Master of Business Administration v marketingu
New Jersey City University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Jersey City, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 755 / per credit *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* 2020-2021 Výuka absolventa na místě za kredit: domácí: 755,55 USD, mezinárodní: 1 210,55 USD; Online výuka absolventa na kredit: domácí a mezinárodní: 755,55 USD
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
O tomto titulu
Specializace Marketing poskytuje jednotlivcům bohaté znalosti tradičního a současného marketingového myšlení a osvědčených postupů. Studenti se seznámí s marketingovým výzkumem, správou značky a novými kanály sociálních médií pro všechny aspekty marketingu, public relations a komunikace. Zdůrazňuje se význam uznání potřeb spotřebitelů různého prostředí jako skutečnosti moderního multikulturního trhu. Studenti využívají sofistikované kvantitativní analýzy a účetní dovednosti k hodnocení marketingového výzkumu a problémů elektronického obchodování.
Přehled
Kurzy MBA v marketingu ponoří postgraduální studenty do zajímavých a vznikajících témat v dynamické oblasti marketingu. Program připravuje studenty na vzestupnou kariérní mobilitu v marketingu a nabízí specializované kurzy v oblasti vývoje nových produktů, spotřebitelské analýzy, digitálního marketingu, strategické integrované marketingové komunikace, globálního marketingu a dalších.
Kromě specializačních kurzů získají všichni studenti MBA důkladné základy v tržně relevantních aspektech managementu, financí, účetnictví, ekonomiky, kvantitativních metod, etiky, strategické a rozhodovací analýzy a výkonné komunikace. Toto bohaté obchodní osnovy poskytuje absolventovi marketingu široké vzdělání v oboru podnikání, které je nezbytné pro kariérní postup.
Požadavky na přijetí
- Dokončení bakalářského studia.
- Minimální požadavek na přijetí do programů MBA / MS je 3,0 GPA.
- Studenti, jejichž vysokoškolské GPA je mezi 2,75 - 2,99, budou považováni za přijímající a imatrikulační s následujícími podmínkami:
- V prvním semestru musíte absolvovat BUSI 599 Graduate Business Essentials a dosáhnout stupně B nebo lepšího, abyste mohli pokračovat v programu.
- Obchodní vysokoškolské obory s GPA pod 3,0 (2,75-2,99) musí absolvovat GMAT a dosáhnout skóre 560 (50. percentil) nebo lepšího.
- Absolventi NJCU v oboru podnikání s GPA 2,75 - 2,99 musí také obdržet doporučení od koordinátora obchodní jednotky nebo vedoucího člena fakulty jejich hlavního oboru.
- Neobchodní obory musí v prvním semestru absolvovat BUSI 599 Graduate Business Essentials a získat stupeň B, aby mohly pokračovat v programu MS nebo MBA.
- Splňte všechny minimální požadavky kanceláře pro postgraduální studium. Mezi tyto požadavky patří: vyplněná žádost; přepisy; doporučující dopisy; esej; životopis; a podle potřeby výsledky zkoušek. Může být požadován pohovor.
- Mezi další požadavky na mezinárodní studenty patří: Výsledek testu Angličtina jako cizí jazyk (TOEFL) a Hodnocení mezinárodních kreditů (ECE) nebo Hodnocení mezinárodních vzdělávacích služeb (WES).
- Postgraduální kurzy z jiných institucí mohou být přijímány se souhlasem School of Business.
Postgraduální kurzy jsou k dispozici studentům na School of Business na adrese 200 Hudson Street, Harborside 2, Jersey City, New Jersey, 07311, Monmouth County a online.
Uzávěrky přihlášek *
Domácí žadatelé:
Období | Uzávěrka |
Jaro | Válcování |
Léto | Válcování |
Podzim | Válcování |
Mezinárodní žadatelé:
Období | Uzávěrka |
Jaro | 1. listopadu |
Léto | 1. dubna |
Podzim | 1.května |
* Termíny se mohou změnit. Prodloužení lhůty lze povolit případ od případu. Pro více informací kontaktujte Graduate Admissions [email protected].
Předpoklady Požadavky
Kurz 36 kreditů předpokládá vysokoškolské vzdělání v oboru podnikání, které zahrnuje finanční účetnictví na střední úrovni a dva semestry statistiky. Studenti s diplomem v oboru podnikání, ale bez těchto kurzů mohou být povinni absolvovat:
BUSI 599 s integrovaným Harvard Business School Online Credential of Readiness (CORe) v prvním semestru a dosažení stupně B pro pokračování v programu MBA.
