Read the Official Description

Obsah programu

Postgraduální MBA program je zaměřen na prosazování interdisciplinární přístup Facility Management.

Profesionální polí

Pracovní plocha facility manažery je univerzální. Tam, kde může Facility manager funguje?

  • Průmyslové podniky a velké podniky
  • Veřejná správa a místní komunity
  • Banky a pojišťovací společnosti
  • Výzkumné instituce či univerzity
  • Společnosti Health Care
  • Nákupní centra
  • Kancelářské budovy
  • výstavních center
  • hotely
  • bytové komplexy
  • firmy infrastruktury, například v oblasti dodávek energie či dopravní infrastruktury
  • Vybavení Služby firmy

Všechny společnosti, které chtějí existují mezi konkurenty se efektivně plánovaných a řízených zdrojů Potřebujete správu provozovny bázi. Facility manažeři mohou pracovat také v architektonických a inženýrských společností v oblasti bydlení a stavební společnost, nebo ve vývoji projektu nemovitostí.

Program Cíle

Absolventi postgraduálního Facility Management Program Profesionální MBA bude schopen řešit problémy facility managementu samostatně, pro příklady, celostní správu nemovitostí a hmotné i nehmotné infrastruktury podniku či organizace.

na interdisciplinární přístup Facility Management absolventi se učí následujícím založen:

  • Aplikace strategických, taktických a operativních složek facility managementu pro efektivní a účinnou podporu procesu klíčové obchodní činnosti a pro spokojenost zákazníka;
  • Prozkoumat a příslušně spravovat nemovitosti po celé jeho ekonomické životnosti (Concept fáze, přípravná fáze, Construct fáze, marketingový fáze, nákupní fáze, pořizovací i provozní fázi, Rekonstrukce / Renovace / modernizační fázi, volné fáze, Likvidace fáze);
  • Chcete-li nastavit, nákup, hodnocení a řízení služeb souvisejících s budovou (Facility Services);
  • Aplikace Fundamentals of Business Administration, jako je logistika (zadávání veřejných zakázek, prodeje a další), marketing, účetnictví a controlling, ekonomie a manažerských rozhodovacích technik pro řešení nemovitostí a facility management úkoly a problémy;
  • Porozumět organizační, provozní a rozhodovací procesy uvnitř firem a organizací a vést spolupracovníky;
  • Zvládnutí Základy a nástroje projektového řízení;
  • rozumět zákonné podmínky, a tím uspokojit očekávání klientů, aby splňovaly všechny zákonné požadavky;
  • Účelová aplikace IT systémů v projektech facility managementu.

Osnovy

Základy Facility Management (FM) (5 ECTS)

Základy a standardy - FM jako podpůrné funkce z hlavní oblasti podnikání - Úvod do Facility Management - Life-Cycle-Management - FM-požadavky Budovy a jejich přístup k internetu - Ekonomika FM

Ekonomika a General Management (14 ECTS)

Ekonomika a Manažerská ekonomika - Úvod do Business Administration - Veřejné zakázky - Insourcing - Outsourcing) - (International) Finanční a Manažerské účetnictví - Investiční a financování - Marketing - Řízení rizik a kvantitativní analýzy - Obchodní politika a strategie

Organizační chování a řízení lidských zdrojů (7 ECTS)

Organizační chování a řízení lidských zdrojů v FM - výhody a nevýhody různých přístupů - Lidé v organizaci - optimální managementu v FM - Vedení a osobností - sebeorganizace - učící se organizace - případové studie - Process & Change Management

Dodržování zákonů (7 ECTS)

Právních, technických a organizačních aspektů - Příslušné normy veřejného a soukromého práva (obecný správní zákon, budovy a pozemky využití právních předpisů a zákon o ochraně historických památek, práv průmyslového vlastnictví, zprostředkování práva & postupu, základy občanského práva, smluvní právo a odpovědnost atd.)

Projektový management (4 ECTS)

Typy Project - Projekt Smlouva & Boundary - projektování Structure - Časově & Resource Planning - Analýza projektového prostředí - případové studie

Aspekty architektury a stavební techniky (8 ECTS)

Základy budovy Typologie & pracovišti strategie - Základy stavební fyziky - Building Technology (HVAC / elektro-techniky) - plánovací proces & Building Performance Evaluation - Pracoviště Design - Případové studie

Facility management: Strategický - taktické - operativní (8 ECTS)

FM-strategie - FM-Klíčové postavy - Externí řízení údržby - Asset & Správa nemovitostí - Energy & Resources Management skutečná- majetek a správy nemovitostí - Taška-analýza - Due diligence Zkušební

Facility Services a správa Facility Services (7 ECTS)

