Master of Business Administration v oblasti prodeje a marketingu (MBA) (Evropská

Všeobecné informace

Popis programu

Připravte se na kariéru managementu v popředí prodeje a marketingu

Navrženo pro profesionály, kteří chtějí pokračovat v kariéře v oblasti prodeje

Master of Business Administration (MBA) v oblasti prodeje

Klíčové benefity

  • Zvyšování znalostí a dovedností při řešení moderních marketingových výzev;
  • Vývoj úspěšných marketingových a prodejních strategií a plánů;
  • Získání „praktického“ prodejního zážitku;
  • Zvládnutí marketingových a prodejních nástrojů a technik;
  • Učení se od akademicky a profesionálně kvalifikovaného fakultního orgánu;
  • Rozvíjení možností vytváření sítí na mezinárodním trhu.

Podrobnosti o programu

Program buduje manažery, kteří ovládají marketingový a prodejní proces. Diskutovány jsou oblasti, jak navrhnout úspěšné prodejní a marketingové strategie a jak efektivně řešit marketing a rozhodnutí o prodeji. Nakonec jsou v programu studovány implementace různých prodejních a marketingových nástrojů.

Master of Business Administration v oblasti prodeje a marketingu (MBA-SM) se skládá ze 14 kurzů absolvovaných po dobu jednoho roku.

Rok 1

1. trimestr

  • ECO 607 - Globální ekonomika
  • MKG 612 - Prodejní strategie
  • MKG 615 - Insight and Market Insight
  • MGT 605 - Strategické řízení dodavatelského řetězce

2. trimestr

  • NEG 615 - Mezinárodní jednání
  • MGT 610 - Vedení a organizační chování
  • COM 630 - Digitální komunikace a marketing
  • FIN 510 - Firemní finance

3. trimestr

  • MGT 666 - Správa malých podniků
  • MKG 620 - Řízení prodeje
  • MKG 667 - Mezinárodní marketing
  • MGT 645 - Corporate Governance

4. trimestr

  • MGT 650 - Digitální transformace
  • MKG 698 - Prodej a marketing (Capstone Course)

Požadavky na přijetí

  • Vyplněný formulář žádosti (měl by obsahovat motivační dopis)
  • Úřední vysokoškolský přepis (ověřený překlad v angličtině) (doporučeno minimální GPA 2,7 nebo vyšší na stupnici 0-4)
  • Oficiální bakalářský diplom (ověřený překlad v angličtině)
  • Nevratný aplikační poplatek ve výši 150, - CHF nebo 140, - nebo 150, - USD
  • Test odborné způsobilosti v angličtině: TOEFL (minimální skóre 80), IELTS (minimální skóre 6,0) nebo Cambridge Certificate v Advanced English (CAE). IUG institucionální kódové číslo pro TOEFL je 0130;
  • Životopis uvádějící veškeré relevantní odborné pracovní zkušenosti;
  • Referenční dopis zaměstnavatele nebo profesora;
  • Kopie platného cestovního pasu;
  • Dvě fotografie velikosti pasu.

Na uchazeče o program MBA se vztahují tyto další požadavky:

  • Minimální průměr bodového bodu (GPA) 3,0
  • Doporučuje se nejméně 2 roky praxe
Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Ranked among the top ten business schools in Switzerland, the International University in Geneva (IUG) is an accredited academic institution specializing in business education.

Ranked among the top ten business schools in Switzerland, the International University in Geneva (IUG) is an accredited academic institution specializing in business education. Méně