MBA
DEI College
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Thessaloniki, Řecko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené, Na kampusu
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2024
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Katedra obchodní administrativy ve spolupráci s University of Sunderland si klade za cíl vyškolit postgraduální studenty v oblastech, které budou budovat úspěšnou obchodní kariéru pomocí mezinárodně uznávaného titulu. DEI COLLEGE Postgraduální programy poskytují dynamický a vyvážený poměr manažerského know-how a akademických znalostí, vybavují potenciální absolventy cennými praktickými znalostmi přímo z trhu, vůdčí schopnosti, sebevědomí a konkurenční výhody, nekonvenční způsob myšlení a inovativní kritické schopnosti, orientace na řešení a podnikatelský duch s globalizovaným a extrovertním výhledem.
Postgraduální program v oboru Business Administration - MBA je ideální pro absolventy, kteří chtějí mezinárodně uznávaný postgraduální titul s přímým přístupem na obchodní trh. Učební plán je navržen tak, aby poskytoval dynamický a vyvážený poměr manažerského know-how a akademických znalostí, vybavil budoucí obchodní manažery a členy organizací potřebnou kvalifikací.
Ideální studenti
Program MBA je zaměřen na ty, kteří:
- Chcete získat cenné praktické znalosti přímo z trhu
- Snažte se rozvíjet jejich kritické schopnosti a znalosti o aktuálních problémech, které se týkají podniků
- Chcete získat kvalitativní a kvantitativní znalosti související s řešením problémů
- Přejí si získat extrovertní pohled na svět podnikání, aby mohli získat konkurenční výhodu na trhu práce
Přijímací řízení
Osnovy
Program trvá dvanáct měsíců a začíná v říjnu až listopadu a v lednu až únoru každého akademického roku.
Moduly jsou následující:
1. semestr
Finanční řízení a kontrola
Studenti se seznámí s hlavními oblastmi finančního řízení a finanční kontroly. Budou studovat roli účetnictví při přípravě strategických plánů, měření a srovnávání finanční výkonnosti, pojetí nákladů účetní jednotky v operativním a strategickém řízení a celkové řízení a analýzu nákladů. Zároveň se studenti seznámí s metodami kalkulace a kontroly, principy strategického plánování při rozhodování a pojmem rozpočet. Budou studovat přípravu rozpočtu a finanční kontrolu, hodnocení investičních příležitostí, rozhodování o financování podnikání a roli pracovního kapitálu při zajišťování financování podnikání.
Strategické řízení v mezinárodním kontextu
Po studiu finančního managementu a kontroly budou mít studenti možnost ponořit se do zkoumání různých témat z oblasti strategie a mezinárodního podnikání, protože obchodní svět stále více směřuje ke globální perspektivě. Během programu budou prozkoumány klíčové a aktuální otázky související s mezinárodním a globálním strategickým řízením, budou studovány návrhy procesů strategického řízení a vedení a také způsoby, kterými strategická rozhodnutí ovlivňují fungování organizací, které podnikají na domácím i mezinárodním trhu. .
Profesionální management a rozvoj vedení
Studenti budou mít příležitost studovat a rozvíjet svůj osobní styl vedení prostřednictvím řady teorií vedení a řízení. Během programu studenti prozkoumají témata jako strategie a změna, tři úrovně strategie a rozhodování, rozdíly mezi managementem a vedením, postoje a motivace vedení, emoční inteligence a osobní styl vedení, transakční a transformační vedení a celkové plánování rozvoje lidských zdrojů. .
2. termín
Tvorba hodnoty v organizacích – řízení provozu a marketingu
Studenti budou rozvíjet kritické myšlení o tom, jak organizace vytvářejí hodnotu pro zákazníky prostřednictvím integrace klíčových aspektů operací a strategie marketingového řízení. Během programu budou studenti studovat vytváření hodnot jako primární cíl organizací, ať už se jedná o začínající nebo stávající podniky, od počátečních nápadů na produkty a služby až po rozšíření na nové trhy. Studenti se seznámí se základními pojmy, modely a teoriemi moderního řízení operací a strategie marketingového řízení a zaměří se na aplikaci rámců, které zahrnují základní funkce organizace.
Tato část zkoumá současné výzvy v dnešním nestálém konkurenčním prostředí. Mezi klíčová témata patří: tvorba hodnoty a inovace, aspekty řízení provozu související s návrhem, plánováním, řízením a zlepšováním provozu, význam kogeneračních vztahů a oceňování nesčetných kanálů, jejichž prostřednictvím zákazníci zažívají podniky a komunikují s nimi.
Specializační kurzy
MBA v oblasti financí
Manažerské účetnictví a finance pro rozhodování
MBA v marketingu
Správa značek / Digitální marketing
MBA v řízení lidských zdrojů
Současné mezinárodní řízení lidských zdrojů
3. termín
Projekt MBA
Konečný projekt
Ve spolupráci s akademickým školitelem katedry a pomocí přístupu aplikovaného obchodního výzkumu si studenti zvolí formát svého závěrečného projektu mezi disertační prací, aplikovaným firemním projektem, firemním projektem nebo obchodní dizertační prací. Disertační práce každého studenta by měla obsahovat jasné shrnutí, shrnutí zkoumané organizace, přehled příslušné akademické literatury a extrakci platných výzkumných otázek jak z literatury, tak z problematiky organizace nebo podnikání. Zároveň by si měl student udělat přehled metodologických problémů souvisejících s výzkumným tématem, včetně kritického zhodnocení alternativních výzkumných metodologií a jejich omezení, revizi přijaté výzkumné metody a technik sběru dat, které zahrnují rozhovory, pozorování a . zúčastněné pozorování, stejně jako jejich důsledky a omezení. Zvláštní důraz bude kladen na interpretaci a analýzu kvalitativních a případně kvantitativních dat s využitím vhodných statistických a výpočetních technik a také na prezentaci empirických poznatků.
*Moduly se mohou každý rok měnit.
Kariérní možnosti
Po úspěšném absolvování programu student získá znalosti a dovednosti pro výkon kariéry, ve které bude využívat vynikající příležitosti pro mezinárodní navazování kontaktů s firmami, veřejnými orgány, neziskovými organizacemi a institucemi sociální ekonomiky. Budete těžit z praktických zkušeností a dynamiky mnoha vedoucích pracovníků ze soukromých společností a organizací, kteří budou dostávat různé obchodní pobídky z Řecka i ze zahraničí, účastní se mezinárodních podnikatelských misí a výzkumných programů a velmi podrobně zná vznikající a nejmodernější postupy. v oblasti obchodu, managementu a rozvoje podnikání.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Manchester Global MBA na částečný úvazek
- Dubai, Spojené arabské emiráty
Masters of Business Administration
- Suva, Fidži
Master of Business Administration (MBA)
- Chicago, Spojené státy americké