Keystone logo
Escuela Internacional de Protocolo MBA v protokolech, vytváření, návrhu a správě událostí
Escuela Internacional de Protocolo

MBA v protokolech, vytváření, návrhu a správě událostí

1 Years

Španělština

Plný úvazek

Request application deadline

Request earliest startdate

Request tuition fees

Na kampusu

Úvod

MBA v oboru PROTOKOL, TVORBA, NÁVRH A ŘÍZENÍ AKCÍ z Escuela Internacional de Protocolo je vysoce konkurenční program, který připravuje a profesionálně umožňuje studentovi rozvíjet vytváření, navrhování a řízení akcí a institucionálních vztahů.

Se desarrolla este programa, en base al crecimiento del sector que todas las previsiones indican con el consiguiente aumento del presupuesto que las organizaciones destinarán a la creación de eventos corporativos.

V současné době naprostá většina společností vyžaduje postavu odborníka na institucionální vztahy a organizaci akcí orientovaného na obchodní management a připraveného být součástí představenstev a řídících výborů.

Tento program reaguje na velmi důležitou poptávku eventových profesionálů, kterou žádají nejen velké firmy, ale i střední a malé.

Vyvíjí se v 60 kreditech ECTS a je orientován na praktický obsah určený k rozvoji podnikatelského ducha a rozhodného charakteru.

Je zaměřen na lidi, kteří hledají školení v oblasti vytváření, designu a řízení jakéhokoli typu události, rozvíjející se jako lídři se strategickou vizí a podnikatelskou iniciativou na různých úrovních organizací.

Program rozvíjí, jako odlišující prvek od jiných studií tohoto typu, nejen tradiční techniky tvorby, designu a řízení akcí, ale také znalost parametrů, které budou konfigurovat činnosti související s organizací akcí, identifikující výše všechny tři jasné trendy, které by měly být zahrnuty do programů:

  1. OBCHODNÍ HODNOTY
    Za prvé, důležitost, kterou nabývá zacházení s profesním rozvojem nejen v rámci zákona, ale také v rámci etiky, hodnot a společenské odpovědnosti, které instituce rozvíjí a zapojuje odborníky do rozvoje těchto hodnot.
  2. NOVÉ PUBLIKUM A NOVÁ ZPRÁVA
    Studie jsou zaměřeny na přizpůsobení se nové generaci spotřebitelů s novými vlastnostmi, potřebami a požadavky, které mají mimořádný dopad na transformace společností.
  3. POUŽÍVÁNÍ MOBILNÍCH APLIKACÍ PŘI AKCÍCH
    Znalosti tohoto typu technologií budou rozvíjeny jako způsob, jak rozšířit globální komunikaci a vzájemně propojit účastníky s cílem optimalizovat zapojení účastníků.

Diferenciální aspekty

  • Jedná se o první magisterský titul, který nabízí komplexní školení v oblastech marketingového protokolu, reklamy, public relations a komunikace, v organizaci akcí.
  • Fakulta je tvořena stejnou měrou ze specializovaných učitelů a aktivních odborníků, kteří poskytují dvojí pohled, akademický a praktický, na obsah.
  • Odborný a mezinárodní profil studentů tohoto programu znamená, že příležitosti k vytváření sítí exponenciálně rostou.
  • Platforma, na které je Master vyvinut, poskytuje nejnovější inovace v online výuce, má množství zdrojů pro usnadnění vzdělávací zkušenosti a poskytuje neustálé sledování studenta.
  • Pořádají se různá mistrovská sezení, na kterých prestižní profesionálové vysvětlují osnovy a sdílejí své rozsáhlé zkušenosti.

Dovednosti a kompetence

Student získává potřebné nástroje, dovednosti a schopnosti, aby byl schopen činit potřebná rozhodnutí v celém procesu organizace akce od jejího začátku a realizace až po řízení post-eventu, a to prostřednictvím osvojení konkrétních předmětů tvorby, designu a řízení akcí a průřezových předmětů, které vám umožní rozvinout potřebné funkce, které je nutné v akci uplatnit v záležitostech strategického marketingu, managementu, korporátní komunikace, protokolu a všech souvisejících disciplín v oblasti komunikace.

Jde o to poskytnout studentům transverzální zbraně znalostí, které přesahují jejich vlastní specializaci v nutnosti pracovat v koordinaci se zbytkem oddělení v oblasti institucionální komunikace prostřednictvím rozvoje firemních akcí.

Jejich hlavním cílem je rozvíjet řadu kompetencí, dovedností a postojů studentů pro výkon jejich funkce koordinace a řízení týmů při rozvoji event managementu, a to vždy z globální vize obecných cílů společnosti pomáhá obecnému vedení při optimalizaci obchodních výsledků.

