Keystone logo
La Salle International Graduate School IGS MBA Master in Business Administration International Executive
La Salle International Graduate School IGS

MBA Master in Business Administration International Executive

Madrid, Španělsko

14 Months

Angličtina

Poloviční úvazek

Request application deadline

Sep 2023

Request tuition fees

Na kampusu

Stipendia

Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium

Úvod

MBA Master in Business Administration International Executive

MBAi Executive (MBAiE) je výsledkem kombinace dlouhodobých zkušeností La Salle jako obchodní školy v USA (vlastní univerzity v Manhattanu a Philadelphii). Jeho cílem je školit lidi rozvojem podnikatelského a kreativního charakteru, aby mohli předvídat budoucí obchodní potřeby v globalizovaném a multikulturním prostředí, a zároveň jim vštípit pragmatickou a posilující vizi doprovázenou etickými hodnotami, emoční inteligencí a sociální odpovědností. udržitelné výnosy v čase.


Zaměřené na:

Zkušení profesionálové:

• Inženýři a technické profily obecně, kteří potřebují dokončit své akademické vzdělání specifickým školením v oblasti managementu, aby získali přístup k manažerským pozicím (téměř základní požadavek), s jistotou a bezpečností.

• Vedoucí oddělení (marketing, finance, HR...), aby získali globální a strategickou vizi společnosti a naučili se, jak oddělení interagují.

• konzultanti servisních společností

• podnikatelé

• Obecně každý odborník, který si přeje rozvíjet svou profesní kariéru směrem ke světu managementu a obchodu.


Požadavky:

Minimálně tři roky praxe v pracovním prostředí.


Popis


MBAi Executive byl navržen na základě zkušeností La Salle z obchodní školy v USA (La Salle University Philadelphia a Manhattan College New York).


Program je nakonfigurován tak, aby poskytoval různé vzdělávací zkušenosti na základě:

• zvláštní péče o metodiku,

• Vytváření malých skupin, které umožňují intenzivní oddanost ze strany učitelského sboru.

• A jasný závazek k rozvoji profesionálních dovedností manažerů, které se dnes vyžadují:

1. Intrapersonální stránka k dosažení rovnováhy

2. Interpersonální aspekt efektivně komunikovat

3. Kritický duch pro podporu názorů a rozhodnutí pevným způsobem.

4. Kreativita k vytváření znalostí, procesů nebo produktů přizpůsobených potřebám společnosti a trhu


Kromě toho, abyste cítili mezinárodnost, program zahrnuje pobyt na La Salle University-Philadelphia na dva týdny v červenci, ve kterém jsou kurzy kombinovány s návštěvami firem a konferencí hostujícími profesory. Je to jedinečný a intenzivní osobní, akademický a kulturní zážitek.
Stojí za zmínku, že jedním z hlavních přínosů programu je pedagogický sbor, který tvoří manažeři na vysoké úrovni s uznávanými zkušenostmi v prestižních společnostech, které jej kombinují s učitelským povoláním.

Agenda:


Modul I: EKONOMICKO-FINANČNÍ ŘÍZENÍ

• Obecné a analytické účetnictví

• Finanční ekonomická analýza a správa pokladny

• Mezinárodní ekonomika

• Finanční trh

• Analýza investic a oceňování společností

Modul II: ŘÍZENÍ PRODEJE A MARKETING

• Strategický, koncepční a operativní marketing

• Průzkum trhu

• Plánování prodeje

Modul III: ŘÍZENÍ PROVOZU

• Výroba, organizace procesů a kvalita

• Řízení logistiky a nákupu

Modul IV: STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ

• Vypracování strategií a zásad společnosti

• Řízení managementu

Modul V: MANAGEMENT LIDÍ A PRÁVNÍ PROSTŘEDÍ

• Strategické řízení lidských zdrojů

• Pracovní právo a prevence pracovních rizik

PŘÍČNÉ PŘEDMĚTY

• Řízení a organizace technologií a informačních systémů ve společnosti.

• Řízení inovací

• Osobní a profesní rozvoj:

• Emocionální dovednosti

• Manažerské dovednosti Sociální dovednosti

• Procesy internacionalizace podnikání


CÍLE


Připravte současné odborníky na obsazení manažerských pozic na nejvyšší úrovni a poskytněte jim znalosti a dovednosti v oblasti vrcholového managementu, aby:

• interpretovat obchodní souvislosti,

• Vytvořit si přehled nezbytný k pochopení celkového fungování ekonomiky a role, kterou hrají další proměnné typické pro svět podnikání, zejména vývoj strategií.

• aktualizovat a vytvářet nové znalosti,

• uplatňovat vhodná řešení problémů, které přináší současné prostředí charakterizované mimo jiné požadavkem lepší a rychlejší pozornosti vůči požadavkům trhu prostřednictvím různých způsobů řízení zdrojů a různých způsobů podnikání.

O Škole

Otázky

Podobné kurzy