Provozní koncepty - Řízení přístupů k vybraným Facility Services - kvalitativní požadavky a úrovně služeb - Relevantní právní základ, Standard, směrnic a kontrola regulace - Kolektivní smlouvy - Požadavky analýza, metody výpočtu - klíčové údaje & Porovnání postavy - případové studie

Informační systémy v rámci Facility Management (7 ECTS)

IT-Support FM - CAD jako poskytovatel dat - Computer Aided Facility Management (CAFM) - ERP systému a jeho funkce FM - struktura dat v FM - Strategické nástroje v FM

Interdisciplinární Project (8 ECTS)

Integrativní Použití individuálních obsahu modulů pro praktický přidělení úkolů Facility Management

Master 'práce (15 ECTS)

Praxe-orientované Diplomová práce, založený na akademických kritériích, jejímž cílem je zvýšit dovednosti a znalosti účastníků v konkrétních předmětech v rámci programu MBA. Doporučuje se vybrat konkrétní a praktický problém z jejich pracovní činnosti, a to vyřešit pomocí získaných dovedností a znalostí z programu MBA. Školitel bude podporovat studenty s jeho / její zpětné vazby a rad skládat práce.

Součet ECTS: 90 ECTS

Navíc exkurze se uskuteční v rámci programu Facility Management Professional MBA.

Cílová skupina

Program Facility Management Professional MBA je částečně zaměřena na osoby s nejméně dva roky odborné praxe, kteří chtějí vykonávat hospodářskou vzdělání pro budoucí řízení a vedení funkci v rámci nemovitostí nebo Facility Management.

Ale postgraduální univerzitní program není jen zaměřena na Facility manažerů a poskytovatelů služeb, ale také lidi, kteří chtějí, aby se profesního rozvoje se formou dalšího vzdělávání a lidem se zájmem o General Management témata.

Cíle

Získaný kompetence z MBA program

Konkrétně účastníci získají odbornou, metodickou, jakož i sociálních kompetencí v průběhu programu MBA.

(1) Odborná způsobilost:

Účastníků získá zvláště po odborné způsobilosti:

  • Aplikace Fundamentals of Business Administration, jako je logistika (zakázek, prodeje a další), marketing, účetnictví a controlling, ekonomie a manažerských rozhodovacích postupů pro řešení nemovitostí a úkolů v oblasti facility managementu a problémů.
  • Aplikace strategických, taktických a operativních složek facility managementu pro efektivní a účinnou podporu procesu klíčové obchodní činnosti a pro spokojenost zákazníka.
  • zvažování a příslušný řídící nemovitosti v jeho průběhu je celé ekonomické životní cyklus (koncept fáze, přípravná fáze, konstruovat fáze, marketingový fáze, nákupní fáze, pořizovací i provozní fázi, Rekonstrukce / Renovace / modernizační fázi, volné fáze, Likvidace fáze)
  • upřesnit architektonické a konstrukční úkoly, včetně požadavků na technické zařízení budov ve spolupráci s odborníky. Vyhodnocovat řešení a sledovat jejich provádění.
  • set, nákup, hodnocení a řízení služeb souvisejících budov (Facility Services)
  • porozumět organizační a funkční, jakož i procesy rozhodování v podnicích a organizacích a vést spolupracovníky
  • rozumět zákonné podmínky a splnit soulad s právními předpisy klientů, například splnění všech zákonných požadavků
  • Účelová aplikace IT systémů a jejich struktura dat v Facility managementu projektů

(2) Metodické Kompetence:

Účastníci získají následující kompetence

  • Zvládnutí základů a nástrojů projektového managementu a jeho uplatnění v Facility Management projektů
  • Základy a nástroje projektového řízení (např dodavatelské řetězce)
  • Zvládnutí komplexnosti, dynamický a objektivní nejistoty
  • Kreativní řešení problémů schopnosti a vytváření nápadité a realizovatelné nápady
  • Schopnost činit rozumná rozhodnutí, i když nejisté nebo s neúplným údajům
  • Schopnost připravit komplexní data a informaci o pozadí a následné závěry pro laiky a komunikace cílená a přesvědčivé (například v rámci prací prezentací)
  • k self-organizovat a rozvíjet svou vlastní hospodaření s časem
  • "Meta-Schopnost", rozšířit si vlastní znalosti nezávisle a samostatně v budoucnu díky schopnosti propojit s předními výzkumnými pracovníky a mezinárodní vědecké literatuře.

