Přečtěte si oficiální popis

Program Kellogg-Miami EMBA začíná v lednu a končí o dva roky později v prosinci s kombinací jednoho dlouhého víkendu za měsíc (čtvrtek ve středu a neděli v polovině dne) a dvou intenzivních týdenních životů v akademickém roce. Hyatt Regency Coral Gables. Campus Miami je sousedící s Hyatt a byla navržena tak, aby odrážela zařízení Evanston.

O programu Miami EMBA


Program EMBA v Kellogg-Miami uznává rostoucí význam Miami jako komerčního a finančního centra a brány do Latinské Ameriky. Program je určen pro manažery střední kariéry se sídlem v jihovýchodních Spojených státech a Latinské Americe, které usilují o vyšší vedoucí postavení v rámci svých organizací. Program EMBA v Kellogg-Miami nabízí manažerům se sídlem v USA a Latinské Americe příležitost seznámit se a sdílet nejlepší obchodní praktiky mezi sebou a rozvíjet dlouhodobé globální vztahy - to vše v kontextu světové obchodní školy.

Kellogg School Approach


Škola Kellogg obhajuje globální přístup k řízení. Kellogg School MBA vybavuje manažery nástroji, které potřebují k úspěchu tím, že jim poskytne přístup k profesorům, inovativním učebním plánům a špičkovým nápadům, které získaly velkou chválu od světových vůdců. Naše základní učební osnovy budou školit studenty, aby strategicky mysleli na otázky a maximalizovali společné rysy a rozpoznali rozdíly mezi jednotlivými zeměmi.

Usnadnění těchto lekcí je Kellogg School \ 's svět-třída fakulty, dobře-zběhlý v fungování mezinárodního tržiště. Studenti mohou očekávat, že navštěvují semináře vyučované manažerskými obrymi, jako jsou Philip Kotler a Lou Stern , oba průkopníci v oblasti marketingu, spolu s řadou dalších vysoce kvalifikovaných fakult Kellogg School.

Hlavním cílem učebních osnov je pomoci studentům rozvíjet širokou škálu dovedností, které potřebují, aby získali velký pohled na své organizace a lépe vedli tyto organizace ve vyšších vedoucích pozicích. Studenti se naučí analyzovat a zpracovávat informace z různých zdrojů při strategickém rozhodování. Dvacet osm kurzů dává studentům pevný přehled o nástrojích obecného managementu a poskytuje inovativní techniky pro řešení manažerských problémů.

Základní kurzy

  • Účetní informace pro řízení plánování a řízení
  • Analytický přístup k nejistotě
  • Capstone hřiště
  • Konkurence v síťové ekonomice
  • Corporate Governance
  • Hospodářské a jiné společenské cíle
  • Ekonomika hospodářské soutěže
  • Etika a vedení
  • Systémy finančního výkaznictví
  • Základy strategie
  • Vedení a organizace
  • Integrace finančních funkcí
  • Práva a podnikového manažera
  • Makroekonomie
  • Řízení organizační změny
  • Manažerská ekonomika
  • Manažerské finance I
  • Manažerské finance II
  • Řízení lidí pro konkurenční výhodu
  • Marketing Management
  • Marketingová strategie
  • Jednání
  • Operations Management
  • Provozní strategie pro generálního ředitele
  • Organizace design
  • Metody výzkumu v marketingu

Cílová skupina


Program je určen pro manažery střední kariéry se sídlem v jihovýchodní části Spojených států a Latinské Ameriky, které se usilují o odpovědnost vedoucích pracovníků ve svých organizacích

Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 6 více kurzů z Kellogg School of Management at Northwestern University »

This course is Campus based
Start Date
Sep 2019
Led. 2020
Duration
2 let
Kombinované
Price
135,000 USD
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Led. 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Sep 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Led. 2020

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date