Přečtěte si oficiální popis

Master of Business Administration, také známý jako "MBA", dosáhla významného mezinárodního významu. Rostoucí mezinárodní účast firem nabízí MBA absolventy širokou škálu výběru povolání.

S naší MBA v mezinárodním obchodě, získáte potřebné dovednosti a nástroje, aby mohli převzít náročné pozice s manažerskou odpovědností. Pro studenty bez předchozího vzdělávání v podnikání MBA je ideální program pro kvalifikovat se na manažerských pozicích.

Naše MBA v mezinárodním obchodě je propojení teorie s praxí a je vyučován instruktoři mají značné zkušenosti v jejich povolání. Malé skupiny umožňují velmi interaktivního vzdělávání. Jak naše MBA studenti musí mít pracovní zkušenosti, aby bylo možné zapsat, jednotlivé zkušenosti a zázemí pro každého studenta, aby třídy ještě příjemnější. Naše členy fakulty využívat aktivačních prvky, jako jsou případové studie, simulace, projekty a prezentace, aby každý student příležitost snadno připojit získané znalosti se svými osobními zkušenostmi.

Některé z předmětů studijního plánu jsou následující:

Manažerská ekonomika (MECO110)

Tento kurz dává hloubkové pohled do ekonomického rámce a zdůvodněním ekonomických, zejména strategických rozhodnutí. S cílem umožnit studentům analyzovat ekonomické prostředí a čerpat z manažerského hlediska závěrů, kurz je věnován popisu a analýzy tržních sil. Na základě toho, strategické rozhodování je společný aspekt druhé části předmětu.

Corporate Finance (CFIN110)

V dnešní turbulentní kapitálových trzích, úspěšní profesionálové potřebují být dobře vybavena pro řešení stále složitějším výzvám finančního rozhodování. Oceňování, podcenění a zvyšování finanční prostředky jsou dost komplikovaná v nejlepších dobách, ale v dnešních mezinárodních trzích a neustále mění globální ekonomiky, které jsou náročnější než kdy jindy.

Měření výkonu a řízení (SM120)

Měření výkonu a řízení výkonnosti podporovat provádění strategií na základě výkonnosti opatření zaměřených na finanční i nefinanční / provozní aspekty. V důsledku toho budou studenti poznat funkci měření výkonnosti a řízení výkonnosti v rámci celkových manažerských funkcí.

Mezinárodní marketing (IM140)

Mezinárodní marketing obecně se zaměřuje na globální tržní příležitosti a hrozby. To znamená, že rozpoznat, které na trhu a organizační vzájemných závislostí jsou relevantní pro marketing produktů a služeb v mezinárodním prostředí a pochopit manažerské výzvy jít a být mezinárodní.

Program se vyučuje na:
Angličtina
New European College

Zobraz 4 více kurzů z New European College »

This course is Campus based
Start Date
Říj. 2019
Ún. 2020
Duration
1 rok
Denní studium
Price
9,800 EUR
za semestr
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Říj. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Ún. 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Říj. 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Ún. 2020

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date