Masters v oboru Business Administration v řízení provozu
Free University Of Tbilisi
Klíčová informace
Umístění kampusu
Tbilisi, Gruzie
Jazyky
Vyžádejte si informace
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Provozní manažer je odpovědný za celý cyklus výroby zboží a služeb a doručování produktu k zákazníkovi.
Provozní manažer musí prozkoumat způsoby, jak zlepšit služby a obchodní procesy. Za tímto účelem manažer denně monitoruje a analyzuje obchodní procesy, nastavuje standardy řízení a kontroly kvality, hledá nové technologie a zvyšuje celkovou efektivitu.
Cílem magisterského programu Business Administration in Operations Management je vytvořit prostředí pro střední a vysoké manažery a analytiky / konzultanty, kde se budou moci naučit řízení provozu a jeho komponenty, prohloubit teoretické znalosti v obchodním rozhodování -výrobní proces a nástroje pro řízení podniku, získání lepších dovedností pro hodnocení kontextu a řešení výzev, které vyvstávají v praxi.
Program je zaměřen na střední a vysoké úrovně manažerů a obchodních analytiků / konzultantů, kteří mají praktické zkušenosti.
Možnosti kariéry:
Po dokončení budou absolventi pracovat jako provozní manažeři a zaujímat vyšší pozice v manažerských a obchodně analytických / konzultačních službách. Budou schopni realizovat projekty a provádět investiční rozhodnutí. Absolventi budou schopni vytvářet a spravovat své podnikání.
Výsledky učení:
Po dokončení magisterského programu bude absolvent vlastnit obecné a specifické kompetence uvedené níže:
Obecné kompetence:
znalost osobních vlastností vůdčích a komunikačních nástrojů;
znalost metod a technik matematických a ekonomických analýz;
schopnost identifikovat problémy a stanovit úkoly;
schopnost stanovit priority problémů a úkolů;
schopnost pracovat v týmech a vést tým;
schopnost plánovat a provádět komunikaci.
Specifické kompetence:
mít podstatné a systematické znalosti základní sféry řízení podniku - provozu a jeho složek;
schopnost monitorovat, analyzovat, interpretovat a předpovídat obchodní procesy;
mít vhodné techniky a informace, řešit složité problémy a mít kreativní přístup.
Kompetence vyvinuté v programu splňují šest kritérií pro druhý stupeň vysokoškolského vzdělávání stanovených v národním kvalifikačním rámci:
Znalosti a porozumění:
Absolventi programu budou mít důkladné a systematické znalosti oboru, které jim umožní vytvářet nové nápady, uznávat přístupy k řešení problémů, zejména:
teoretické a praktické znalosti potřebné pro přijímání obchodních rozhodnutí;
porozumění finančním informacím, znalost metod, pravidel a přístupů k přípravě účetní závěrky podle mezinárodních standardů;
úplná znalost struktury nákladů v podnikání;
hluboké znalosti rozpočtových procesů různých typů podniků;
znalost teoretických a praktických metod pro rozhodování, která povedou ke zvýšení hodnoty společnosti;
znalost teoretických a praktických metod hodnocení investičních projektů;
porozumění roli metod marketingových konceptů v procesu řízení podniku a znalost plánování marketingové taktiky;
hluboké znalosti témat taktického a strategického řízení;
porozumění složitosti, typologii a povaze obchodních transakcí;
základní znalost principů řízení lidských zdrojů;
znalost servisních a výrobních operací, designu, plánování, kontroly a zlepšovacích technik
znalost různých faktorů ovlivňujících rozhodování;
pochopení významu matematických modelů v rozhodovacím procesu;
znalost zásad při vývoji nového produktu a souvisejících procesů;
znalost výrobních a kosmických technik;
pochopení významu statistické kontroly řízení kvality a procesů;
znalost základních aspektů rozsahu;
znalost zásad řízení kvality;
znalost různých metod výzkumu.
Uplatňování znalostí v praxi:
Absolvent bude jednat v novém, nepředvídaném a multidisciplinárním prostředí; hledat nové a originální způsoby řešení složitých problémů, včetně nezávislého výzkumu využívajícího nejnovější metody a přístupy. Absolvent bude zejména schopen:
činit správná taktická nebo strategická rozhodnutí na základě výkazů nákladů;
vytvářet provozní a finanční rozpočty;
hodnotit investiční projekty;
přijímat investiční rozhodnutí;
plánovat a řídit obchodní transakce;
aplikovat teorie a koncepty marketingu do praxe;
činit manažerská rozhodnutí týkající se lidských zdrojů;
spustit a vést celý cyklus řízení projektu;
řídit proces návrhu, plánování, monitorování a zlepšování servisních a výrobních operací;
aplikovat koncepty modelování do praxe;
aplikovat počítačové simulace a algoritmy v rozhodovacím procesu;
definovat a klasifikovat měření efektivity podnikání;
řídit proces vývoje designu systémů kvality a používat nástroje a nástroje řízení;
provádět výzkum.
Schopnost učinit závěr:
Absolvent bude schopen vytvářet uzemněné závěry založené na kritické analýze komplexních a neúplných informací (včetně nedávného výzkumu); provést inovativní syntézu na základě posledních údajů. Absolvent bude zejména schopen:
vytvářet statistické modely a řešit praktické úkoly pomocí těchto modelů;
modelový obchodní úkol v aplikaci Excel;
vysvětlit a graficky analyzovat dynamiku tržních procesů;
sledovat, vysvětlovat a analyzovat tržní ceny a další základní ukazatele;
provádět matematické a ekonomické analýzy pomocí standardních programovacích nástrojů;
vyhodnotit a učinit závěry z prezentací a obchodní komunikace;
analyzovat různé typy systémů výkazů nákladů;
aplikovat kvantitativní a kvalitativní dovednosti k určení různých manažerských nebo provozních problémů;
analyzovat výsledky a činit příslušné statistické závěry;
analyzovat teorie mikro a makroekonomie;
identifikovat, vyhodnotit a řídit finanční rizika;
provést kritickou analýzu;
provádět kvantitativní a kvalitativní analýzu řízení kvality;
analyzovat výsledky přijatých rozhodnutí.
Komunikační dovednosti
Absolvent bude komunikovat své závěry, argumenty a metody výzkumu s akademickými a odbornými pracovníky v gruzínštině a cizích jazycích, s ohledem na akademické etické normy a moderní informační a komunikační technologie. Absolvent bude zejména schopen:
pracovat v týmech a vést tým;
provádět komunikaci o obchodních transakcích;
provádět komunikaci o investičních rozhodnutích;
řídit mezilidské vztahy;
komunikovat s investory;
zvládnout prezentační a řečnické dovednosti.
Schopnost učit se
Absolvent samostatně provede proces učení, porozumí charakteristikám procesu učení a vytvoří jeho strategický plán. Zejména bude schopen:
pravidelně aktualizovat znalosti;
najít vhodné zdroje a zdroje.
Hodnoty
Absolvent bude schopen hodnotit hodnoty a přispívat k vytváření nových hodnot. Absolvent zejména:
uznávat a sdílet nápady na volném trhu;
sdílet zásady soukromého vlastnictví;
sdílet zásady liberální demokracie;
ocenit rozdíly a kulturní rozmanitost;
vykonávat obchodní činnost s profesionální odpovědností;
uznávat a sdílet zásady obchodní a firemní etiky.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Online MBA
- Online
Tech MBA
- Amsterdam, Nizozemsko
- Famagusta, Kypr
MBA na plný úvazek
- New Orleans, Spojené státy americké