
MBA in
Mba správa luxusní značky British School of Fashion

Úvod
The MBA řízení luxusních značek Program je navržen tak, aby vybavili kandidáty, kteří mají příslušné manažerské zkušenosti s odbornými pokročilými znalostmi a dovednostmi, aby se přesunuli na další úroveň své kariéry.
Návrh programu bude pomoci studentům získat hluboké pochopení složitosti řízení v rámci luxusních organizací, zejména v luxusní trhy i nadále, aby se stala konkurenceschopnější a multi-dimenzionální a luxusní spotřebitelé stále polarizované.
Tam je silný důraz v celém programu na sběr a analýzu dat na podporu komplexního rozhodování. Studenti budou rozvíjet analytické dovednosti nezbytné prozkoumat celou řadu problémů ovlivňujících sektoru luxusního zboží a schopnost postavit kreativní řešení. Aktivní zkušenostní učení umožní studentům rozvíjet strategické myšlení, vedení, interpersonální a skupinové dovednosti a hlubší podnikatelské vyhlídky. Schopnosti Problém řešení bude také kultivovaný prostřednictvím případových studií, obchodní hry a živé kalhotky projektu, vytvořený ve spolupráci s předními luxusní organizacemi.
Luxusní značky budou i nadále uspět prostřednictvím klíčových prvků pravosti, exkluzivity a řemeslného zpracování, ale dnes to musí být v rovnováze s 24/7 přístup a bezprostřednost, a odráží pokrok v digitální technologie a rostoucí sílu spotřebitele. MBA Luxury Brand management zkoumá, jak se luxusní značky muset najít inovativní způsoby, jak řešit klasický kompromis mezi vzácnosti a globální expanze.
Posouzení
Vyučené moduly jsou hodnoceny kombinací kurzů, diskusních panelů a on-line testů, následovaných disertačním a konzultačním projektem.
Obsah programu
- Vytváření hodnoty v oblasti luxusu
- Manažment produktů a značek pro oblast luxusního zboží
- Globalizace a globální občanství
- Zodpovědné vedení pro luxusní odvětví
- Strategické řízení a marketing pro luxusní zboží
- Luxusní maloobchodní a distribuční řízení (volitelné)
- Metody výzkumu a poradenství
vyhlídky absolvent
Program Luxury Brand management MBA je navržen tak, aby kandidáty, kteří mají příslušné manažerské zkušenosti s odbornými pokročilé znalosti a dovednosti, aby přesunout na další úroveň své kariéry.
Minimální Vstupní požadavky
Obvykle také
- Minimální nižší stupeň vzdělání druhého stupně v disciplíně související s obchodem a žádný požadavek na pracovní zkušenosti
nebo
- Minimální stupeň nižší třídy druhé třídy v oboru disciplíny, nikoliv obchodní, a dva roky odpovídající úroveň managementu.
Požadavky na anglický jazyk
Akademická úroveň IELTS 6.0 (nebo ekvivalentní bez prvku menší než 5.5)
Přijímací řízení
Osnovy
Obsah programu
- Vytváření hodnoty v luxusním sektoru
- Produktový a brand management pro sektor luxusního zboží
- Globalizace a globální občanství
- Odpovědné vedení v luxusním sektoru
- Strategické řízení a marketing luxusního zboží
- Řízení luxusního maloobchodu a distribuce (volitelné)
- Výzkumné a poradenské metody