
MBA in
Master of Business Administration (MBA): Důraz E-Marketing National American University

Stipendia
Úvod
Program Master of Business Administration poskytuje studentům příležitost rozvíjet své znalosti a dovednosti v oblasti podnikání. Studenti mohou pocházet z magisterského studijního programu nebo se mohou rozhodnout pro dokončení základních kurzů, aby zajistili, že všichni studenti vstoupí do programu s pevným zázemím v oblasti podnikání. Kurzy základního programu poskytují studentům příležitost posílit své analytické a praktické dovednosti v oblasti účetnictví, financí, ekonomiky, informačních systémů, marketingu, kvantitativních metod a vedení. Důrazná témata poskytují studentům příležitost přizpůsobit program tak, aby jim pomohli splnit své konkrétní cíle v oblasti kariéry.
Stupeň MBA je viděn v obchodním světě jako indikace, že máte obecnou znalost účetnictví, ekonomiky, financí a managementu, a to zejména ze středního nebo horního managementu. Master of Business Administration NAU vám poskytne znalosti a dovednosti, které potřebujete pro uspokojení potřeb dnešních předních organizací. Absolventi e-marketingové koncentrace mohou vykonávat kariéru v oblasti elektronického obchodu, online marketingu a marketingu sociálních médií. Podle ONET Online mají pozice v oblasti e-marketingu , jako jsou specialisté na internetový marketing a marketingový manažer elektronického obchodu, jasný výhled se silným růstem pracovních míst a vysokými mediánovými platy. E-marketingový učební plán zahrnuje kurzy v SEO / SEM, sociální mediální marketing a e-commerce. Marketing je také zaměřen na mobilní zařízení.
Požadavky na program MBA
Stupeň MBA poskytované NAU se skládá ze dvou akademických požadavků: magisterské základní kurzy a volitelné kurzy. Studijní program se skládá z 10 kurzů a úspěšné dokončení 45,0 hodin úvěru.
MBA Core Courses
MT6255 musí být dokončeno během prvního semestru a před dokončením ostatních magisterských kurzů. Základní kurzy MBA jsou následující:
- Manažerské účetnictví AC6550 4.5
- EC6150 Manažerská ekonomika 4.5
- Finanční správa FN6350 4.5
- MA6600 Kvantitativní metody pro rozhodování vedení 4.5
- MG6500 Správa marketingu 4.5
- MT6255 Úvod do vedení a kvality 4.5
- Strategie a politika MT6650 4.5
E-Marketing Důraz
Studenti, kteří tuto možnost zvolí, musí absolvovat základní kurzy MBA pro důraz na e-marketing spolu s následujícími volitelnými kurzy:
- MG6600 Internetový marketing 4.5
- MG6610 E-Commerce 4.5
- MG6620 Sociální mediální marketing 4.5
- MG6630 E-Marketing Analytics 4.5
Absolventi programu MBA s důrazem na E-Marketing budou:
- Vypracujte, implementujte a monitorujte marketingové plány využívající technologie digitálního marketingu.
- Vyhodnoťte scénáře marketingu v reálném světě a navrhněte řešení založená na kritické analýze dostupných marketingových informací.
Požadavky na přijetí
- Bakalářský titul
- Doklad o kompetenci angličtiny
- Není požadováno GRE!
- Žádná diplomová práce nevyžaduje!
Přidružená kariéra
- Vedoucí pracovníci
- Generálních a provozních manažerů
- Prodejní manažeři
- Manažeři správních služeb
- Manažery průmyslové výroby
- Stavební manažeři
- Manažerům sociálních a komunitních služeb
- Odhad nákladů
- Analytici managementu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MBA Luxusní značkový marketing a mezinárodní management
- Paris, Francie
MBA | Marketing & Prodej
- Moscow, Rusko
- Online Russia
MBA v marketingovém managementu