UCT GSB MBA

University of Cape Town Graduate School of Business

Popis programu

Read the Official Description

UCT GSB MBA

University of Cape Town Graduate School of Business

Program GSB MBA je strukturován tak, aby zdokonalil vaše odborné znalosti, stimuloval vaši představivost a poskytl vám dovednosti a důvěru, které potřebujete k realizaci vašich ambicí. Naučíte se vidět svět za to, co to je a co se může stát a zjistit, jak můžete transformovat jednoduché inspirace do smysluplných obchodních řešení.

Program vám také poskytne pevný základ v mezinárodním obchodě se silným zaměřením na rozvíjející se trhy. Rozvíjející se tržní podnik je konfrontován s vysokou mírou nejistoty, složitosti a často nadměrné nerovnosti. Tento svět potřebuje nové myšlenky a řešení a soustředíme naši energii na rozvoj výuky a výzkumu, který reaguje na tuto potřebu.

MBA na GSB je nabízena jako jednoroční, full-time kurz nebo ve dvouletém, modulárním formátu pro delegáty, kteří nejsou schopni studovat na plný úvazek. Oba programy jsou strukturovány kolem 16 povinných základních učebních osnov určených k řešení základů řízení.

Studenti pak mohou své studium přizpůsobit výběrem dalších kurzů z výběru 19 volitelných předmětů.

Naše klíčové vzdělávací cíle:

  1. Představte si potřebné manažerské znalosti, nástroje a techniky, abyste byli efektivní a efektivní manažer.
  2. Vyjadřte osobní vůdčí schopnosti, které odrážejí řešení založená na hodnotách a mohou být aplikovány na kontexty, ve kterých působíte.
  3. Být schopen přizpůsobit své manažerské a vodcovské dovednosti a aplikovat je v různých národních i mezinárodních kontextech, se správným pochopením otázek udržitelného rozvoje.
  4. Demonstrovat podnikatelské kompetence založené na inovacích a kreativitě.
  5. Mají pedagogické schopnosti kritického myšlení, řešení problémů, sběr a analýzu dat a efektivní písemnou komunikaci.

UCT GSB MBA

Kurikulum MBA je strukturováno kolem 16 základních kurzů. Jsou navrženy tak, aby mapovaly kontextovou scénu, v níž podniky působí, poskytovaly studentům pevný přehled o základních aspektech řízení, vybudovali si obchodní blahobyt a nabízeli integrační praktické příležitosti. Kurzy jsou aktualizovány a přizpůsobovány každoročně, proto témata uvedená pro každý kurz mohou být považována za vodítko toho, co studenti mohou očekávat, že budou pokryty na každém kurzu.

1. Organizace, vedení a hodnoty

Cílem kurzu je seznámit studenty s teoriími vedení, organizačním vedením a složitostí řady vedoucích a manažerských situací a poskytnout nahlédnutí do základních procesů. Kurz vyzývá studenty, aby rozvíjeli kritický postoj k teoriím a praktikám vedení. Jeho cílem je rozvíjet důkladné pochopení vztahů mezi organizacemi, lidmi a vedením.

2. Praxe založená na důkazech

Cílem tohoto kurzu je, aby studenti rozvinuli schopnosti integrovat přesný a dobře informovaný přístup k existujícím důkazům a výzkumu svých manažerských rozhodovacích procesů.

3. Trhy v rozvíjejících se zemích

Kurz poskytuje hloubkovou analýzu trhů z různých perspektiv a zaměřuje se na to, jak se liší v rozvíjejících se a rozvojových zemích.

4. Obchod, vláda a společnost

Během tohoto kurzu budou studenti seznámeni s různými ekonomickými, sociálními, environmentálními a politickými trendy a vývojovými trendy, které mohou mít přímý nebo nepřímý dopad na strategii a operace podniků v rozvíjející se tržní ekonomice, jako je například Jižní Afrika. Budou také vyzváni, aby zvážili roli a některé současné reakce podnikatelské komunity na tyto trendy.

5. Vedení a osobní rozvoj

Kurz je určen k tomu, aby byl katalyzátorem osobní reflexe a vnímání procesů a konceptů, které jsou zásadní pro úspěšné dokončení MBA, jakož i poskytnout platformu pro budoucí práci a osobní úspěch.

6. Ekonomika pro podnikání

Hospodářství je prostředí podnikání. Cílem předmětu je načrtnout klíčové principy ekonomie, které budou pro studenty v pracovním životě užitečné. Tento kurz je základním předmětem mikroekonomie a makroekonomie.

7. Účtování

Kurz je zaměřen na zavedení studentů MBA do jazyka účetnictví a na to, aby studenti měli možnost číst, interpretovat a chápat účetní závěrky.

