Nápad za organizaci tohoto studijního programu byla důkladně projednána v rámci projektu Tempus debutu-M, jehož účastníci byli na univerzitě v Debrecenu (Maďarsko), Budapest Business School (Maďarsko), skotská zemědělská vysoká škola (Spojené království) a Wageningen University (Nizozemsko ). Učitelů a výzkumných pracovníků ze všech uvedených škol se podíleli na přípravě individuálních kurzů, stejně jako při provádění pilotního výcviku skládající se ze stejných předmětů, jak jsou uvedeny v této žádosti. Navrhovaný program je kompatibilní s postgraduálního studia, které jsou nabízeny prostřednictvím mezinárodního rámce - Mezinárodní MBA síť v agrobyznysu a obchodu. Síť shromažďuje 16 univerzit v Evropě a USA, a jeho hlavním cílem je stanovit normy pro systém vysoké kvality, která je uznána ve všech zúčastněných zemích. Univerzity v síti jsou: Wageningen University; Skotská zemědělská vysoká škola; Česká zemědělská univerzita v Praze; Škola zemědělská ve Varšavě; University College Cork; University of Wolverhampton; Humboldtova univerzita Berlín; University of Debrecen; Arkansas státní univerzita; Vysoká škola zemědělská Ukrajiny; Timiryazev Academy Moskva; Budapest Business School; Univerzita v Hohenheimu; University of Kazan; University of Bělehrad; Univerzita Záhřeb a univerzity "Středomoří" Podgorica. Učení bude výsledek postgraduální studijní program International MBA v managementu, financí a podnikání v zemědělství nabízí multidisciplinární znalosti v řadě společenských věd, zejména řízení, finance, ekonomie, marketingu a zemědělství. Po dokončení absolventi tohoto programu budou schopni:

  • Rozvoj strategických plánů a podnikatelských záměrů
  • Použití účetních údajů pro účely řízení
  • Rozvíjet marketingové plány
  • Práce na organizační otázky zemědělskými organizacemi
  • Pochopit obchodní transakce v mezinárodním obchodu
  • Používáme moderní metody pro podporu rozhodování.

Možnosti zaměstnání Cílem programu je umožnit absolventům, aby se stala lídry v jiném podnikatelském prostředí: podnikatelé v malých a středních podniků, vedoucí místní samosprávy a orgánů samosprávy, manažery v obchodě a distribuci různých druhů výrobků, jakož jako vedoucí v oblasti poradenství a marketing, nebo bankovnictví a pojišťovnictví atd Zaměstnaní absolventi budou schopni praktikovat své znalosti v den-to-day management, který se vyznačuje stále více konkurenčním obchodním prostředí. Metody výuky / učení studijní program poskytuje významnou individuální zapojení žáků ve všech modulech. Vzhledem k výrazně menšímu počtu hodin přímé výuky budou studenti se očekává, že pracovat individuálně prostřednictvím seminářů a praktických eseje v anglickém jazyce. Prostřednictvím kontaktu se zahraničními lektory, všichni účastníci mají možnost získat mezinárodní zkušenosti v oblasti výzkumu a odborné práce. Důraz je kladen i na samostatnou práci studentů s pomocí svého akademického školitele a používání povinných a doporučených hodnot. Řada výukových a vzdělávacích metod, budou použity během: interaktivní přednášky, případové studie, řešení problémů úkoly, obchodní hry, panelové diskuse, workshopy, atd. Důležitou součástí každého intenzivního studia týden bude analýza reálných případových studií provedených podle skupin studentů. Tým nebo pracovní skupina bude podporovat po celou dobu kurzu k tomu, aby znalosti a výměnu informací mezi účastníky. Zvláštní důraz bude kladen na prezentačních dovedností. Současné učebnice psané v angličtině jsou povinné pro každý modul.

Program se vyučuje na:
  • Angličtina
Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Zář 2019
Úno 2020
Duration
2 let
Denní studium
Price
4,000 EUR
Celkem školné na 2 roky je 6000 eur pro zahraniční studenty.
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Zář 2019, Úno 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Zář 2019, Úno 2020

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date