
MBA in
Master of Business Administration Southern Arkansas University

Stipendia
Úvod
MBA je nabízena Rankin College of Business v SAU a je plně akreditována AACSB, International, předním akreditačním orgánem pro vysoké školy a obchodní školy. Méně než pět procent všech obchodních programů na celém světě je akreditováno AACSB, což naznačuje kvalitu našeho programu. Obecné kurikulum zaměřené na podnikání zahrnuje kurzy postgraduálního studia v oblasti účetnictví, ekonomiky, financí, marketingu, organizační teorie, kvantitativní analýzy, strategického řízení a řídících informačních systémů. Kromě toho budou v rámci programu zdůrazněny kritické perspektivy. Patří k nim etické, globální, politické, sociální, právní a regulační a environmentální otázky; technika; demografická rozmanitost; a písemné a ústní komunikační dovednosti.
Nejnovějším doplněním je důraz na sociální podnikání, což je 36hodinový program a jeho cílem je poskytnout absolventům dovednosti a znalosti na podporu a zavádění podnikatelských iniciativ k dosažení sociálních cílů. Důraz na zemědělství je 33hodinový program, který vyžaduje 24hodinové základní kurzy a devět hodin volitelných zemědělských produktů. Důraz na řízení dodavatelského řetězce je 33hodinový program, který vyžaduje 24hodinové kurzy postgraduálního studia a devět hodin výběrového řízení dodavatelského řetězce. Student může dokončit program buď v tradičním nočním programu, v on-line doručení nebo kombinací obou.
Osnovy
Učební plán MBA je určen především pro absolventy bakalářského programu Business Administration, ale absolventi jiných programů mohou vstoupit do programu dokončením 24hodinového předpokladového programu.
Program MBA se skládá z 24 hodin základních kurzů MBA a 6 hodin volitelných. Student se může rozhodnout dokončit kurzy v tradičním nočním programu, prostřednictvím on-line doručení nebo kombinací obou. Kvalifikovaní studenti mohou vstoupit do programu každý semestr během dvouletého rotace.
Učební cíle
- Studenti MBA budou efektivní komunikátoři využívající informační technologie k posílení rozhodování prostřednictvím lepší komunikace.
- Studenti MBA jsou připraveni být společensky zodpovědní, efektivní obchodní vedoucí s vědomím kulturních a rozmanitých témat a schopností přijímat etická rozhodnutí.
- Studenti MBA budou kritičtí myslitelé, kteří jsou schopni používat koncepty ze strategického řízení k integraci relevantních informací, rozhodovacích technik a konceptů z různých obchodních disciplín, aby mohli rozhodovat za nových nebo neznámých okolností.
- Studenti MBA mohou účinně a legálně přistupovat a používat informace k přípravě efektivní písemné zprávy, která podporuje rozhodování.
- MBA studenti budou mít kompetence v obchodní disciplíně.
Všeobecné požadavky MBA (30 hodin)
Požadované předměty (24 kreditů)
- ACCT 6003 Účtování rozhodování
- ECON 6003 Manažerská ekonomika
- MKTG 6023 Strategický marketing
- MGMT 6013 Lidské chování v organizacích
- FIN 6003 Manažerské finance
- MGMT 6003 Strategické plánování a analýza
- MGMT 6043 Kvantitativní metody
- SCM 6003 Enterprise Resource Planning
Volitelné předměty (šest kreditních hodin) vybrané z následujících oblastí:
- ACCT 6063 Zvláštní témata v účetnictví
- ACCT 6073 Zvláštní témata v účetnictví
- ECON 6043 Problematika environmentální ekonomie
- ECON 6063 Zvláštní témata v ekonomii
- FIN 6063 Zvláštní témata v oblasti financí
- IS 6063 Zvláštní témata v IS
- MGMT 6033 Kreativita, inovace a podnikání
- MGMT 6063 Zvláštní témata v managementu
- MGMT 6073 Zvláštní témata v managementu
- MKTG 6063 Zvláštní témata v marketingu
- Řízení projektu SCM 6013
- SCM 6023 Supply Chain Sourcing
- SCM 6033 Zabezpečení dodavatelského řetězce
- SCM 6043 Udržitelná SCM praxe
- SCM 6053 Využití technologie RFID
- SCM 6073 Zvláštní témata v řízení dodavatelského řetězce
Předpoklady pro bakaláře
Student může být přijat do programu MBA, pokud má bakalářský titul nebo ekvivalent z akreditované vysoké školy nebo vysoké školy bez ohledu na vysokoškolské studijní obor. Pokud by student měl vysokoškolské vzdělání jiné než obchodní, předpoklady by zahrnovaly:
- Šest hodin principů účetnictví (nižší nebo starší),
- Tři hodiny podnikového financování nebo finančního řízení (mladší nebo starší),
- Tři hodiny statistiky (na juniorské úrovni nebo výše),
- Tři hodiny marketingových principů (na juniorské úrovni nebo výše),
- Tři hodiny mikroekonomie (vyšší nebo vyšší) a
- Tři hodiny organizační teorie a chování nebo principy řízení (úroveň juniorů nebo výše).
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Master of Business Administration (MBA)
- Chicago, Spojené státy americké
Master of Business Administration
- Marbella, Španělsko
Master of Business Administration (MBA)
- Sharjah, Spojené arabské emiráty