Prostřednictvím rozvoje získaných znalostí bude posílena řada dovedností a kompetencí, které umožňují kombinovat ty, které odpovídají vnitřním znalostem podnikání s těmi, které odpovídají jednání s lidmi, pokud jde o vyjednávání, komunikaci a vedení samotného, a všechny ty, které jsou nezbytné pro tvorbu, design a řízení firemních akcí.

- Viditelnost a strategie:

Získejte jasnou představu o tom, co v současné době je, a také si ujasněte globální obchodní a komunikační plán, který bude fungovat podle společných cílů

- Kontrola informací:

Osvojte si provoz všech interních informačních systémů, techniky průzkumu trhu a všech dostupných interních i externích zdrojů, abyste věděli, kde hledat, kde informace zachytit. Kontakty na vysoké úrovni, pracovní sítě, rodinný život, přátelství, publikace atd. by měly být vaším prostředkem neustálých znalostí, které znovu potvrzují nebo utvářejí vizi.

- Pochopení obchodní a globální vize:

Znáte dokonale všechny zvláštnosti podnikání a techniky a metodiky pro vytvoření strategické mapy události v jejím designu a částech, které budou ovlivněny. Musíte mít globální myšlení, které vám umožní vidět organizaci ve vztahu ke všem částem, které ji vnitřně tvoří a se kterými navenek souvisí.

- Léčba lidí:

Řídit a řídit týmy tak, aby jejich členové dosáhli svých cílů, měli potřebnou motivaci a mohli se rozvíjet jako lidé a profesionálové.

-Sdělení:

Osvojte si komunikační techniky i techniky efektivní prezentace. Komunikační dovednosti jsou základní.

-Vyjednávací techniky

Dosáhněte vysoké vyjednávací kapacity pomocí nezbytných technik k dosažení nejlepších výsledků ve vztazích mezi různými cílovými skupinami ovlivněnými událostí.

- Vývoj projektu:

Umět implementovat a realizovat definované strategie

- Vyhodnocení a kontrola:

Zavést řídicí systémy kontroly rozvoje funkcí a hodnocení výsledků.

-Osobní dovednosti:

Rozvíjet dovednosti související s emoční inteligencí (sebepoznání, sebeovládání a sebemotivace) a sociální inteligencí (důvěra ve skupinu, přínos zkušeností, aktivní naslouchání atd.)

- Evoluce a změna:

Vědět, jak správně řídit změny ve vnějším a vnitřním prostředí a možné krize způsobené těmito změnami.

- Vlastní herecký styl:

Vytvořte si svůj vlastní styl vedení, který vám umožní motivovat lidi a sjednotit je ke stejnému cíli.

Programa

Modul 1: Návrh, tvorba a plánování akcí - 6 ECTS-

  • Briefing
  • Creatividad e innovación para eventos
  • Planificación estratégica
  • Gestión de Proyectos
  • Gestión del tiempo
  • Business plan

Modul 2: Řízení a řízení firemních akcí – 8 ECTS

  • Fundamentos de Economía
  • Habilidades directivas
  • Liderazgo y Gestión de equipos
  • Řízení podle cílů
  • Coaching
  • RSC y Sostenibilidad
  • Formación de portavoces

Modul 3: Řízení globální komunikace pro události - 4 ECTS-

  • Obecná teorie komunikace
  • Tisková kancelář na akcích
  • Média na akcích

Modul 4: Marketing na akcích - 3 ECTS

  • Marketing para eventos
  • Léčba trhů
  • Firemní image na akcích

Modul 5: Reklama a Public Relations na akcích - 3 ECTS

  • Public Relations na akcích
  • Reklama a akce
  • Léčba veřejnosti
  • Společenská odpovědnost společnosti

Modul 6: Techniky organizačního protokolu-6 ECTS

  • Concepto de Protocolo
  • Tratamiento del anfitrión
  • Las presidencias
  • Sistemas de ordenación
  • Tipos de mesas
  • El Programa y sus técnicas

Modul 7: Protokol a události -8 ECTS

  • Legislación protocolaria
  • Protocolo Oficial
  • Protocolo de empresa
  • Protocolo social e imagen personal
  • Restauración y Catering
  • Protocolo Internacional
  • Protocolo Militar

Modul 8: Organizace obvyklých událostí – 5 ECTS

  • Inauguraciones
  • Recibimientos y recepciones
  • Conferencias
  • Presentaciones de productos
  • Organización de Cumbres
  • Las primeras piedras
  • Los presupuestos
  • Organización de Congresos

Modul 9: Řízení a praktické provádění akcí – 10 ECTS

  • Escenografía y Puesta en escena
  • Produkce akcí
  • Catering na akcích
  • Taller de Eventos oficiales
  • Taller de Eventos corporativos
  • Taller de Eventos culturales
  • Taller de Eventos deportivos

Modul 10: Externí odborné stáže -5 ECTS

Obsah:
Stáže jsou povinné a budou probíhat v organizacích zajišťujících organizaci akcí, protokolárních a komunikačních společnostech, jakož i v odpovídajících odděleních veřejných institucí i soukromých společností. Tyto stáže budou řízeny profesionálním tutorem v destinační společnosti a akademickým tutorem na Škole.

Modul 11: Závěrečný magisterský projekt - 6 ECTS

Modalidades de estudio

Los programas se desarrollan de manera modular con el fin de hacerlos más legibles y manejables en la evolución lógica del proceso de aprendizaje y la metodología de estudio se basa en tres cuestiones fundamentales:.

B-LEARNING

Se establece un sistema combinando la enseñanza presencial en las aulas con el trabajo en línea en donde el alumno adapta el estudio a sus circunstancias particulares de tiempo, lugar y espacio de trabajo.

Jde o hybridní učení, ve kterém učitel v prezenční práci vysvětluje obsah, organizuje práci, požaduje vypracování úkolů, navrhuje axiomy, řeší pochybnosti atd. To vše je kombinováno s online prací, kde je výzkum podporován k provádění úkolů buď samostatně, nebo prostřednictvím spolupráce, čímž se rozvíjejí jejich schopnosti a provádějí se průběžné kontroly sebehodnocení.

PŘÍPADOVÁ METODA

Metoda případu, která byla zahájena na Harvardské univerzitě, se jeví jako potřeba, aby studenti čelili skutečným situacím a museli se rozhodovat, hodnotit akce, činit informované úsudky atd.

Jedná se o techniku aktivního učení, zaměřenou na zkoumání skutečného a specifického problému studenta, která pomáhá studentovi získat základ pro induktivní studium.

Vychází se z definice konkrétního případu tak, aby student byl schopen pochopit, znát a analyzovat celý kontext a proměnné, které do případu zasahují.

Cíle této techniky jsou:

  1. Vyškolit budoucí odborníky schopné najít pro každý konkrétní problém odborné, osobní řešení přizpůsobené danému společenskému, lidskému a právnímu kontextu.
  2. Práce z profesionálního přístupu na problémech konkrétního prostředí.
    Profesionální přístup je založen na skutečném problému s prvky zmatku, někdy protichůdných, stejně jako se vyskytují ve skutečnosti a požaduje se odborný popis, teoreticky podložený, srovnávající konkrétní prezentovanou situaci s teoretickým modelem, identifikující zvláštnosti případu, navrhovat strategie řešení případu, aplikovat a vyhodnocovat výsledky.
  3. Vytvářejte učební kontexty, které usnadňují vytváření znalostí a podporují verbalizaci, vysvětlení, kontrast a přepracování myšlenek a znalostí.

Prácticas y bolsa de trabajo

La Escuela Internacional de Protocolo tiene a disposición de los alumnos un servicio de orientación laboral desde el que se gestionan las prácticas educativas y se canalizan las ofertas de empleo que las empresas hacen llegar a la EIP.

Prácticas educativas

Stáže mají za cíl poskytnout ucelenou přípravu studenta prostřednictvím paralelního vzdělávacího programu na univerzitě i ve firmě, spojujícího teorii a praxi. MBA v oborech Protocol, Creation, Design and Event Management zahrnuje ve svém studijním plánu 5 ECTS na stážích

La Escuela cuenta actualmente con numerosos convenios firmados con empresas e instituciones públicas , lo que posibilita que cada año todos los alumnos que lo deseen o acrediten tener los conocimientos mínimos requeridos puedan hacer sus prácticas reales en organización de actos y en otras responsabilidades afines a los gabinetes de organización de eventos, marketing, publicidad, comunicación corporativa y relaciones institucionales.

Stejně tak EIP propaguje vlastní akce, které pod vedením kvalifikovaných odborníků řídí sami studenti a mají tak další příležitost přiblížit se reálnému trhu. A konečně, škola prostřednictvím své organizace pro pořádání akcí, NHV, podporuje účast studentů jako asistentů, juniorů, seniorů a koordinátorů na všech akcích, které pořádá, což představuje nejen perfektní doplněk jejich školení, ale také začátek jejich rozvoje. a odbornou zralostí.

Requisitos de ingreso

Estar en posesión de cualquier licenciatura o diplomatura universitaria, o bien, tener una experiencia profesional mínima de tres años en el área de protocolo, producción y la gestión de eventos en la empresa (plazas limitadas).

O Škole

Otázky