Přečtěte si oficiální popis

Master in Business Administration (EMBA) reaguje na zvyšující se úroveň poptávky, aby manažeři a podnikatelé v jejich den.

Aspekty, jako je vytváření přidané hodnoty, reakce na globální životní prostředí, diferenciace prostřednictvím podnikové kultury, sociální odpovědnost podniků, řízení znalostí, ohnisko zainteresovaných stran (stakeholders) a strategického hlediska vedení lidí, mezi mnoho jiní, jsme nuceni k celoživotnímu učení, chceme-li být efektivní a účinná při plnění našich povinností.

rysy

Výkonná moc MBA:

  • Strategická vize.
  • Efektivní rozhodování.
  • řízení lidí.
  • Mezinárodní perspektiva.
  • Podnikání.

diferenciály faktory

  • Obsah upravený k realitě podnikání a aplikovat okamžitě přenášen fakulty neobyčejně manažerské a profesní profil.
  • Rozvoj manažerských dovedností, zkušeností a přizpůsobit kariéry každého účastníka.
  • Dynamická výměna zkušeností, a to jak mezi účastníky a schopnosti.
  • Podpora týmové práce, dělá většina posouzení v pracovních skupinách na základě vývoje reálných případů. Je rozdělena šestkrát tým mít příležitost spolupracovat se všemi účastníky.
  • Dokončení finální projekt zahrnující realizaci podnikatelské iniciativy, vytváří společnost k tomuto účelu ak rozvoji jejich příslušné obchodní plán.

kompletní trénink

Je to mistr, který je zaměřen na strategii, finance a marketing, který zahrnuje speciality digitální ekonomiky (školení acreditadapor Institutu digitální ekonomiky ESIC), rozvíjející se trhy, inovace a podnikání.

Student Profile

Studenti v naší Executive MBA jsou proaktivní lidé, kteří jsou ochotni podpořit směrnici o kariéru, nebo přistoupit k řízení firmy, divize v rámci stejného nebo rozsah charakterizované rozhodování a řízení zdrojů v podmínkách sbližování vysoký adresu.

Kvalifikovat a musí být schopen zúčastnit tohoto Executive MBA musí dokončit svůj vyšší vzdělání a musí mít uspokojivé studijní výsledky, které zahrnuje obchodní angličtinu.

Obohacování mezi účastníky EMBA bude vyžadovat odbornou praxi v odpovědných funkcích. Jakákoli jiná hodnota, a to jak profesionální a osobní, bude posouzena Výborem pro přijímací.

Profesních oblastech, kterých se týká Executive MBA z ESIC:

  • Generální ředitelství.
  • Resortní směr.
  • Business Unit řízení.
  • Adresa nebo management malých a středních podniků.
  • Obchodní konzultant.
  • Zakládající partner a / nebo promotor podnikatelských aktivit.

metodologie

  • získávání znalostí.
  • rozvoj dovedností.
  • Výměny zkušeností.
  • proaktivní přístup k rozhodování a řízení lidí.
  • výuky a hraní rolí zasedání.
  • a dynamické interaktivní podnikatelské simulace.

Šanci přežít Executive MBA, zvláštnosti života manažerů firmy pohodlně, kde rozhodovací proces vyžaduje neustálé analýzy proměnných vlivu a studovat výsledky, proti které bude muset nová rozhodnutí.

program

Program EMBA probíhá během asi 14/15 měsíců, dosáhl 18 měsíců s vývojem závěrečného projektu, který začíná v 9. měsíci EMBA začíná v říjnu nebo v únoru každého akademického roku a tříd proběhne v pátek od 17:00 do 22:00 (16:30 do 21:30 v určitém areálu) a v sobotu od 09:00 do 14:00. Ve výjimečných případech můžete také vytvořit seminář v sobotu odpoledne a některé tutoriály závěrečný projekt ve všední dny od 19:00.