Požadovaný základní program: 18 kreditů
- FINC 514 Úvod do Business Analytics a Data Science, 3 kredity
- FINC 507 Corporate Financial Management, 3 kredity
- MGMT 595 Executive Communication, 3 kredity
- MKTG 515 Perspektivy současného marketingu: Trendy, strategie a praxe, 3 kredity
- ACCT 552 Strategická analýza ziskovosti: Účetnictví pro manažery, 3 kredity
Kurzy marketingové specializace. Studenti musí absolvovat libovolných pět (5) z následujících: 15 kreditů
- MKTG 720 Zákaznická analýza, 3 kredity
- Vývoj nového produktu MKTG 731, 3 kredity
- Digitální marketingová strategie MKTG 732, 3 kredity
- Globální marketingová strategie MKTG 733, 3 kredity
- Strategická integrovaná marketingová komunikace MKTG 735, 3 kredity
- Emergentní marketingová témata MKTG TBD-7, 3 kredity
Požadavek vyvrcholení
- BUSI 799 Interdisciplinární vyvrcholení v oboru Business Administration, 3 kredity
Celkový počet kreditů: 36
Titulní mapy
Ukázkové mapy stupňů jsou založeny na stavu na plný úvazek. Denní studium pro absolventy je definováno jako získání devíti kreditů nebo více v semestru. Termín je definován jako akademické časové období, během kterého škola pořádá výuku. Může se jednat o plánované podzimní, zimní střídání, jarní nebo letní sezení. Toto je ukázková mapa stupňů a posloupnost pro požadovanou práci na kurzu. Individuální plány se mohou lišit podle konkrétních potřeb studentů. Studenti bez vysokoškolského vzdělání nebo titulu v příbuzném oboru mohou být povinni absolvovat BUSI 599 Graduate Business Essentials (9 kreditů).
První rok
Termín 1
- FINC 514 Úvod do Business Analytics a Data Science, 3 kredity
- FINC 507 Corporate Financial Management, 3 kredity
- MGMT 595 Executive Communication, 3 kredity
- Kredity: 9
Termín 2
- Globální strategické řízení MGMT 516, 3 kredity
- MKTG 515 Perspektivy současného marketingu: Trendy, strategie a praxe, 3 kredity
- ACCT 552 Strategická analýza ziskovosti: Účetnictví pro manažery, 3 kredity
- Kredity: 9
Termín 3
- Studenti musí absolvovat libovolných pět (5) z následujících:
- MKTG 720 Zákaznická analýza, 3 kredity
- Vývoj nového produktu MKTG 731, 3 kredity
- Digitální marketingová strategie MKTG 732, 3 kredity
- Globální marketingová strategie MKTG 733, 3 kredity
- Strategická integrovaná marketingová komunikace MKTG 735, 3 kredity
- Emergentní marketingová témata MKTG TBD-7, 3 kredity
- Kredity: 15
Termín 4
- BUSI 799 Interdisciplinární vyvrcholení v oboru Business Administration, 3 kredity
Celkový počet kreditů: 36
Studentské výsledky vzdělávání
Po absolvování Master of Business Administration se specializací na marketingový program budou studenti schopni:
- Identifikujte etické problémy a pochopte důsledky sociální odpovědnosti pro udržitelné obchodní praktiky.
- Vyhodnoťte informace a použijte dovednosti kritického myšlení k identifikaci řešení a informování obchodních rozhodnutí.
- Využijte technologii, aplikujte kvantitativní metody a interpretujte data k řešení obchodních problémů.
- Integrujte znalosti základních obchodních konceptů a produktivně spolupracujte jako součást týmu.
- Efektivně pracujte v rozmanitém prostředí a pochopte, jak globální a kulturní problémy ovlivňují organizaci a její zúčastněné strany.
- Vytvořte jasné a výstižné formy písemné komunikace, abyste mohli efektivně sdělovat nápady a informace spojené s obchodními tématy.
- Efektivně komunikujte obchodní koncepty prostřednictvím ústní prezentace.
- Navrhujte a vyhodnocujte cílené marketingové plány / programy a určujte metriky výkonu.
- Analyzujte aktuální marketingový výzkum, trendy a zjištění a aplikujte poznatky při tvorbě marketingových plánů a studií
- Prokázat úroveň znalostí orální a písemné komunikace, která se očekává od profesionálů na trhu 21. století.
Přijímací řízení
Galerie
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MBA v marketingovém managementu
MBA v mezinárodním marketingu
- Barcelona, Španělsko
- Geneva, Švýcarsko + 1 více
MBA
- Berlin, Německo