MBA ve sportovním marketingu
SMS - Sports Management School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Paris, Francie
Jazyky
Francouzština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
EUR 19 400 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* 1. rok: 9700 €; 2. rok: 9700 €
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
2. ročník MBA ve sportovním marketingu je pro budoucí odborníky ve světě marketingu. Po MBA 1. ročníku ve sportovním managementu, který je společným jádrem zaměřeným na odborné znalosti sportovního podnikání, se MBA 2 v oblasti sportovního marketingu zaměřuje na profesionální integraci. Poskytuje dovednosti potřebné k procvičování ve vesmíru této možnosti a získání znalostí a otázek sportovního marketingu. Příští školní rok bude v říjnu.
2. ročník MBA ve sportovním marketingu má mnoho výhod:
- Základní kurzy zaměřené na všechny klíčové body marketingu
- Speciální kurzy, které mají být v popředí marketingu
- Výstavba profesionálního projektu
- Profesionální paměť na podporu výstavby profesionálního projektu
- Otevření do světa marketingu
Výsledek programu
Prostřednictvím tohoto programu budete moci získat následující dovednosti:
- Staňte se odborníkem v marketingovém průmyslu jako celku
- Obecná znalost světa marketingu
- Zvládnutí nástrojů a strategií
- Zvládnutí technik strategické a operativní komunikace se zvládnutím nástrojů DTP
- Zkušené obchodní dovednosti
- Manažerské dovednosti (finanční, účetní, rozpočtové) a také znalost nástrojů pro automatizaci kanceláře
- Schopnost řídit projekt nebo skupinu (projektový management a HR management)
- Schopnost zorganizovat a naplánovat marketingový projekt
- Začít podnikat
- Mít znalost odborné angličtiny
- Zvýšené sebevědomí a profesionální profil
- Naplnění jeho profesního i osobního projektu
Kariérní možnosti
- Marketingový manažer, produktový manažer, síťový manažer
- Správce úložišť
- Sportovní federace a kluby
- Inzerenti a firemní marketingová oddělení
- Firmy pořádající sportovní akce
- Technický ředitel, manažer logistiky, projektový manažer, stage manažer, manažer komunikace, mediální koordinátor, pohostinství, sponzoring, správa VIP prostor
- Marketingové a komunikační poradenské agentury prostřednictvím sportu
- Místní a regionální úřady
- Sektor fitness, pohody a sportovní rekreace
Osnovy
Středně znalosti
- Marketingoví hráči na trhu a jejich specifika
- Strategie e-businessu
- Sportovní marketing
- Aktivační prostředky
* Nevyčerpávající seznam
Komunikace - Události
Využívání a aktivace médií kolem sportovní události
Digitální optimalizace sportovních akcí a struktur
* Nevyčerpávající seznam
Profesionální nástroje - doplňkové činnosti
Profesionální nástroje
- Reflexivní a profesionální přístup ke svému projektu
- Vybudujte si image prostřednictvím sociálních sítí
- DTP nástroje
- Veřejné mluvení
- Odborná práce na marketingovou problematiku
Doplňkové aktivity
- Vydejte se za poznáním sportu včerejška a dneška
- Sportovní obchodní konference s uznávanými odborníky ve světě sportu na různá témata. (PR, komunitní management, organizace akcí, dobrovolnictví ve sportu)
- Obchodní zaměření (Intervence jednatele, generálního ředitele, marketingového / komunikačního ředitele federace, klubu, značky)
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Magistr v digitálním marketingu a komunikaci (MDMC) (evropské a americké akreditace)
- Geneva, Švýcarsko
Master of Business Administration
- Online Malta
MBA Marketing Management v Madridu
- Madrid, Španělsko