SKEMA Business School: výrazné umístění
SKEMA Business School je jednou z největších francouzských Grande Ecoles s 9 500 studenty z více než 120 národností, 160 učiteli, 50 000 absolventy a 7 kampusy po celém světě (Brazílie, Čína, Francie, Jižní Afrika a USA).
SKEMA byla založena v roce 2009 jako výsledek fúze mezi Ecole Supérieure de Commerce, Lille a CERAM Business School, Sophia Antipolis. Škola v Lille byla založena v roce 1892 a CERAM v roce 1963.
škola má komunitu oddanou učení a vytváření a předávání manažerských znalostí a praxe. Od svého založení se SKEMA stala globální školou se strukturou více kampusů a velkým portfoliem programů vyučovaných v angličtině a ve francouzštině. Ty se pohybují od pregraduální úrovně až po další vzdělávání a jsou v souladu s boloňskými normami vysokoškolského vzdělávání (licence, magisterský, doktorský).
Mezinárodní strategie
SKEMA má za cíl stát se globální obchodní školou na pěti kontinentech. Její společnou mezinárodní strategií je školit vedoucí manažery ve znalostní ekonomice rozvojem:
- Škola s jednou identitou na různých místech, s kampusy zřízenými v srdci vědeckých center. Kultura školy podporuje mezinárodní rozhled, dokonalost a inovace.
- Vzdělávací programy pro více míst nabízející mobilitu, odborné znalosti a interdisciplinární programy (technologie-management).
- Synergie s místním prostředím školy jak z hlediska výzkumu, tak obchodních partnerství. Vzájemné obohacování v rámci vědeckých center (ale také mezi těmito centry) poskytne celkový pohled na inovace a potřebu specifických dovedností v různých regionech světa.
- Systematické zapojení světových firem do školy (řízení, programy, inkubátory, výzkum, studenti).
- Škola je řízena podle hodnot excelence, humanismu, rozmanitosti a inovací.
- SKEMA přispívá k místnímu životnímu prostředí a ekonomické struktuře všude tam, kde se její areály nacházejí.
Mise
SKEMA je globální výzkumná a vysokoškolská instituce, která školí talenty, kteří se zavázali transformovat svět prostřednictvím udržitelného přístupu. Hybridizace mezi humanitními a společenskými vědami a daty je jádrem jeho modelu a jeho modus operandi je globální expozice.
Akreditace
