Master of Business Administration v marketingu
Caucasus International University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Tbilisi, Gruzie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
"Pokud si myslíte , že není zákazníkem, nemyslíte vůbec" - tato slova slavného podnikatele Jecka Welcheho vytvářejí dojem na typ mezinárodního marketingu, který musíme dnes přinést. Ve světle marketingových a časových požadavků by měl vůdce marketingu myslet jako zákazník.
Obchodník zbavený zásadami odpovědnosti a skepse je věnován vybudování hodnotové sítě, která může spojit národní trh s mezinárodními a podporovat vzájemně prospěšnou výměnu.
Hlavním cílem tohoto programu je tedy uvedení obchodníka na trh, který by se vyznačoval znalostmi a zkušenostmi na mezinárodním trhu a vybaven praktickými dovednostmi, které mu umožní podporovat a usnadňovat rychlý rozvoj různých oblastí Gruzie a celého kavkazského regionu, který má exportní potenciál. Vytvoření profesionálního mezinárodního marketingu v 21. století je akumulací největšího intelektuálního potenciálu v jedné osobě, která může dobře ovlivnit přínosné spojení mezi národními a mezinárodními trhy a celou ekonomikou, pozitivní vývoj mezinárodních vztahů.
Způsoby dosažení výsledků studia
Sloučení přizpůsobených a moderních metod výuky studijních programů předpokládaných v rámci programu zaručuje dosažení úspěchu.
Metodika výuky se většinou zakládá na metodách výuky zaměřených na studenty a obsahuje techniky pro zvyšování motivace studentů a smysl pro zodpovědnost. Strategie výuky orientovaná na studenty je poměrně účinná a testovaná metoda zaměřená na rozvoj studenta. Podle této metody je student ústředním postavením přijímajícím znalosti a zároveň jeho vedoucím. Profesor by se měl řídit zásadou:
"Znalostní a svobodné, individualizované myšlení v kombinaci s principy týmové práce zajišťujícími výcvik nových vedoucích pracovníků". Uvedená strategie motivuje studenta. Zpočátku si uvědomuje, že v rámci tohoto programu bude schopen odhalit své nejlepší kvality. Studenti jsou ohromeni znalostním diskusním médiem, kde je podporováno volné myšlení. Jedná se o velmi sociální médium, na jehož vytvoření jsou realizátoři a studenti magisterského programu mezinárodního marketingu zaměřeni. Student by se měl stát významným členem týmu, neboť jediné harmonizované sloučení týmu a individuální práce může zajistit velký úspěch ve světě moderního marketingu.
Předměty uvedené v programu se týkají problematiky pomocí dvou metod: poskytování znalostí a diskuze. Uvedené metody zvýší zapojení studenta do procesu realizace a vnímání samotné disciplíny, což zase zvýší odpovědnost studentů za řízení, vývoj a aplikaci vlastních znalostí. Student by si měl uvědomit, že bez dynamických akcí může být jakákoli teorie, dokonce i velmi účinná, zejména v marketingu, jen zárukou stagnace a neefektivity.
Jakmile je tato moudrost vnímána, student se učí nejen poslouchat a pasivně získávat znalosti, ale oživit je a chápe důležitost dosažení úspěchu prostřednictvím realizace svých znalostí. Student by měl pochopit, že ve světě mezinárodního marketingu je každá teorie jen počátkem praxe a snaží se analyzovat praxi.
V průběhu implementace programu budou použity následující metody výuky:
- Metoda knihování;
- Slovní - mluvená metoda;
- Prezentace a demonstrační metoda;
- Písemná metoda práce;
- Způsob provádění diskusí / debat;
- Individuální a skupinová pracovní metoda;
- Kooperativní výuka;
- Hraní rolí;
- Učení založené na problémech;
- Vysvětlující metoda;
- Případová studie;
- Elektronická metoda učení;
- Brainstorming;
- Studium metod empirického výzkumu metodou výuky orientovanou na akci;
- Učební metoda založená na zkušenostech;
- Metoda vyučování spoluúčasti.
Metody výuky jsou vybrány s ohledem na obsah a specifika konkrétní disciplíny, která se odráží v sylaborech příslušné disciplíny.
Možnost pokračovat ve studiu
Absolvent magisterského programu má právo pokračovat ve studiu na vysokých školách v Gruzii nebo v jiných zemích v doktorském programu podnikové správy zaměřeném na vzdělávání výzkumných pracovníků dalšího stupně.
Pokračující vědecký výzkum v oblasti mezinárodního marketingu, mezinárodního brandingu, nabídky a mezinárodní integrované marketingové komunikace zajistí absolventům vážné vyhlídky.
Světové vysokoškolské vzdělání v oblasti mezinárodního marketingu, velké množství univerzit provádějících vědecký výcvik a řadu slavných profesorů týmu, který provádí program, který má projednávaný program, má kontakty s těmito subjekty, a to důvody pro to, že v případě pokračování studia ve sféře mezinárodních marketing, dosažení úspěchu je do značné míry zaručeno.
Předpoklad pro přijetí do programu
Bakalář nebo osoba, která má rovnocenný akademický titul v jakémkoliv směru / specialitě, má právo zapsat se do programu
Mistr vzdělávacího programu mezinárodního marketingu na základě výsledků magisterských zkoušek a zkoušek a testů na univerzitě.
Důvody pro získání postavení studenta magisterského vzdělávacího programu jsou výsledky generálního ředitele
Mistrské zkoušky prováděné Národním ústředním zkušebním ústavem, interní zkoušky v oboru speciální a anglické jazykové zkoušky, provedené na univerzitě. Osoba, která předkládá certifikát osvědčující znalost angličtiny na úrovni B2, je propuštěn z testu angličtiny.
Na základě rozhodnutí univerzity může být studentovi vyřizován rozhovor namísto absolvování zkoušky v oboru.
Po získání postavení studenta na Caucasus International University je osoba povinna předložit na univerzitu doklad o osvědčení o bakalářském nebo rovnocenném stupni, dokud je osoba k dispozici pro vojenskou službu v souladu s platnou legislativou, předloží doklad potvrzující že je k dispozici pro vojenskou službu.
Zápis do magisterského vzdělávacího programu mezinárodního marketingu prostřednictvím akademické mobility je povolen dvakrát ročně v termínu stanoveném Ministerstvem školství a vědy Gruzie s dodržením povinných postupů a pravidel stanovených univerzitou.
Zápis do magisterského vzdělávacího programu nebo zápis prostřednictvím přenosu z uznávané vysokoškolské instituce cizí země se provádí na základě rozhodnutí Ministerstva školství a vědy Gruzie.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MBA v marketingovém managementu
MBA v mezinárodním marketingu
- Barcelona, Španělsko
- Geneva, Švýcarsko + 1 více
MBA
- Berlin, Německo