Úvod
MBA je nabízena Rankin College of Business v SAU a je plně akreditována AACSB, International, předním akreditačním orgánem pro vysoké školy a obchodní školy. Méně než pět procent všech obchodních programů na celém světě je akreditováno AACSB, což naznačuje kvalitu našeho programu. Obecné kurikulum zaměřené na podnikání zahrnuje kurzy postgraduálního studia v oblasti účetnictví, ekonomiky, financí, marketingu, organizační teorie, kvantitativní analýzy, strategického řízení a řídících informačních systémů. Kromě toho budou v rámci programu zdůrazněny kritické perspektivy. Patří k nim etické, globální, politické, sociální, právní a regulační a environmentální otázky; technika; demografická rozmanitost; a písemné a ústní komunikační dovednosti.
Nejnovějším doplněním je důraz na sociální podnikání, což je 36hodinový program a jeho cílem je poskytnout absolventům dovednosti a znalosti na podporu a zavádění podnikatelských iniciativ k dosažení sociálních cílů. Důraz na zemědělství je 33hodinový program, který vyžaduje 24hodinové základní kurzy a devět hodin volitelných zemědělských produktů. Důraz na řízení dodavatelského řetězce je 33hodinový program, který vyžaduje 24hodinové kurzy postgraduálního studia a devět hodin výběrového řízení dodavatelského řetězce. Student může dokončit program buď v tradičním nočním programu, v on-line doručení nebo kombinací obou.
Osnovy
Učební plán MBA je určen především pro absolventy bakalářského programu Business Administration, ale absolventi jiných programů mohou vstoupit do programu dokončením 24hodinového předpokladového programu.
Program MBA se skládá z 24 hodin základních kurzů MBA a 6 hodin volitelných. Student se může rozhodnout dokončit kurzy v tradičním nočním programu, prostřednictvím on-line doručení nebo kombinací obou. Kvalifikovaní studenti mohou vstoupit do programu každý semestr během dvouletého rotace.
Učební cíle
Studenti MBA budou efektivní komunikátoři využívající informační technologie k posílení rozhodování prostřednictvím lepší komunikace.
Studenti MBA jsou připraveni být společensky zodpovědní, efektivní obchodní vedoucí s vědomím kulturních a rozmanitých témat a schopností přijímat etická rozhodnutí.
Studenti MBA budou kritičtí myslitelé, kteří jsou schopni používat koncepty ze strategického řízení k integraci relevantních informací, rozhodovacích technik a konceptů z různých obchodních disciplín, aby mohli rozhodovat za nových nebo neznámých okolností.
Studenti MBA mohou účinně a legálně přistupovat a používat informace k přípravě efektivní písemné zprávy, která podporuje rozhodování.
MBA studenti budou mít kompetence v obchodní disciplíně.
Všeobecné požadavky MBA (30 hodin)
Požadované předměty (24 kreditů)
ACCT 6003 Účtování rozhodování
ECON 6003 Manažerská ekonomika
MKTG 6023 Strategický marketing
MGMT 6013 Lidské chování v organizacích
FIN 6003 Manažerské finance
MGMT 6003 Strategické plánování a analýza
MGMT 6043 Kvantitativní metody
SCM 6003 Enterprise Resource Planning
Volitelné předměty (šest kreditních hodin) vybrané z následujících oblastí:
ACCT 6063 Zvláštní témata v účetnictví
ACCT 6073 Zvláštní témata v účetnictví
ECON 6043 Problematika environmentální ekonomie
ECON 6063 Zvláštní témata v ekonomii
FIN 6063 Zvláštní témata v oblasti financí
IS 6063 Zvláštní témata v IS
MGMT 6033 Kreativita, inovace a podnikání
MGMT 6063 Zvláštní témata v managementu
MGMT 6073 Zvláštní témata v managementu
MKTG 6063 Zvláštní témata v marketingu
Řízení projektu SCM 6013
SCM 6023 Supply Chain Sourcing
SCM 6033 Zabezpečení dodavatelského řetězce
SCM 6043 Udržitelná SCM praxe
SCM 6053 Využití technologie RFID
SCM 6073 Zvláštní témata v řízení dodavatelského řetězce
Předpoklady pro bakaláře
Student může být přijat do programu MBA, pokud má bakalářský titul nebo ekvivalent z akreditované vysoké školy nebo vysoké školy bez ohledu na vysokoškolské studijní obor. Pokud by student měl vysokoškolské vzdělání jiné než obchodní, předpoklady by zahrnovaly:
Šest hodin principů účetnictví (nižší nebo starší),
Tři hodiny podnikového financování nebo finančního řízení (mladší nebo starší),
Tři hodiny statistiky (na juniorské úrovni nebo výše),
Tři hodiny marketingových principů (na juniorské úrovni nebo výše),
Tři hodiny mikroekonomie (vyšší nebo vyšší) a
Tři hodiny organizační teorie a chování nebo principy řízení (úroveň juniorů nebo výše).