MBA Fashion Management - mediální major
IFA Paris
Klíčová informace
Umístění kampusu
Paris, Francie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
24 - 24 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 14 800 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Poplatek za přihlášku 150 EUR
Úvod
IFA Paris MBA certifikováno FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Doba trvání: 24měsíční program v angličtině
- Kampus: Paříž
- Kredity ECTS: 120
- Poplatek za přihlášku: 150 EUR
- Školné: 14 800 EUR
- Omezeno na: 25 studentů ve třídě
„Móda v době sociálních médií je velmi vzrušující“
Úvod
Více než kdy jindy musí módní profesionálové prokázat flexibilitu a schopnost přizpůsobit se tvrdšímu ekonomickému prostředí, ale také měnícím se spotřebitelským trendům a změnám v módním systému, přičemž roste poptávka po udržitelnějších a etických obchodních praktikách. Společnosti hledají manažery, kteří by mohli rozvíjet poutavější a společenštější zážitky, které by povzbudily spotřebitele k propojení, a mohou sebevědomě procházet inovativními strategiemi v digitálním prostředí.
Náš MBA Fashion Management, dodávaný od roku 2008, byl kompletně přepracován, aby plně využil výhody IFA Paris a našich odborných znalostí v oblasti špičkových technologií a v přizpůsobování udržitelnějších postupů pro módní průmysl.
Naše priorita: poskytnout našim absolventům vynikající marketingové a manažerské dovednosti potřebné k orientaci v této měnící se krajině. Vzhledem k tomu, že se odvětví zaměřuje na vytváření dalších mezer pro udržení dlouhodobé ziskovosti svých produktů nebo služeb, vyvinuli jsme TŘI hlavní obory, které dosahují spojení mezi francouzskou tradiční savoir-faire a hloubkovým porozuměním budoucím potřebám módy oděvy, módní média a luxusní průmysl:
- Média (tento program)
- Luxus
- Oděv
Obrázek: mentální reprezentace někoho nebo něčeho ... Pokud módu považujeme za jazyk, je její role nositele vnímání zřejmá. Naše tvary těla, naše osobnosti, naše styly jsou do určité míry utvářeny obrazem, který se odráží v zrcadle módních médií.
Průmysl prochází psychologickou změnou. Až donedávna se jednotlivci vždy snažili dosáhnout „vytouženého já“, které by bylo dokonalou kopií toho, co se odráží na lesklých stránkách časopisů. Nyní je tento pojem „žádoucího já“ postupně odmítán a spotřebitelé požadují, aby se mohli vidět takoví, jací jsou, optikou sdělovacích prostředků.
MBA v oboru Fashion Management - Media Major byla restrukturalizována tak, aby uchazečům umožnila prosazovat myšlenku přesného zastoupení. Prostřednictvím kombinace experimentálních a kreativních modulů budou produkovat vizuální a umělecké artefakty, které se na módu dívají antropologickou optikou.
Všechny naše programy jsou členěny podle rámce ECTS, jak je definován boloňskou konvencí. Po absolvování kurzu dostanou studenti celkem 120 ECTS, které lze snadno převést, pokud se rozhodnou dále studovat. Tento program je také certifikován FEDE (Fédération Européenne des Écoles).
Chcete více informací o tomto programu MBA e -mailem? Klikněte zde → Pošlete mi více informací!
Tento program MBA je k dispozici také pro online studium na našem webu pro distanční vzdělávání IFA Paris - Learn Online. Všechna informace o plné online verzi tohoto kurzu naleznete na: MBA Fashion Management - Media Major (Online).
Přijímací řízení
Osnovy
Struktura kurzu
Rok 1:
První rok je věnován osvojování základních dovedností a kompetencí v prostředí třídy.
Toto intenzivní a praktické školení je poskytováno prostřednictvím vyučovacích modulů organizovaných ve čtyřech modulových skupinách.
Dvě z těchto seskupení modulů tvoří základní součásti MBA Fashion Management. Je společný pro všechny tři hlavní obory (luxus, oděvy, média):
Marketing & Management
Toto seskupení zahrnuje řadu modulů, které budou postupně plánovány na základě struktury marketingového plánu. Celkový soubor znalostí, které studenti získají, je připraví na:
Analyzujte složité marketingové výzvy na základě praktických případových studií
Strategicky alokujte zdroje k dosažení předem stanovených cílů
Řemeslné značky DNA umožňující dosažení udržitelné konkurenční výhody.
Obchodní záležitosti
Schopnost naslouchat a interpretovat signály trhů je klíčovou součástí dnešních manažerů. Je potřeba ji neustále pěstovat. V rámci tohoto modulu seskupení studenti objeví zvláštnosti módního průmyslu z ekonomického a finančního hlediska.
Kromě základního modulu se tento obor médií soustředí kolem dvou skupin modulů, které představují téměř polovinu kurikula:
Kontextualizace módy
Toto seskupení modulů pomůže studentům získat hlubší pochopení světa módy jako přechodu mezi uměním a průmyslem.
Obraz a komunikace
Studenti budou uvedeni do kontextu skutečného života a rozvinou své technické dovednosti prostřednictvím řady praktických workshopů od focení po kreativní žurnalistiku.
Zatímco program je strukturován kolem jedinečných modulů a vzdělávacích zkušeností, vrcholem je naše fakulta kvalifikovaných a motivovaných lektorů, kteří pocházejí z více než 20 různých zemí. Tento skutečný vzdělávací tavicí kotlík vám umožní těžit z různých kulturních perspektiv, což zase podnítí váš sklon analyzovat a řešit problémy kreativními a nekonvenčními způsoby.
rok 2:
Druhý rok je věnován implementaci a experimentování s těmito dovednostmi prostřednictvím absolvování povinné stáže a vypracování diplomové práce Capstone, jedinečného a individuálního projektu, který hodně vděčí za IFA Paris učení se prostřednictvím pedagogiky.
V projektu Capstone se od studentů očekává, že vytvoří spojení mezi znalostmi kurzu a jejich praktickým pochopením aktuálních osvědčených postupů v tomto odvětví, aby mohli připravit plnohodnotný plán pro podnikatelský záměr.
Konečně, od začátku až po promoci a bez ohledu na to, kde se nacházejí, budou postgraduální studenti IFA Paris těžit z podpory jedinečného oddělení zvaného „Centrum kariéry a absolventů“.
Využitím silné spolupráce se skupinami, jako jsou LVMH, Richemont nebo Kering, Centrum kariéry a absolventů umožní přístup k exkluzivním akcím pro uvedení značky, módním přehlídkám, uměleckým výstavám nebo profesionálním veletrhům s cílem vybudovat vlastní profesní síť studentů.
Kredity:
1. ročník: 60 ECTS
Marketing & Management - 18 ECTS
Obchodní záležitosti - 13 ECTS
Kontextualizace módy - 7 ECTS
Obraz a komunikace - 22 ECTS
2. ročník: 60 ECTS
Stáž - 20 ECTS
Capstone Project - 40 ECTS