
MBA in
Master of Business Administration (MBA) v cestovním ruchu Akaki Tsereteli State University

Stipendia
Úvod
Program si klade za cíl připravit odborníka s praktickými dovednostmi a schopnostmi provádět vědecký výzkum a tvůrčí práce odpovídající trhu práce rostoucího a dynamického odvětví cestovního ruchu, který bude mít:
Hloubkové znalosti a dovednosti potřebné k úspěšné kariéře v odvětví cestovního ruchu a budou moci zastávat vedoucí pozice v turistických organizacích, státních institucích, podílet se na plánování, vývoji a určování státní politiky, vytvářet a řídit jejich vlastní podnikání.
Výsledky učení (obecné a oborové kompetence):
Magisterský titul v oboru cestovního ruchu se uděluje studentovi, který má odpovídající úroveň znalostí, dovedností a hodnot určených vysokou kvalifikací.
Znalosti a uznání:
Absolvent bude mít hluboké znalosti o turistickém potenciálu Gruzie a jeho rozvojových příležitostech s ohledem na plánování kulturních a rekreačních zájezdů v oblasti turistického podnikání, nové turistické produkty „eko“, „agro“ a specifikace organizace; zná vědecké výzkumné metody v cestovním ruchu, plánování turistických podniků a technické specifikace v podmínkách zpracování turistické politiky a globálních integračních procesů; metody řízení turistických společností, metody řízení finančních zdrojů v turistických společnostech, metody zpracování obchodních strategií turistických společností a mezinárodní role cestovního ruchu v ekonomických procesech rozvojových zemí.
Dovednost využívat znalosti v praxi:
Mistr může:
Naplánovat a vypracovat nový turistický produkt založený na moderních tržních požadavcích, vědeckém výzkumu značky, strategických pohledech, mezinárodních zkušenostech s cestovním ruchem, inovativních postojích a rozvoji zemí odpovídajícím státní politice;
Spravovat finanční zdroje turistických společností;
Ukázat a zvládnout nebezpečí charakteristická pro turistický průmysl;
Práce na výsledcích výzkumu pomocí moderních metod, odhad současných situací, definování analytického spojení mezi analýzou indexů, jejich modelování a zvážení změn a jejich faktorů vlivu;
Dovednost řešit složité problémy v nepředvídatelných situacích správy cestovního ruchu na základě získaných znalostí; používat nejnovější metody a přístupy analýzy a prognózy k odhadu rizik;
Proveďte výzkumnou práci nezávisle na předběžně stanovených doporučeních / pokynech;
Dovednost činit závěry:
Dělat logické závěry a návrhy na základě informací získaných z jeho vlastních údajů nebo jiných zdrojů nebo s využitím moderních metod průzkumu cestovního ruchu;
Na základě analýzy, syntézy, inovativních přístupů k výsledkům výzkumu a získaných znalostí učinit optimální závěry řízení;
Komunikační dovednosti:
Prezentovat výsledky a závěry své vlastní práce / výzkumu, prosazovat a udržovat je ústně nebo písemně v gruzínských a cizích jazycích s odborníky i neprofesionály;
Udržovat kontakty se zástupci turistického průmyslu v jeho / její vlastní zemi nebo v zahraničí;
Učební dovednosti:
Zvyšovat a rozvíjet své znalosti na základě kritického a objektivního oceňování jeho znalostí, dovedností a schopností;
Rozvíjet specializovaný titul v oblasti výzkumu s cílem získat další úroveň vzdělání (PhD);
Pracovní příležitosti:
Masters obsadí pozice v turistických organizacích, službách vhodných pro státní instituce, podílí se na plánování cestovního ruchu, určují jeho rozvíjející se politiku, vytvářejí a řídí jejich vlastní podnikání.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MBA v mezinárodním managementu cestovního ruchu
MBA – Management pohostinství a cestovního ruchu (16 měsíců online)
MBA v International Hotel & Tourism Management