Úvod
Reaguje na výzvu maximalizovat poměr hodnoty a dodaného produktu. Zabývá se finančním řízením, řízením a kontrolou nákladů a jeho vztahem k marketingu.Bezúročné splátky
-5% za platbu v hotovostiPracovní příležitostiŘeditel nebo obchodní manažer ve společnostech v logistickém sektoru
Ředitel nebo výrobní ředitel
Ředitel odboru nákupu a nákupu
Plánovač poptávky nebo výroby
Ředitel operací
Distribuční a dopravní technik
Odpovídá za dovoz a vývoz
Vedoucí mezinárodního rozvoje
Externí konzultantNěkolik dovedností, které vám otevřou dveřeZnalostiSpecifické akademické vzdělání studentů magisterského programu MBA Business Administration and Management, zmíněno v Business Logistics, nabízí profesionálům možnost:Analyzujte základy strategického managementu, který studuje jeho základy, konkurenční analýzu životního prostředí, s cílem vyškolit studenta k formulaci, implementaci a monitorování úspěšné strategie managementu.
Umět do hloubky poznat fungování trhu, posoudit vhodnost obchodní strategie, analyzovat marketingový plán, na kterém je založen, a rozhodnout se pro nejvhodnější marketingové kanály.
Získejte potřebné znalosti pro vedení a řízení různých oborů, které umožňují správné fungování společnosti a ovládají základní směry tvorby a implementace každého z nich.
Mějte pod kontrolou provoz logistického řetězce, umíte navrhnout sklad nebo distribuční centrum a znáte důležitost operací údržby.Výhody online metodiky100% online metodika umožňující interakci mezi učiteli a studenty v reálném čase.
Prostřednictvím virtuálního kampusu student jednoduchým, přátelským a intuitivním způsobem přistupuje ke všem zdrojům a obsahu nezbytnému k dosažení rozvoje nezbytných kompetencí a dovedností. Didaktické prostředky, které záměrně optimalizují čas a umožňují tak dosáhnout efektivního vzdělávacího zážitku.
V návaznosti na design a didaktickou sekvenci student určuje zátěž a tempo práce a je schopen kdykoli prostřednictvím platformy požadovat vedení a podporu učitelů a tutorů.
Model je doplněn výukovými programy, třídami a virtuálními praktickými zkušenostmi v reálném čase, přičemž student v interakci s učitelem rozvíjí nebo prohlubuje praktické a relevantní aspekty obsahu předmětu.
Magisterský titul organizuje jedenáct předmětů, z nichž se skládá, ve dvou běžných akademických obdobích o délce 18 týdnů, takže student má pět týdnů na dosažení vzdělávacích cílů každého předmětu.
Výuky, kurzy a virtuální praktické zkušenosti v reálném čase jsou poskytovány každé dva týdny, ve čtvrtek odpoledne, v pátek odpoledne a v sobotu. (* rozvrh bude přizpůsoben vyučovací posloupnosti ve snaze být kompatibilní s pracovní činností).
obsahOrganizační struktura a strategické směřování ve společnostiZáklady strategického řízení
Konkurenční analýza
Základy formulace strategie
Provádění strategie
Strategie a obchodní změny
Druhy společnostíekonomické prostředíZáklady ekonomiky a podnikání
Společnost a účetní závěrka
Základy finančního účetnictvíFinanční řízeníFunkce finančního řízení
Manažerské účetnictví
Investiční analýza
Finanční kanályMarketing a řízení podnikuMarketingové koncepce a zásady
průzkum trhu
Prognóza prodeje
Obchodní akční plán
Projděte si svět marketingu
Návrh plánu digitálních médií
Analýza konkurence v digitálním marketingu
Kanály pro návrh kampaněStudijní plánNávrh a realizace projektů s aplikovaným výzkumem a / nebo vývojovými komponentami
Návrh a psaní odborných článků na vysoké úrovni
Analýza praktických modelů pro vývoj zkoušky složitého charakteruLidský faktor v organizaciOrganizace podnikání a řízení změn
Strategické plánování
Politika odměňování a systémy odměňování
Řídicí panel pro správu lidí
Znalostní management věnovaný mezikulturitě
Řízení individuálního a skupinového chováníOsobní a manažerské dovednostiPřístup k manažerským dovednostem
Implementace manažerských dovedností
Vedení Osobní dovednost a klíčová směrnice
Vůdce v organizaci
Emoční inteligence použitá při rozvoji manažerských dovedností
Interní a externí komunikaceŘízení logistických společností a dodavatelského řetězceZáklady obchodního řetězce a logistiky
Řízení nákupu a zásobování ve společnosti
Interní logistika organizace
Fyzická a komerční distribuce společnosti
Provozovatelé a logistická centra v logistických činnostech společnostiŘízení mezinárodní dopravy a logistikyMezinárodní nákladní doprava
Co je mezinárodní logistika?
Charakteristika silniční dopravy: národní / mezinárodní právní operační rámec a dopad vašeho výběru na logistiku
Charakteristika námořní dopravy: vnitrostátní / mezinárodní právní operační rámec a dopad vašeho výběru na logistiku
Charakteristika letecké dopravy: vnitrostátní / mezinárodní provozní a právní rámec a dopad vašeho výběru na logistiku
Charakteristika železniční dopravy: vnitrostátní / mezinárodní provozní a právní rámec a dopad vašeho výběru na logistiku
Charakteristika intermodální dopravy: národní / mezinárodní provozní a právní rámec a jeho dopad na logistikuŘízení provozu a globální LEANŘízení provozu. Strategické aspekty
Řízení provozu. Taktické a provozní aspekty
Základy filozofie LEAN
LEAN nástrojeProfesní deontologieHumanistická vize pro technické řízení a profesní etiku
Etika veřejné služby čelí rizikům svévole a zneužití pravomoci
Etická odpovědnost za péči o životní prostředí a další globální problémy
Rozsah odpovědnostiProfil vstupuVzhledem k povaze programu vstoupí absolventi třetí úrovně.
Přednostně mají přístup ti odborníci, jejichž tituly spadají do široké oblasti správy v souladu s nomenklaturou profesních titulů a akademických titulů.
K magisterskému titulu mají přístup další odborníci, kteří mají třetí stupeň vysokoškolského vzdělání v jiném širokém oboru a mají akreditační zkušenosti v administrativních nebo manažerských pozicích.