Mezinárodní MBA
INSA Business, Marketing & Communication School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
EUR 7 400 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Představení
Přístup MBA program v různých předmětech souvisejících s podnikáním, jak rozvíjet výkonné a vůdčí schopnosti, vedle možnost získat praktické zkušenosti práce díky našemu stáž, s cílem uspět na úrovni výkonné moci. Zaměřuje se na praktické aspekty globálních trhů naučit studenty dovednosti použitelné v mezinárodní marketing a globální řízení v podnicích.
Cíle
- Učit etické zásady platné pro obchodní realitě.
- Poskytnout studentovi pochopit fungování světa podnikání a mechanismy, jimiž se řídí globální trhy.
- Učit nejlepší nástroje, znalosti a schopnosti s cílem uspět na úrovni výkonné moci.
Cíl
a) Absolventi a profesionály, kteří chtějí rozšířit své obzory zaměstnání.
b) zkušení odborníci, kteří chtějí, aby se na nové úkoly a odpovědnosti.
c) společnosti, které usilují školení zaměstnanců.
d) Absolventi odborného vzdělávání a vysokého školství se v oblasti podnikání hledají praktickou přípravu na vstup do pracovního procesu.
Profesionální příležitosti
- Mezinárodní marketingový ředitel
- Vedoucí oddělení
INSA nabízí možnost dělat stáž ve firmách v průběhu kurzu.
Osnova
Modul 1 - Politika společnosti a generální strategie řízení.
Modul 2 - strategií a politik ve vedení marketingu.
Modul 3 - Hospodářská Řízení a optimalizace výsledků.
Modul 4 - Komerční správa Organizace Networks.
Modul 5 - Manažerské dovednosti: trénovat, zplnomocnění, vedení a organizaci.
Modul 6 - Ekonomická analýza manažerských rozhodnutí.
Modul 7 - Finanční management: management, strategie a vytváření hodnoty.
Modul 8 - Vyhodnocení Firma: fúze, zadávání veřejných zakázek, společné podniky.
Modul 9 - Globalizace a internacionalizace trhů. Analýza.
Modul 10 - Řízení pro etiku a společenskou odpovědnost.
Modul 11 - Branding, řízení hodnoty značky (know-how).
Modul 12 - produktový manažer. Návrh a realizace politik a marketingového plánu.
Modul 13 - prognózy prodeje. Forecast - Forenet (expertních systémů v obchodních odhadů).
Modul 14 - Výrobky a Branding strategie positioning. Globalizace, otevření nových trhů.
Modul 15 - Řízení výroby, kvality, logistiky a distribuce výrobku.
Modul 16 - veletrh, konvence, kongresy.
Modul 17 - Customer Marketing. Zákaznické věrnostní schémat. Kontrola nových kanálů.
Modul 18 - Marketing v průmyslových podnicích a služby.
Modul 19 - Aplikace marketingu 2.0 ve společnosti.
Modul 20 - Optimalizace okrajů výrobků.
Modul 21 - Sociální problémy. Spolupráce a řešení konfliktů práce.
Modul 22 - Soudní a fiskální Léčba manažerských činností.
Modul 23 - Technologické inovace v podnicích. Správa globální know-how.
Modul 24 - Balanced Scorecard. Design strategií řízení.
Modul 25 - Závěrečný projekt. Strategický obchodní plán.
Assessment System
Hodnotící systém je založen na průběžném vyhodnocování každého bloku studia, přes třídy docházky a / nebo vyšetření. Student musí mít složenou každý předmět samostatně. Kromě toho musí student získaly minimální stupeň stanovené v obchodním plánu.
Po úspěšném prošel evaluací as minimální účastí požadované student získat diplom v oboru International Business MBA z INSA, Marketing & Communication School.