
MBA in
MBA Digitální marketing a inovace ESLSCA Business School

Úvod
Dvouletý MBA v marketingu Digital & Innovation (M1-M2) si klade za cíl vyškolit etické manažery v digitálním marketingu schopné sladit dovednosti v digitálním marketingu, rozvoji podnikání a dat v rozhodně podnikatelském a start-up přístupu.
Výuka je rozdělena do 2 kurzů:
Obecná vzdělávací dráha:
- Strategie (digitální transformace, obchodní modely, inovace, podnikatelský plán, sociologie spotřeby)
- Business development (obchodní strategie, management, uzavření, CSR)
- Digitální marketing (web marketing, management, obsah na sociálních sítích)
- Podnikání a projektový management (kolektivní financování, agilní projektový management, Leadership, obchodní angličtina)
Kurz odborného vzdělávání ve 2 specializacích:
Specialita růstového marketingu s ohledem na komplementaritu mezi strategiemi růstového marketingu (krátkodobé) a inbound marketingem (dlouhodobé); V tomto smyslu kurz kombinuje dovednosti digitálního marketingu a analýzy dat a testovací dovednosti, které jsou nezbytné pro růstový marketing.
- Zákaznická cesta a zážitkový marketing
- Digitální marketingová strategie
- Růstový marketing
- Analýza a testování dat
Marketing Data Specialty si klade za cíl osvojit si dovednosti v oblasti strategie a digitálního marketingu na jedné straně, vývoje, datové vědy, analýzy dat a velkých dat na straně druhé, aby byla zaručena vyčerpávající datová cesta:
- Moderní datové a velké datové infrastruktury
- Jazyk, průzkum a manipulace s daty
- Analytika a datová věda
- Správa dat
Silné stránky digitálního marketingu a inovací MBA
Digitální marketing a inovace MBA klade důraz na úplné zvládnutí hodnotového řetězce digitální ekonomiky a kombinuje akademický a praktický přístup ke školení profesionálů s multidisciplinárním talentem. Školení se točí kolem společného jádra i specializačního modulu, jehož prostřednictvím si naši studenti mohou prohloubit určité oblasti, aby se orientovali na profese vyžadující velmi specifické dovednosti.
Základní lekce kurzu vám umožní rozvíjet smysl pro vedení a plánování kariéry. S důrazem na inovace a digitalizaci ekonomiky, tento modul zve studenty, aby pochopili projektové řízení inovativními způsoby. Jsou vyzváni, aby zahrnuli své úvahy do logiky finančního oceňování a image společnosti.
K pevným základům, které poskytuje první modul, se přidávají praktické znalosti z oblasti realizace kampaní, designu a tvorby webových stránek a komunikace v digitálním věku. Digitální marketing MBA se zaměřuje na školení odborníků na digitální strategii, kteří jsou si plně vědomi ekonomických výzev, které to přináší. Nové kanály, inbound a outbound marketing, strategie obsahu značky nebo dokonce SEO, sociální média, e-commerce, data ... všechny předměty týkající se digitálního světa jsou předmětem kurzů navržených podle výukových metod přizpůsobených jejich specifikám.
Udržujeme spolupráci a partnerství se společnostmi vedoucími k digitální transformaci. Mezi nimi jsou po našem boku největší digitální hráči (včetně Apple, Microsoft, Adobe, SalesForce atd.), inovativní start-upy a nejuznávanější specialisté ve svém oboru. Jsme tak schopni nabídnout školení, které je stejně obohacující jako profesionální.
Výhody
- Komplexní program, který vám dá ovládnutí celého hodnotového řetězce digitální ekonomiky s přesným zaměřením na marketing a podnikatelský rozměr stimulovaný technologiemi, které revolučně mění obchodní plány.
- Přístup, který je akademický i praktický
- Vize budoucnosti pro maximální zaměstnatelnost
- Certifikační proces (DiGiTT a Google Analytics)
Ideální studenti
Pro koho je školení?
Digitální marketing a E-Business MBA je zaměřen na studenty, kteří se chtějí pustit do digitálních profesí, stejně jako na profesionály, kteří se snaží získat přístup na manažerské pozice v této oblasti.
