
MBA in
MBA Management a marketing v oblasti luxusu a módy ESLSCA Business School

Úvod
MBA Management a marketing luxusu a módy je dnes, po 15 letech existence, známý a uznávaný jako jeden z nejlepších způsobů, jak integrovat různé luxusní sektory.
Jeho cílem je poskytnout studentům pozadí znalostí a nástrojů pro analýzu ekonomických, uměleckých a kulturních odvětví luxusu. Poskytuje také dovednosti nezbytné pro profesionální manažerskou činnost v této oblasti.
Studenti jsou také vyškoleni v módním marketingu v oblastech, jako je tvorba, trendy a současné umění. Program zkoumá trendy v designu a módě z historických, geografických a sociologických aspektů.
Školení je také zaměřeno na digitální, rozvíjející se sektor, který podporuje dovednosti, které dnes společnosti hledají.
Na programu je také 3denní studijní cesta do Itálie s cílem objevit italské řemeslníky a Made in Italy (módní měřítko).
MBA Management a marketing luxusu a módy je průřezové školení, které pokrývá všechny oblasti luxusu a marketingu.
Přijímací řízení
Osnovy
Program kurzů
Modul 1: Základy managementu a řízení podniku
- SME - Disruptive Innovation
- Podnikatelské plány, rozpočty
- Vedení, vedení týmu
- Obchodní strategie
- CSR
- MSP, přerušující inovace
- Digitální transformace
- Agilní řízení projektů
- VBA - Visual Basic for Application (Excel, kódování)
Modul 2: Vypracujte marketingovou a obchodní strategii rozvoje
- Luxusní nákup a logistika
- Designové myšlení
- Distribuční strategie
- Vysoké šperky, nábytek, luxusní vozy (EN)
Modul 3: Řízení marketingových a prodejních týmů
- Historie módy
- Ochranná známka a práva duševního vlastnictví
- Luxus a CSR
- Luxus a padělky
- Kosmetika - Strategie a praxe
Modul 4: Návrh a řízení strategie propagace produktů a služeb
- Zákaznická zkušenost v luxusu
- Balení a vizuální merchandising
- Adobe Suite (In-Depth)
Modul 5: Rozvoj digitální viditelnosti produktů a služeb
- Workshopy: Koučování diplomových prací
- Ústní obchodní angličtina
- Řečnictví, angličtina pro luxusní průmysl
- Digitální strategie, sítě
- Obchodní hry - Marketstrat
- Čas na osobní rozvoj, samostatnost
Modul 6: Vypracování a rozpočtování marketingového plánu
- Krizový marketing, E-reputation management
- Mezinárodní marketing
- Obchodní management, dashboardy
- Marketingový plán
Modul 7: Sociální dovednosti
- Sektorové návštěvy, workshopy, obchody, Epernay atd.
- Jemné dovednosti
Modul 8: Diplomová práce
- Diplomová práce
Modul 9: Odborná praxe
- Podpůrný životopis + motivační dopis
- Koučování, případové studie
Pedagogická metoda
Tento program kombinuje přenos dovedností, znalostí a technik učení se reflexí, aby se specializoval na luxus. Vyučují se také základy podnikového managementu, managementu a vedení, aby bylo možné získat kompletní program.
Digitální technologie jsou jádrem lekcí. Školení probíhá formou lekcí, ale také praktických případových studií, prezentací ve třídě a skupinových diskuzí.
Žebříčky
10. místo v žebříčku Eduniversal 2021 v kategorii „Luxusní management“.
Výsledek programu
Cíle
- Získejte hloubkové školení v technických znalostech v oblasti managementu a marketingu aplikovaného na luxusní a módní sektory.
- Rozvíjejte solidní znalosti tržních praktik v kontextu, kde se podniky vyvíjejí.
- Získejte potřebné know-how, jak s ohledem na ekonomické a digitální prostředí, obchodní a soutěžní právo, logistiku, tak i manažerské a marketingové techniky pro řídící týmy a projekty.
- Přijměte komplexní a průřezový přístup k odvětví: společnosti, profese, rizika a příležitosti.
- Získejte odborné znalosti pro přístup k pozicím marketingových manažerů v luxusním a módním sektoru.
- Získejte dovednosti týmové práce a vedení, abyste rozvinuli svůj potenciál.
Dovednosti
- Pochopte své prostředí a výzvy organizace.
- Vypracujte marketingový plán, nastavte jeho implementaci a sledování
- Řídit, motivovat, školit a vyzývat prodejní, marketingové a komunikační týmy
- Provádějte kvalitativní/kvantitativní studie, navrhujte a řiďte 360° komunikační strategii
- Navrhněte a spravujte digitální strategii společnosti, online komunikaci, sociální sítě, řízení kvalifikované návštěvnosti a online prodej
- Spravujte firmu, řídicí panely, sestavujte, vyzkoušejte a sledujte rozpočet a zapojte všechny zúčastněné strany v projektovém režimu
- Měkké dovednosti, interpersonální a technické dovednosti, týmové a projektové řízení v agilním režimu
- Proveďte výzkumnou studii, poskytněte řešení problému z nového úhlu
- Aplikujte nashromážděné znalosti ve firmě
Kariérní možnosti
MBA Management a marketing luxusu a módy umožňuje integrovat profesionální svět do pozic, jako jsou:
- Produktový manažer, Product Owner
- vedoucí prodeje, vedoucí prodejny,
- Marketing, komunikace, digitál, PR manažer
- manažer merchandisingu a e-merchandisingu,
- Vedoucí studia, konkurenční zpravodajství, obchodní analytik,
- manažer galerie, podnikatel,
- Komunitní manažer, CRM manažer, zákaznický servis…
Oblast činnosti
- Módní a textilní značky (fast-fashion, premium, luxusní)
- Luxusní domy, všechny sektory
- Komunikační agentura, tisková, digitální agentura
- Poradenské firmy specializující se na luxus a módu