3) Sociální kompetence:

Účastníci zintenzivnit jejich sociální schopnosti, pokud jde o

  • Týmová práce a vedení heterogenních skupinách v mnoha skupinových prací a cvičení
  • Schopnost pracovat s lidmi z různých prostředí (například odlišné vzdělání, odlišný obchodní zázemí, jiný mateřský jazyk, jiná kultura a další)
  • Komunikační dovednosti, konfliktů a krizový management a moderace
  • Komplexní a interdisciplinární myšlení

Profesionální polí

Pracovní plocha facility manažery je univerzální. Tam, kde může Facility manager funguje?

  • Průmyslové podniky a velké podniky
  • Veřejná správa a místní komunity
  • Banky a pojišťovací společnosti
  • Výzkumné instituce či univerzity
  • Společnosti Health Care
  • Nákupní centra
  • Kancelářské budovy
  • výstavních center
  • hotely
  • bytové komplexy
  • firmy infrastruktury, například v oblasti dodávek energie či dopravní infrastruktury
  • Vybavení Služby firmy

Všechny společnosti, které chtějí existují mezi konkurenty se efektivně plánovaných a řízených zdrojů Potřebujete správu provozovny bázi. Facility manažeři mohou pracovat také v architektonických a inženýrských společností v oblasti bydlení a stavební společnost, nebo ve vývoji projektu nemovitostí.

Program Cíle

Absolventi postgraduálního Facility Management Program Profesionální MBA bude schopen řešit problémy facility managementu samostatně, pro příklady, celostní správu nemovitostí a hmotné i nehmotné infrastruktury podniku či organizace.

na interdisciplinární přístup Facility Management absolventi se učí následujícím založen:

  • Aplikace strategických, taktických a operativních složek facility managementu pro efektivní a účinnou podporu procesu klíčové obchodní činnosti a pro spokojenost zákazníka;
  • Prozkoumat a příslušně spravovat nemovitosti po celé jeho ekonomické životnosti (Concept fáze, přípravná fáze, Construct fáze, marketingový fáze, nákupní fáze, pořizovací i provozní fázi, Rekonstrukce / Renovace / modernizační fázi, volné fáze, Likvidace fáze);
  • Chcete-li nastavit, nákup, hodnocení a řízení služeb souvisejících s budovou (Facility Services);
  • Aplikace Fundamentals of Business Administration, jako je logistika (zadávání veřejných zakázek, prodeje a další), marketing, účetnictví a controlling, ekonomie a manažerských rozhodovacích technik pro řešení nemovitostí a facility management úkoly a problémy;
  • Porozumět organizační, provozní a rozhodovací procesy uvnitř firem a organizací a vést spolupracovníky;
  • Zvládnutí Základy a nástroje projektového řízení;
  • rozumět zákonné podmínky, a tím uspokojit očekávání klientů, aby splňovaly všechny zákonné požadavky;
  • Účelová aplikace IT systémů v projektech facility managementu.

Výuka a vzdělávání struktura

Časový harmonogram

Aby bylo možné optimálně kombinovat studovat a pracovat v této postgraduální program se bude konat na částečný úvazek. Výuka bude probíhat modulární blocích jednou za 3 až 6 týdnů - od čtvrtečního rána do nedělního večera. Třídy potrvá od 9.00 do 7.00 hodin každý den. Odkaz ke skutečnému plánu: plán.

učebna Účast

Od účastníků se očekává, že k účasti na všech tříd relace, stejně jako k účasti na diskusi o tématech na přednáškách a přispívá k přiřazení ve své třídě. Představení je také hodnocena prostřednictvím vyhodnocení účasti ve třídě.

Vyšetření, Diplomová práce

V nebo na konci každého modulu bude úkol, buď ústní nebo písemná zkouška nebo jednotlivec nebo skupina domácí úkol. Tyto úkoly mohou zahrnovat dokončení projektů / případů a dodávku esejů / zprávy o určitých tématech projednávaných během modulu.

Facility Management Professional MBA je uzavřena s prakticky orientované diplomové práce.

Podrobné informace o diplomových prací a úplný text verzí těch, které nejsou omezeny z veřejného použití jsou k dispozici zde >>

Univerzitní knihovna a CEC-Library

Knihovna TU Wien drží více než 1.000.000 položek a referenční materiál, 2.800 vědeckých časopisů a periodik a široký sortiment CD-ROMů a on-line databází. Většina knih a periodik v hlavní knihovně jsou na veřejně přístupných policích z přízemí do 5. patra. Všechny tyto položky jsou uspořádány podle tématu.

Účastníci mají přístup do knihovny TU Wien a knihovny Education Center pokračuje.

Program taught in:
Angličtina

See 1 more programs offered by TU Wien - Continuing Education Center »

This course is Campus based
Start Date
Mar 2019
Duration
2 let
Kombinované
Price
19,500 EUR
Deadline
By locations
By date
Start Date
Mar 2019
End Date
Application deadline

Mar 2019

Location
Application deadline
End Date