Přijímací řízení
Osnovy
Program kurzu
Modul 1: Strategie
- Digitální transformace
- Strategie, obchodní modely
- EMS, přerušující inovace
- Podnikatelský plán, rozpočet
- Digitální chování uživatele
- digitální právo
Modul 2: Digitální marketing
- Základy internetového marketingu
- Online marketingový plán
- Řízení výkonnosti webového marketingu
- Sociální sítě-obsah
- Elektronický obchod
Modul 3: Rozvoj podnikání
- Obchodní strategie
- Řízení obchodní výkonnosti
- Vyjednávání-uzavření
- CSR
Modul 4: Podnikání a projektové řízení
- Fundraising a crowdfunding
- Agilní řízení projektů
- Vedení, vedení týmu
- VBA
- Obchodní angličtina
Metoda výuky
Vzdělávací inženýrství ESLSCA je založeno na třech pilířích:
- Akademický: Výchozím bodem je akademický pilíř, který umožňuje studentovi získat technické, vědecké a manažerské znalosti.
- Know-how: Uvedení do perspektivy se skutečnou situací v podnikání nebo provedení mise v obchodní záležitosti nebo provedení případových studií CCMP (Centrale des cas).
- Odbornost: Zvýšení odbornosti prostřednictvím certifikací nabízených studentovi a účasti na konferencích, mistrovských kurzech.
Události
- Den příchozího marketingu 2022 (M1 a M2)
- Výstava Vivatech 2022
- Hackathon (Test & Lean) (Marketing specializace na růst)
- Capstone (data) (specializace datového marketingu)
Akademické projekty
- Příprava na certifikace Google: Digitální marketing (M1), Google Ads (M1), Google Analytics (M2)
- Certifikace Microsoft Power BI
- Příprava na certifikaci Inbound Marketing (Hubspot)
- Příprava a průchod TOEIC
- Hackathon, Capstone
- Partnerství Akademie AWS (Amazone Web Service): Toto partnerství nabízí privilegovanou cestu, která všem našim studentům umožní získat praktické zkušenosti za účelem získání certifikace AWS Academy Cloud Foundations, uznávané profesionály v oboru.
Žebříčky
Master in Business Administration (MBA) Digital Marketing and Innovation je umístěn v top 15 v kategorii „Master in Digital Marketing and E-Business“ v žebříčku Eduniversal 2022.
Výsledek programu
Cíle programu
- Vyškolte etické manažery 4.0 v digitálním marketingu na strategické i provozní úrovni, schopné obsadit pozice v marketingové i datové oblasti
- Přijměte multifunkční marketingový přístup k implementaci dlouhodobé a krátkodobé strategie digitálního marketingu v kontextu digitální transformace
- Rozvíjet a upevňovat růstový marketing a ducha rozvoje podnikání jak v kontextu začínajících/MSP, tak velkých společností v inovativním marketingovém přístupu
- Pochopte příležitosti a výzvy, které data nabízejí, abyste mohli čelit novým výzvám marketingových inovací (umělá inteligence, strojové učení atd.) a splnit požadavky personalizace a zapojení zákazníků
Dovednosti
- Rozvoj digitální strategie společnosti
- Rozvoj digitální viditelnosti společnosti a jejích značek
- Rozvoj komunikační strategie společnosti na sociálních sítích
- Vývoj obchodní strategie společnosti na webu
- Organizace firemních informačních systémů a webových zařízení
Kariérní možnosti
Příležitostí pro náš Digitální marketing a inovace MBA je mnoho a představují pracovní místa, o která je na trhu práce vysoká poptávka, a to jak v digitálním marketingu, tak v datových profesích.
Specialita Data Marketing, stejně jako specialita Growth Marketing, nabízí zajímavé mosty mezi digitálním marketingem a profesí Data podle zájmů a profesních projektů každého z nich.
Růstový marketing
- Manažer nákupu
- Manažer zákaznické zkušenosti
- Manažer SEM
- manažer sociálních sítí
- UX Designer / UI Designer
- Webový analytik / Digitální analytik
- Growth Hacker / Growth Marketer
Marketingová data
- datový vědec (tlumočník)
- Datový analytik (popularizátor)
- datový inženýr (technik)
- Data Architect (designér)
- Chief Data Officer (manažer)
- marketingový analytik
- CRM projektový manažer
- hlavní marketingový ředitel
- Projektový manažer digitálního marketingu
- Manažer příchozího marketingu
Objem nabídek práce pro vedoucí pracovníky na internetu explodoval na začátku roku 2016 (komerční marketing: 11 %, výzkum a vývoj inovací: 18 %) (zdroj APEC).