Mba správa luxusní značky
British School of Fashion
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 3 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 16 800 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
The MBA řízení luxusních značek Program je navržen tak, aby vybavili kandidáty, kteří mají příslušné manažerské zkušenosti s odbornými pokročilými znalostmi a dovednostmi, aby se přesunuli na další úroveň své kariéry.
Návrh programu bude pomoci studentům získat hluboké pochopení složitosti řízení v rámci luxusních organizací, zejména v luxusní trhy i nadále, aby se stala konkurenceschopnější a multi-dimenzionální a luxusní spotřebitelé stále polarizované.
Tam je silný důraz v celém programu na sběr a analýzu dat na podporu komplexního rozhodování. Studenti budou rozvíjet analytické dovednosti nezbytné prozkoumat celou řadu problémů ovlivňujících sektoru luxusního zboží a schopnost postavit kreativní řešení. Aktivní zkušenostní učení umožní studentům rozvíjet strategické myšlení, vedení, interpersonální a skupinové dovednosti a hlubší podnikatelské vyhlídky. Schopnosti Problém řešení bude také kultivovaný prostřednictvím případových studií, obchodní hry a živé kalhotky projektu, vytvořený ve spolupráci s předními luxusní organizacemi.
Luxusní značky budou i nadále uspět prostřednictvím klíčových prvků pravosti, exkluzivity a řemeslného zpracování, ale dnes to musí být v rovnováze s 24/7 přístup a bezprostřednost, a odráží pokrok v digitální technologie a rostoucí sílu spotřebitele. MBA Luxury Brand management zkoumá, jak se luxusní značky muset najít inovativní způsoby, jak řešit klasický kompromis mezi vzácnosti a globální expanze.
Posouzení
Vyučené moduly jsou hodnoceny kombinací kurzů, diskusních panelů a on-line testů, následovaných disertačním a konzultačním projektem.
Obsah programu
- Vytváření hodnoty v oblasti luxusu
- Manažment produktů a značek pro oblast luxusního zboží
- Globalizace a globální občanství
- Zodpovědné vedení pro luxusní odvětví
- Strategické řízení a marketing pro luxusní zboží
- Luxusní maloobchodní a distribuční řízení (volitelné)
- Metody výzkumu a poradenství
vyhlídky absolvent
Program Luxury Brand management MBA je navržen tak, aby kandidáty, kteří mají příslušné manažerské zkušenosti s odbornými pokročilé znalosti a dovednosti, aby přesunout na další úroveň své kariéry.
Minimální Vstupní požadavky
Obvykle také
- Minimální nižší stupeň vzdělání druhého stupně v disciplíně související s obchodem a žádný požadavek na pracovní zkušenosti
nebo
- Minimální stupeň nižší třídy druhé třídy v oboru disciplíny, nikoliv obchodní, a dva roky odpovídající úroveň managementu.
Požadavky na anglický jazyk
Akademická úroveň IELTS 6.0 (nebo ekvivalentní bez prvku menší než 5.5)
Přijímací řízení
Osnovy
Obsah programu
- Vytváření hodnoty v luxusním sektoru
- Produktový a brand management pro sektor luxusního zboží
- Globalizace a globální občanství
- Odpovědné vedení v luxusním sektoru
- Strategické řízení a marketing luxusního zboží
- Řízení luxusního maloobchodu a distribuce (volitelné)
- Výzkumné a poradenské metody
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MBA v řízení luxusní značky
- Montreux, Švýcarsko