
MBA in
MBA ve sportovním marketingu SMS - Sports Management School

Úvod
2. ročník MBA ve sportovním marketingu je pro budoucí odborníky ve světě marketingu. Po MBA 1. ročníku ve sportovním managementu, který je společným jádrem zaměřeným na odborné znalosti sportovního podnikání, se MBA 2 v oblasti sportovního marketingu zaměřuje na profesionální integraci. Poskytuje dovednosti potřebné k procvičování ve vesmíru této možnosti a získání znalostí a otázek sportovního marketingu. Příští školní rok bude v říjnu.
2. ročník MBA ve sportovním marketingu má mnoho výhod:
- Základní kurzy zaměřené na všechny klíčové body marketingu
- Speciální kurzy, které mají být v popředí marketingu
- Výstavba profesionálního projektu
- Profesionální paměť na podporu výstavby profesionálního projektu
- Otevření do světa marketingu
Prostřednictvím tohoto programu budete schopni získat následující dovednosti:
- Staňte se profesionálním odborníkem v oblasti marketingu jako celku
- Obecná obecná znalost marketingového světa
- Zkoumání nástrojů a strategií
- Mastery strategických a operačních komunikačních technik s ovládáním nástrojů DTP
- Silné obchodní dovednosti
- Manažerské dovednosti (finanční, účetní, rozpočet), stejně jako zvládnutí kancelářských nástrojů
- Schopnost řídit projekt nebo skupinu (řízení projektů a řízení lidských zdrojů)
- Schopnost organizovat a naplánovat marketingový projekt
- Zahájit firmu
- Mějte profesionální ovládání angličtiny
- Zvýšené sebevědomí a profesionální profil
- Plnění jeho profesionálního a osobního projektu
Možnosti programu:
- Marketingový manažer, produktový manažer, správce sítě
- Správce úložišť
- Federace a sportovní kluby
- Inzerenti a marketingové oddělení ve firmách
- Společnosti organizující sportovní akce
- Technický ředitel, manažer logistiky, projektový manažer, manažer, manažer komunikace, mediální koordinátor, pohostinství, sponzorství, VIP Area Management
- Marketingové a komunikační poradenské agentury prostřednictvím sportu
- Místní a územní společenství
- Fitness, pohoda a sportovní aktivity
MBA 2. ročník ve sportovním marketingu
Středně znalosti
- Hráči na marketingovém trhu a jejich specifika
- E-business strategie
- Sportovní marketing
- Prostředky aktivace
* Nevyčerpávající seznam
Komunikace - události
Využívání a aktivace médií kolem sportovních událostí
Digitální optimalizace událostí a sportovních struktur
* Nevyčerpávající seznam
Profesní nástroje - doplňkové činnosti
Profesionální nástroje
- Reflexní a profesionální přístup jeho projektu
- Vytvářejte svůj obrázek prostřednictvím sociálních sítí
- DTP nástroje
- Veřejné mluvení
- Profesionální paměť kolem marketingového problému
Doplňkové činnosti
- Cesta k objevení sportu včera i dnes
- Sportovní obchodní konference s odborníky uznávanými ve světě sportu na různých tématech. (PR, komunitní řízení, organizace akcí, dobrovolnictví ve sportu apod.)
- Obchodní zaměření (zásah manažera, generálního ředitele, marketingového / komunikačního ředitele federace, klubu, značky atd.)
Výsledek programu
Prostřednictvím tohoto programu budete moci získat následující dovednosti:
- Staňte se odborníkem v marketingovém průmyslu jako celku
- Obecná znalost světa marketingu
- Zvládnutí nástrojů a strategií
- Zvládnutí technik strategické a operativní komunikace se zvládnutím nástrojů DTP
- Zkušené obchodní dovednosti
- Manažerské dovednosti (finanční, účetní, rozpočtové) a také znalost nástrojů pro automatizaci kanceláře
- Schopnost řídit projekt nebo skupinu (projektový management a HR management)
- Schopnost zorganizovat a naplánovat marketingový projekt
- Začít podnikat
- Mít znalost odborné angličtiny
- Zvýšené sebevědomí a profesionální profil
- Naplnění jeho profesního i osobního projektu
Kariérní možnosti
- Marketingový manažer, produktový manažer, síťový manažer
- Správce úložišť
- Sportovní federace a kluby
- Inzerenti a firemní marketingová oddělení
- Firmy pořádající sportovní akce
- Technický ředitel, manažer logistiky, projektový manažer, stage manažer, manažer komunikace, mediální koordinátor, pohostinství, sponzoring, správa VIP prostor
- Marketingové a komunikační poradenské agentury prostřednictvím sportu
- Místní a regionální úřady
- Sektor fitness, pohody a sportovní rekreace
Osnovy
Středně znalosti
- Marketingoví hráči na trhu a jejich specifika
- Strategie e-businessu
- Sportovní marketing
- Aktivační prostředky
* Nevyčerpávající seznam
Komunikace - Události
Využívání a aktivace médií kolem sportovní události
Digitální optimalizace sportovních akcí a struktur
* Nevyčerpávající seznam
Profesionální nástroje - doplňkové činnosti
Profesionální nástroje
- Reflexivní a profesionální přístup ke svému projektu
- Vybudujte si image prostřednictvím sociálních sítí
- DTP nástroje
- Veřejné mluvení
- Odborná práce na marketingovou problematiku
Doplňkové aktivity
- Vydejte se za poznáním sportu včerejška a dneška
- Sportovní obchodní konference s uznávanými odborníky ve světě sportu na různá témata. (PR, komunitní management, organizace akcí, dobrovolnictví ve sportu)
- Obchodní zaměření (Intervence jednatele, generálního ředitele, marketingového / komunikačního ředitele federace, klubu, značky)