti 3D počítačové animace. Brzy poté se společnost DigiPen spojila s Nintendo of America, aby vytvořila certifikační program v programování videoher.
Vzhledem k tomu, že se videohry vyvinuly z jednoduché 2D grafiky do sofistikovaných 3D světů, rostla potřeba kvalifikovaných zaměstnanců s pokročilým vzděláním v oblasti digitálního umění, designu a softwarového inženýrství. S ohledem na tuto rostoucí potřebu společnost DigiPen vymyslela a začala nabízet první bakalářský studijní program na světě ve vývoji videoher (bakalář přírodních věd v počítačové informatice v interaktivní interakci v reálném čase), který by studenty připravil na jedinečné výzvy při vytváření profesionálních 3D her a simulací software. V roce 1998 společnost DigiPen přemístila svůj kampus do Redmond ve Washingtonu v USA a otevřela své dveře jako technologický institut DigiPen.
To, co začalo jako průkopnický přístup k simulaci a vzdělávání v oblasti vývoje her, se vyvinulo, aby zahrnovalo nové programy v oblasti digitálního umění a animace, počítačového inženýrství, designu her, designu hudby a zvuku a dalších specializací informatiky. Dnes, DigiPen nabízí devět bakalářských studijních programů a dva magisterské programy v areálu Redmond. DigiPen také nabízí studijní programy na dvou mezinárodních kampusech v Singapuru a Bilbau ve Španělsku a také prostřednictvím kooperativních vzdělávacích partnerství se školami v Jižní Koreji a Thajsku.
Rozdíl DigiPen
Studenti si vybírají DigiPen (Singapur) z různých důvodů - ať už jde o naše specializované programy, důraz na týmové projekty a aplikované učení, výjimečné propojení absolventů a průmyslových odvětví nebo zkušené fakulty. Toto je jen několik charakteristik, které definují, kdo jsme a co děláme.
Zaměřený
Vyhlášením oblasti studia, když se ucházíte, skočíte přímo do kurzu, který je pro váš obor nejvhodnější. Na konci studia budete mít pokročilou úroveň znalostí a budete připraveni skočit do své nové kariéry.
Hands-On
DigiPen vás učí být řešitelem problémů a inovátorem prostřednictvím projektů v reálném světě. Aplikováním akademických principů na konkrétní celoroční týmové projekty získáte vy a vaši kolegové praktické znalosti, abyste se stali tvůrci - nejen uživateli - technologie.
Připojeno
Naše silná spojení se singapurským technologickým sektorem vám umožní zapojit se do hluboké studny průmyslových zkušeností a začít budovat svou profesionální síť od prvních dnů na akademické půdě. Úzce spolupracujeme s řadou uznávaných průmyslových partnerů - včetně Ubisoft Singapore, Autodesk, Koei Tecmo, Continental Automotive a dalších -, abychom našim studentům poskytli profesní růst a kariérní příležitosti.
Proslulý
Studenti DigiPen získali na festivalu nezávislých her 57 cen - více než kterákoli jiná škola na světě. A Princeton Review za posledních 10 let řadí DigiPen mezi pět nejlepších škol pro herní design.
Zkušený
Najímáme odborníky na špičkový obsah od předních akademických institucí a oborových gigantů, jako jsou Microsoft, Nintendo, Disney, Pixar, Bungie a Sony. Naši lektoři fakulty přinášejí přímo do učebny kolektivní zkušenost s oceněným akademickým výzkumem, špičkovým vývojem softwaru, výrobou videoher s trojitým A a vedoucím postavením v oboru.
Místa
- Singapore
PIXEL Building, 10 Central Exchange Green,