Výkonné MBA
Coniche Business School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Houten, Nizozemsko
Jazyky
Holandský
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Vyžádejte si informace
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Každá organizace, která chce růst a úspěšně reagovat na externí změny, by měla jmenovat ředitele pro zákazníky. Vyplývá to z průzkumu agentury Forrester. Chief Customer Officer je zákaznický stratég, který se dívá na optimalizaci zákaznických zkušeností z pohledu řízení zákazníků. Tímto způsobem jsou odstraněny tradiční dělicí čáry mezi odděleními, jako je marketing, prodej a péče o zákazníky, a je zaručena jednoznačná zkušenost se zákazníkem. School for Customer Management školí strategie zákazníků, aby tuto ambici realizovali v jakékoli organizaci.
Po absolvování získáte znalosti, přehled a kompetence v oblasti marketingu a CRM, inovací a technologií, lidských zdrojů, řízení kvality a finančního řízení. Máte také rozhodnost, osobní efektivitu a vůdčí schopnosti. Stručně řečeno, vše pro implementaci úspěšné politiky řízení zákazníků, vedoucí pro všechny zákaznické a obchodní procesy.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Flexibilní Executive MBA
- The Hague, Nizozemsko
- Online Netherlands
Master en Executive MBA [EMBA]
- Madrid, Španělsko
- Barcelona, Španělsko + 1 více
Executive MBA
- Cape Town, Jihoafrická republika