Akademický program je rozdělen do 9 modulů, které tvoří hlavní oblasti podnikání a manažerské klíčové kompetence potřebné pro práci v konkurenčním prostředí. Kromě toho, jak derivační se EMBA dává zvláštní význam pro oblasti životního prostředí a podnikání (Strategic Management), financí a marketingu a řízení prodeje. Pak program podrobně ukazuje semináře, které dělají každý z modulů. (Změna programu vyhrazena)

Životní prostředí a podnikání (Strategic Management) - doba: 90

  1. Podnikatelský projekt.
  2. Funkce řízení.
  3. Analýza ekonomického prostředí.
  4. Struktura organizace.
  5. Management a strategické plánování.
  6. Inovace a nové obchodní modely v digitální oblasti
  7. Zdanění ve společnosti.
  8. Corporate Risk Management.
  9. corporate governance a společenské odpovědnosti.

Finance - hodiny: 90

  1. Účtování informační systémy.
  2. Nákladové systémy.
  3. Finanční ekonomická diagnóza.
  4. Finanční kalkulace.
  5. Řízení likvidity.
  6. správu pokladny
  7. Investments.
  8. Financování.
  9. Oceňování podniků.
  10. Finanční plánování a řízení.

Marketing a řízení prodeje - doba: 90

  1. Marketingová orientace v organizaci.
  2. Strategický marketing: spotřebitelské chování, segmentace a polohování.
  3. Marketingový plán.
  4. obchodní průzkum.
  5. Produkty a služby.
  6. Ochranná známka, jako diferenciační faktor.
  7. Cena.
  8. Distribution.
  9. E-commerce.
  10. Komerční komunikace.
  11. Adresa komerční zařízení.
  12. Integrovaný digitální marketing.

Operace - doba: 30

  1. Operace strategie.
  2. Plánování a inovace operace.
  3. provozní procesy v dodavatelském řetězci.
  4. Řízení kvality.

Správa informačních systémů - doba: 30

  1. Informační systémy.
  2. Rychlý přehled.
  3. Kvantitativní metody pro rozhodování.
  4. Analytické a metriky digitální ekosystém.

Vedení lidí - doba: 45

  1. plánování lidských zdrojů
  2. Výběr a výcvik.
  3. hodnocení výkonnosti a kompenzační systémy.
  4. talent management.
  5. Vedení a motivace.
  6. Sociální a pracovní vztahy.

Mezinárodním měřítku - doba: 50

  1. Internacionalizace strategie.
  2. International Finance.
  3. Mezinárodní marketing.
  4. rozvíjející se trhy.
  5. Globální myšlení.

Rozvoj manažerských dovedností - výuka hodin: 55

  1. Akční plán pro rozvoj osobnosti.
  2. Tvorba skupiny a týmové práce.
  3. Vedení setkání.
  4. interpersonální komunikace.
  5. strategické vyjednávání.
  6. Řízení změn.
  7. Užitečnost manažer trénovat ve společnosti.

Podnikání a Enterprise Project Management - doba: 70

  1. Kreativity a inovací.
  2. podnikatelské prostředí.
  3. Struktura podnikatelského plánu.
  4. Projektový management.
  5. Finanční řešení pro podnikatele.
  6. podnikatelský záměr (tutoriály).

Informace o programu ukazuje korespondenci mezi moduly a očekávaných cílů učení (OAE) popsaných výše a v různých hodnoceních.

žebříčky Associates

  • ESIC mezi 27 nejlepších mezinárodních obchodních škol ve výuce MBA.
  • ESIC, v ‚horní‘ nejlepších obchodních škol ve Španělsku a ve světě
  • EMBA ESIC, mezi top 100 Executive MBA na světě, zaujímající 29. místo v Evropě.
  • ESIC nachází v top 100 MBA na světě a v top 50 pro marketing (Master in Marketing Management -MiM-) pro Executive MBA (EMBA) a finance (MDF).
  • ESIC je umístěna na 12. World Business School.
  • Rozpoznávání MBA.
Program se vyučuje na:
španělština

Zobraz 3 více kurzů z ESIC Business & Marketing School »

This course is Campus based
Start Date
Říj. 2019
Duration
18 měsíců
Kombinované
Price
17,300 EUR
Zápis v Malaze, Navarra, Sevilla, Zaragoza, Bilbao a Granada: 17,300.00 €; Valencia rychlost zápisu: € 18,550.00; Zápis do Madridu a Barcelony: € 22,900.00
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Říj. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Říj. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Říj. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Říj. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Říj. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Říj. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Říj. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Říj. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Říj. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Říj. 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date