Read the Official Description

Executive MBA (Executive Master in Business Management) je společná iniciativa INEDE Business School a Asociace pro povýšení Management (APD), založený na technikách řízení podniku a podpořil mnoho let zkušeností a zkušeností obou institucí , A to jak z akademického hlediska a z hlediska vytváření silnou síť profesionálních kontaktů, tento program je v současné době nejlepší Executive MBA ve Valencii.

CÍLE

Hlavním cílem tohoto kurzu je, aby zajistily manažerů a podnikatelů znalosti a nástroje potřebné k úspěšnému rozvoji obchodní vedení v dynamické a konkurenční prostředí.

Určeno

Cvičí profesionály s více než 10 let zkušeností v průměru. V Executive MBA + průměrný věk studentů je 36 let. Všichni studenti jsou manažeři, podnikatelé, manažeři, odborníci a techničtí specialisté s manažerských funkcí. Oblast odpovědnosti v rámci společnosti, odvětví činnosti společnosti a profesního původu studentů je velmi rozmanitá. Většina studentů jsou inženýři, absolventi ekonomie či managementu a řízení podniků, právníků a absolventy v oblasti marketingu a obchodního managementu, ačkoli mnoho dalších stupňů nalézt v tomto programu, perfektní způsob, jak si ponořit do světa managementu business.

Kariérní vyhlídky

  • vedení společnosti
  • Adresa oddělení

trvání

Executive MBA bude zahájen v říjnu 2017 a končí v červenci 2018

Magisterský titul je nabízen ve dvou čase. Pro skupinu 1 se zasedání uskuteční v pátek od 9:30 do 19.30h pro elgrupo 2 zasedání se uskuteční v pátek od 15.30h do 19.30h a v sobotu od 9:30 do 1:30 p.m ..

Studijní plán

Podnikatelská strategie

Ve stále více konkurenčním světě, je důležité dávat pozor na potenciální příležitosti a hrozby, které se mohou objevit, stanovit cíle pro firmu a vytvořit akční programy a cíle. Proto je Executive MBA zahrnuje tyto pojmy strategické řízení:

  • Strategie a přidané hodnoty konkurenceschopnost generující
  • strategické myšlení
  • Cíle a organizace
  • Strategického rozhodování
  • Životní prostředí a dynamika hospodářské soutěže
  • Analýzu a strategické hodnocení
  • Formulace a plánování strategie
  • Generické konkurenční strategie
  • Růstové strategie, spolupráce a řešení krizí
  • Inovace a hodnota tvorba
  • Projektový management a tvořivost
  • Provádění Balanced Scorecard
SPRÁVNÍ finanční řízení a řízení CONTROL

Tento modul poskytuje studentům nástroje potřebné k provádění politiky rozpočtové kontroly a analyzovat finanční data společnosti a ziskovosti jakékoli investice.

  • Rozvahy a výsledovky
  • Finanční analýza a diagnostika
  • Řízení pracovního kapitálu
  • Operativní řízení krátkodobých finančních zdrojů
  • Vedení Treasury
  • Postup finančního plánování
  • investiční analýza
  • Roční provozní rozpočet
  • řídicí systémy
  • Náklady na správu systémů
  • Finanční normativy a nové finanční produkty
  • finanční účetnictví
MARKETING a řízení podniků

Životnost výrobku je zkrácen a oběti bývají podobné. Náročný a měnící se trh přesně určit marketingové politiky přizpůsobené pro daný kontext a opírajícím se o efektivní řízení prodeje.

  • Základy marketingu
  • obchodní management a strategický marketing
  • analýza trhu a obchodní výzkum
  • Chování spotřebitelů
  • Segmentace trhu
  • polohovací
  • výrobková politika
  • Cenová politika
  • Distribuce a marketing politika
  • Komunikace a propagace politiky
  • Výběr, motivace, odměna prodejní síly
  • Organizování prodejní síly
  • Marketingový informační systém
  • Marketingový plán
  • prodejní plán
  • Trade rozpočet a prodejní kvóty
  • strategie značky a umístění
  • International Trading a Marketing
řízení provozu

Organizace vnitřní činnosti společnosti, ať už průmyslové nebo služba je rozlišování faktorem konkurenceschopnosti organizace. Použití vhodných metod je klíčem k úspěchu v operacích.

  • Organizaci a rozdělení výroby.
  • Lean techniky řízení, právě včas, SMED, Kamban, kaizen
  • Procesní reengineering a řízení kvality. EFQM a 6 sigma.
  • Dodavatelského řetězce logistiky a naopak.
  • řízení veřejné zakázky, skladové logistiky a dopravy
SPRÁVA A Řízení lidských zdrojů

Efektivní řízení lidí ve společnosti založené na znalostech je strategickým prvkem je hodnota příspěvku každého z politiky vyspělých stále potřebné lidské zdroje. To vyvolává dva požadavky: znát, z pohledu managementu, technik a postupů v oblasti řízení lidských zdrojů, které umožňují zaměstnancům získat všechny možnosti kreativity a představivosti ve službách obchodního plánu; a rozvíjet dovednosti potřebné k úspěchu v jejich profesionálních vztazích.

  • Techniky pro řízení lidí
  • Současní i budoucí výzvy pro řízení lidských zdrojů: životní prostředí, podnikání a lidé
  • HR strategie přispět ke zlepšení spodním řádku
  • Pracovní postupy z pohledu: firmy, skupiny, jednotlivce
  • Přilákat a vyberte talent: nábor, výběr, pronájem
  • vedení kompetence
  • hodnocení výkonnosti
  • strategické odměny
  • Career Development
  • Řízení a vnitřní vztahy: interní komunikační plán a uznávání programy
VÝVOJ manažerských dovedností

osobnostní rozvoj dovedností a znalostí studentů efektivně oslovit zapojit se do vedení a koordinaci v roli ředitele či manažera.

  • Výkonný trenér
  • Vedení a zaměstnanci komunikace. asertivita
  • vyjednávání
  • Pozitivní řešení konfliktů
  • Vedení disciplína
  • zvládání stresu
  • emoční inteligence
  • Manažerské týmy (Outodoor školení)
FINAL hlavního projektu

Vytvoření podnikatelského plánu dokončit podnikatelského projektu. Tato činnost je prováděna v průběhu magisterského studia v pracovních skupinách a hájí konec.

Také oni součástí master prestižních obchodních aktivit Comunicad Valencii, kde sdílejí své odborné a podnikatelské zkušenosti se studenty ve formátu food-talk.

Program taught in:
španělština
This course is Campus based
Start Date
Sept. 2019
Duration
1 rok
Denní studium
Price
12,950 EUR
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sept. 2019
End Date
Application deadline

Sept. 2019

Location
Application deadline
End Date