Read the Official Description

ESP (Ecole supérieure de Publicité) je škola vysokoškolského vzdělávání v oblasti reklamy, komunikace, marketingu a řízení - se sídlem v Paříži. Od roku 1927: ESP připravuje zkušené odborníky v těchto oborech a aktivně se angažuje v komunikačních agenturách, mediálních organizacích a inzerentů. Průkopnická škola s (téměř 90 let!) Zkušeností, ESP je hrdá na své uznávané odbornosti:

ESP je nejstarší komunikační škola ve Francii

Rychlá historie ESP: Na počátku 20. století vynalezly Spojené státy reklama. Skupina francouzských profesionálů se pak spojila, aby rozvíjela know-how v oblasti reklamy ve Francii. V té době: - PUBLICIS, první francouzská reklamní agentura, vznikla v roce 1926. - ESP, průkopnická škola reklamy ve Francii, vznikla v roce 1927.

ESP CERTIFIKACE

Národní certifikace: ESP je soukromá škola vyššího vzdělání certifikovaná francouzskou vládou. ESP poskytuje "profesionalizační" tituly, které poskytují školení pro specifické odborné dovednosti. Proto jsou tyto tituly (bakalářské a magisterské) certifikovány vládní organizací RNCP (National Register of Professional Certifications). Certifikace IAA: Mezinárodní uznání vydané IAA po podrobném přehledu kurzů ("Každý kurz je akreditován a individuálně hodnocen, vyhodnocen prostřednictvím přísného benchmarkového procesu Rady pro vzdělávání IAA, který zajišťuje mezinárodně uznávanou kvalitu výuky, kterou vyžaduje globální komunikační průmysl pro své budoucí studenty a mladé profesionály »). ESP je první španělská soukromá škola [SMBG EDUNIVERSAL RANKING] Od roku 1927 si ESP udržuje svou vedoucí pozici jako "špičková soukromá škola v Paříži" od SMBG EDUNIVERSAL (2013/2014). Toto zařazení je založeno na třech základních kritériích: vynikající výcvik, počáteční plat (absolventů) a úroveň spokojenosti studentů.

Programs taught in:
Angličtina
Francouzština

Tato škola dále nabízí:

1-year MBA

ESP - School of Communication & Marketing

Luxusní značky komunikací se rychle mění, a tak se mění dovednosti potřebné v těchto odvětvích: investovat do nových technologií s cílem zlepšit zkušenosti se značkou, ap ... [+]

Luxusní značky komunikací se rychle mění, a tak se mění dovednosti potřebné v těchto odvětvích: investovat do nových technologií s cílem zlepšit zkušenosti se značkou, použije nejvhodnější segmentace, a těžit z digitálních a sociálních médií komunikovat se zákazníky.

Program Cíle Efektivně komunikovat napříč kulturami ve stále více globalizovaném trhu Přemýšlejte a budovat inovativní komunikace Pochopit podstatu luxus Vytvořte si jedinečný zážitek značky Komunikujte se zákazníky Hlavní body a přidanou HODNOTY Innovation Award (Od SMBG-EDUNIVERSAL) 12 měsíců MBA program - 2 příjmu: Fall / jaro Alternati... [-]
Francie Paris
September 2019
Denní studium
1 rok
Campus forma
Přečtěte si více v češtině

Video de Présentation de l'école ESP

Location address
Ecole Supérieure de Publicité, de Communication et de Marketing
9 RUE LÉO-DELIBES

Paris, Île-de-France, 75116 FR