O IPADE
IPADE je instituce zaměřená na tvorbu a výměnu znalostí. Jsme organizace, která se neustále vyvíjí a mění, aby odrážela moderní svět.
Naše programy jsou zaměřeny na reakci na výzvy neustále se měnícího, globalizovaného světa. IPADE se neomezuje na technické znalosti nebo na jednu obchodní oblast. Jsme vzdělávací instituce ve snaze o poznání, pravdu a podporu základního lidského zaměření u vedoucích firem, které školíme.
Pomocí Case Method a modelu výuky zaměřeného na studenty podporujeme analytické, diagnostické a plánovací schopnosti, které manažerům umožňují uvažovat o jejich podnikání a o sobě samých, aby mohli efektivně rozhodovat a humánně vést své organizace.
IPADE na první pohled
Dějiny
IPADE Business School byla založena v roce 1967.


Fakulta
Naše 11 akademických oddělení se zabývá výukou účastníků z různých programů IPADE.
Absolventi
Více než 37 000 studentů absolvovalo učebny IPADE Je to vybraná skupina podnikatelů z různých sektorů s různorodými zájmy, které sdílejí IPADE jako uzlový bod; pro IPADE tvoří její absolventi nejdůležitější hodnotu.
AkreditaceKvalita a důslednost IPADE jí umožnila získat tři mezinárodní akreditace, které jsou uděleny nejvýznamnějším světovým obchodním školám.Poradní výborIPADE Business School podpořila mezinárodní dialog tím, že zapojila dvě nejprestižnější obchodní školy na světě: Harvard Business School a IESE Business School.
Metodologie
Pomocí metody případu si účastníci zdokonalují své manažerské dovednosti tím, že provádějí detekci, analýzu a diagnostiku reálných obchodních problémů.
Případová metoda využívá akademické materiály (obchodní případy) založené na skutečných organizačních výzvách, které jsou analyzovány z různých hledisek. Tento proces je rozdělen do tří fází: osobní studium, týmová práce a plenární zasedání vedené odborným profesorem.
Na základě případů a doprovodných technických poznámek získají účastníci potřebné znalosti o základních funkcích řízení podniku. Hostitelé a hostující profesoři poskytují další praktické vstupy, odborné znalosti a životní zkušenosti.
1. Osobní studie
Účastníci využívají své osobní zkušenosti se situací nastíněnou k posouzení problémů ak vytvoření akčního plánu.
2. Týmová práce
Tým účastníků kombinuje jejich osobní a plenární analýzu, aby se rozhodovali, jako by byli představenstvem společnosti.
3. Plenární zasedání
Případ je analyzován pomocí příspěvků celé třídy pod vedením odborného profesora.

Sociální práce
Nadace El Peñón a Colegio Montefalco jsou dvě vzdělávací instituce pro znevýhodněné rodiny žijící ve východním státě Morelos. Obě školy jsou součástí iniciativ IPADE v oblasti sociální odpovědnosti. Oddělení institucionálního rozvoje spojuje účastníky i absolventy se specifickými iniciativami, které školy podporují při podpoře vzdělávání dětí, dospívajících a jejich rodin.