8. Organizační chování a řízení lidí

Kurz OBPM poskytne celkový organizační přístup ke strategiím řízení lidí a zahrnuje tři hlavní témata:

  • Jednotlivec v organizaci
  • Vysoce výkonná pracovní praxe
  • Vedení a řízení lidí

9. Řízení provozu

Cílem kurzu je vybavit studenty schopností popisovat a analyzovat operace a porozumět klíčovým oblastem rozhodování operací s ohledem na proces, kapacitu, inventář, pracovní sílu, kvalitu a měření.

10. Finance

Kurz MBA Finance se zaměřuje jak na teorii, tak na praxi na úrovni firem a investorů. Tento kurz umožní studentům rozvinout pochopení praktických aspektů financí.

11. Marketing

Tento kurz poskytuje studentům přehled o marketingové funkci a je navržen tak, aby dali studentům důvěru v jejich schopnost aplikovat marketingovou teorii v obchodní praxi.

12. Sociální inovace Podnikání

Tento kurz nabízí studentům MBA úvod do rychle se rozvíjející oblasti sociálních inovací. Zatímco existuje řada vznikajících pohledů na sociální inovace, většinou lze sociální inovaci chápat jako záměrný, pozitivní, kreativní posun v systémových sociálně-ekologických vzorcích.

13. Strategie

Cílem předmětu je seznámit studenty se základními principy a koncepcemi strategického řízení. Poslouží jako příležitost rozvíjet dovednosti pro strategické myšlení a analýzu. Studenti se seznámí s podnikovou strategií a formulací firemní strategie, která se týkají makro-environmentálního průmyslu a konkurenčních řidičů, kterým organizace čelí, a roli, kterou tento cíl, zdroje a schopnosti hrají při tvorbě strategií a činnostech. Důležitým cílem je, aby student rozvíjel přísnost a důvěru ve vlastní schopnost přemýšlet a pracovat ve strategickém kontextu.

14. Laboratoř sociálních inovací

Tento kurz zdůrazňuje praktické uplatnění konceptů sociální inovace v kontextech reálného světa. Je strukturován jako laboratoř, která vychází z koncepčního materiálu zavedeného v základním kurzu Sociální inovace podnikání.

15. Inovační laboratoř pro obchodní model

Inovační laboratoř Business Model poskytne studentům příležitost kriticky prozkoumat prostřednictvím kombinovaného využití integračního a systémového myšlení, obchodních modelů a inovací. V souladu se širší vize GSB tento kurz využívá kontext rozvíjejícího se trhu jako prostředí, v němž se zkoumá zajímavý vývoj inovací reagující na vysoce volatilní, nejisté a přesto nadějné hospodářství, jako je jižní Afrika.

16. Metody výzkumu a výzkumná zpráva

Tento kurz je dodáván ve dvou částech. První část pomůže připravit studenty na výzkumný projekt MBA tím, že je bude trénovat, aby vytvořili dobře odůvodněný, empiricky přísný argument a jak rozhodovat na základě stávajících důkazů a výzkumu. Během druhé části kurzu, studenti přijmou to, co se naučili, a aplikují to na psaní svého výzkumného tématu.

Požadavky na přijetí

Program GSB MBA je zaměřen na talentované a dospělé dospělé, kteří mají prokázané akademické schopnosti a obchodní zkušenosti a kteří jsou vysoce motivovaní k úspěchu. Studenti jsou mimo jiné vybíráni z jejich schopnosti osobního a profesního rozvoje. GSB používá při výběru kandidátů řadu kritérií.

Chcete-li se uvažovat o GSB MBA, musí kandidáti:

  • Byť 25 let nebo starší
  • Máte nejméně tři roky praxe.
  • Buď plynule anglicky. Žadatelé, jejichž mateřským jazykem není angličtina, budou muset získat doklad TOEFL pro ověření plynulosti angličtiny.
  • Absolvovali buď bakalářský titul nebo postgraduální diplom nebo ekvivalent bakalářského titulu na úrovni 8 prostřednictvím příslušných pracovních zkušeností. Kandidáti, kteří nesplňují požadavek na udělení titulu, se mohou ucházet prostřednictvím cesty RPG (Recognition of Prior Learning) a předložit formulář pro hodnocení portfolia učení (POL).
  • Všichni žadatelé jsou povinni napsat GMAT (Graduate Management Admission Test) a získat přijatelné skóre GMAT. GMAT skóre 550 bude obvykle vyžadováno. GSB nabízí pětidenní přípravný kurz GMAT, který studentům pomůže připravit se na GMAT.

Kromě výše uvedených kritérií GSB využívá řadu dalších ukazatelů, včetně esejů o životních zkušenostech, cílech, postojích a hodnotách, hodnoceních od dvou rozhodčích, jakož i podrobnosti o práci, vzdělávacích a mimoškolních aktivitách.

This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace March 8, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Ún. 2019
Duration
Délka trvání
1 - 2 let
Kombinované
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Jihoafrická republika - Cape Town, Western Cape
Datum začátku : Ún. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Ún. 2019
Jihoafrická republika - Cape Town, Western Cape
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu