MBA Mezinárodní Management Plný úvazek
ESB Business School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Reutlingen, Německo
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Kompletní sada nástrojů pro správu pro budoucí vedoucí pracovníky na plynulých a globálních trzích
Mezinárodní management Full-Time MBA je zaměřen zejména na absolventy technických, vědeckých a akademických studijních oborů, jako je strojírenství, přírodní vědy a humanitní vědy pro řízení a vedení úkolů v oblasti mezinárodního obchodu.
Brána do německého průmyslu ještě před maturitou
Budujte a zdokonalujte obchodní, manažerské a vůdčí schopnosti v co nejkratším čase a aplikujte je ve firemním umístění podle vašeho výběru.
Mezinárodně orientované
Obsah programu je zaměřen na mezinárodní kariéru; studium výhradně v angličtině, zatímco se učí němčinu paralelně.
Galerie
Ideální studenti
Absolventi všech oborů mohou být zapsáni, pokud mají po ukončení bakalářského studia alespoň dvouletou odbornou praxi. Absolventi inženýrských, přírodních nebo humanitních věd dosáhnou absolventské kvalifikace, aby zvýšili své kariérní příležitosti.
Přijímací řízení
Osnovy
Průběh studia
Délka: 3 semestry
ECTS: 90
Čtyři z deseti specializací
Základní moduly: 1. semestr / zimní semestr (říjen až únor)
- Podnikání v číslech: účetnictví a finance
- Řízení poptávky a nabídky
- Strategie budoucnosti
- Řízení lidí a kultury
- Právní rámce managementu
- Němčina 1 / Obchodní jazyk 1
- Němčina 2 / Obchodní jazyk 2
- Metody podnikového výzkumu
- Zpráva o umístění společnosti a projektu
- Diplomová práce
Volitelné předměty: 2. semestr/ letní semestr (březen až červenec)
- Lean Enterprise Management
- Vyjednávání přes hranice
- Mezinárodní prodejní management
- Marketing řízený daty
- Využití diverzity, spravedlnosti a začlenění (DEI) jako organizační hnací síly
- Analýza dat a rozhodování
- Dynamika udržitelnosti
- Organizační a obchodní transformace
- Obchodní modely pro cirkulární ekonomiku
- Tvorba a realizace strategie
IN-Company projekt: Letní prázdniny/ semestr 3/ zimní semestr (srpen až listopad)
Povinný modul
- Strategie a podnikání
- Řízení poptávky a nabídky
- Ekonomické a právní řízení
- Účetnictví a finance
- Organizační chování
Volitelný
- Mezinárodní technologický management
- Mezinárodní marketing a prodej
- Mezinárodní strategie a rozvoj společnosti
- Čtyři z deseti specializací
Diplomová práce: Semestr 3/ zimní semestr (listopad až únor)