Stamford International University
Úvod
Přehled
Stamford má jak thajské tak mezinárodní bakalářské a postgraduální studijní programy. Má areál, stejně jako učební centrum v Bangkoku a další areál v Hua Hin. Mezinárodní fakulta uděluje Stamfordu jednu z nejzkušenějších a nejrozmanitějších fakult v Thajsku, pocházející ze zemí, které zahrnují Spojené království, USA, Německo, Francie, Čínu a mnoho dalších.
Se silným zaměřením na výsledky se Stamford věnuje podpoře akademické excelence a kulturního porozumění. Stupně, programy a učební osnovy jsou plně akreditovány ministerstvem školství a ministerstvem univerzitních věcí Thajska. Stamford je na seznamu akreditovaných soukromých univerzit v Thajsku, zaznamenaných ministerstvem univerzitních věcí.
Proč Stamford
- Spousta možností pro studium a vytváření sítí s různými kulturami.
- Více než 40% studentů pochází ze zahraničí z více než 100 zemí.
- Většina fakulty pochází ze zahraničí.
- 480-hodinový stáž program, který plně připravuje studenty na pracoviště.
- Dvojaký stupeň ve spolupráci s předními univerzitami.
- Studentské výměnné programy po celém světě se špičkovými univerzitami.
- Podnikový a řídící program je plně akreditován IACBE.
- Vysoká kvalita, cenově dostupné mezinárodní vzdělání.
Klíčové vlastnosti
- Rozmanité perspektivy
- Interaktivní učení - studie využívající spojení on-line a učebního učení v interaktivních, často na workshopu založených aktivitách.
- Industry Linking - partnerství s firmami vedou k rozvoji reálných podnikatelských znalostí prostřednictvím terénních výletů, reálných obchodních projektů a hostujících řečníků z průmyslu.
- Zkušení mezinárodní lektoři - učit se z velmi zkušené mezinárodní fakulty a získat znalosti o mezinárodních obchodních a globálních perspektivách.
- Flexibilní studijní volby - můžete dokončit program v délce 1 nebo 1,5 let díky volbám na plný a částečný úvazek.
- Studie v obchodní čtvrti Bangkoku - spojená s stanicemi BTS a MRT, Asoke Campus Learning Center se nachází v srdci obchodní čtvrti Bangkoku.
- Specializované možnosti studia - Podnikání, Mezinárodní řízení podniku, Komunikace značky.