MBA - obchodní administrativa (práce / non-teze)
Eastern Mediterranean University Faculty of Business and Economics
Klíčová informace
Umístění kampusu
Famagusta, Kypr
Jazyky
Angličtina, Turečtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Naše magisterské programy v Business Administration (MBA) a v Marketing Management (M.Sc.), přístupné pro absolventy ze všech akademických prostředí. Program MBA tradičně trvá tři semestry (obvykle o něco více s možností práce) a Marketing mistři trvá dva semestry (obvykle o něco více s možností práce). V závislosti na vašem pozadí, nicméně, může být zapotřebí semestr základových kurzů před nebo společně s běžnými kurzy. Důrazně doporučujeme žadatelům, jejichž cílem je pokračovat v Ph.D. zvolit hlavní program s možností práce. Naopak, doporučujeme žadatelům, jejichž cílem je pracovat v průmyslu zvolit program bez práce. Žadatelé o s programy, práce se doporučuje aplikovat brzy a posílit jejich portfolio aplikací zahrnutím důkazů o výzkumných dovedností a jazykových znalostí.
MBA (v turečtině)
Populární s profesionály a někteří z našich tureckých studentů je naše MBA program (İşletme Yonetimi) nabízeny ve večerních hodinách v turečtině v mimo areál zařízení v hlavním městě Nicosia (Lefkoşa). Má také práce a non-práce se alternativ a je podobný v délce a obsahu naší tradiční MBA program v anglickém jazyce.
Požadavky na přijetí
MBA a Marketing magisterské programy jsou otevřeny uchazečům ze všech akademických prostředí s akademickým CGPA nad 2,5 z 4,00 nebo jeho ekvivalent.
Fakulta Výzkumné zaměření
Následuje orientační seznam našich výzkumných zájmech na doktorské úrovni výzkumu: Nespojení plánů zastupujícími zaměstnance, unionization, síťové vztahy v IR systémech, pozitivních vztahů zaměstnanec-zaměstnavatel, rozvoje zaměstnanců, strategií udržitelného rozvoje, vztahy se zúčastněnými stranami, sociální odpovědnosti podniků, mezinárodní marketing , chování spotřebitelů, podnikání, rozvoje podnikání, kognitivní styly, řízení lidských zdrojů, náboru a výběru, organizační spravedlnosti, spokojenost zákazníků, servis marketing, kvality služeb, export modely pro malé a střední podniky.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Manchester Global MBA na částečný úvazek
- Dubai, Spojené arabské emiráty
Masters of Business Administration
- Suva, Fidži
Master of Business Administration (MBA)
- Chicago, Spojené státy americké