
MBA in
MBA Luxusní značkový marketing a mezinárodní management Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Úvod
MBA Luxury Brand Marketing and International Management je školení číslo 30 po dobu 30 let a uznávané jako nejlepší školení pro toto odvětví a podle odvětví. Je to školení zcela navržené profesionály a odborníky na danou činnost. Mise a případy svěřené společnostmi umožňují studentům uplatnit znalosti získané během kurzů.
První rok vám umožní zvládnout nástroje nezbytné k pochopení marketingu a podnikání v sektoru luxusních značek a domů. Trvá od září do července, přičemž probíhá jeden semestr a jeden semestr na stáži.
Harmonogram pro druhý ročník ve večerních hodinách dává budoucím laureátům příležitost pokračovat v profesionální činnosti nebo absolvovat jednu nebo více stáží ve společnostech, aby si upevnili znalosti v tomto sektoru.
Tento program přináší titul manažera marketingu a prodeje v oblasti luxusních produktů, registrovaný v RNCP vyhláškou ze dne 27. 12. 2018 zveřejněnou v Úředním věstníku ze dne 1. 4. 2019, kód NSF 312m profesionální certifikační úroveň I.

Přijímací řízení
Osnovy
První rok
- Obecná a sektorová kultura luxusu
- Základy luxusního marketingu
- Komunikace luxusních značek
- Základy podnikání
- Řízení provozu
- Týmové řízení
- Osobní rozvoj
- Cizí jazyky
- Roční projekt
- 6měsíční stáž
Druhý rok
- Strategie
- Geopolitika / geostrategie
- Konkurenční strategie v luxusním průmyslu
- Identita a komunikace
- Analýza trendů a správa kreativity
- Marketingová komunikace
- marketing
- Specifika komunikace v luxusu
- digitální
- Správa a správa
- Distribuce a logistika
- Mezinárodní obchod
- odbyt
- Management / Finance
- doprava
- Etika a řízení
- Obecná kultura
- Historie luxusu
- koučování
- Profesní život a osobní rozvoj
Některé kurzy mohou být v angličtině.