Master of Business Administration (MBA)

Všeobecné informace

Přečtěte si více o tomto programu na stránkách školy

Popis programu

Popis

21. století vyžaduje originální přístupy podporované novým druhem podnikatelského lídra - inovativní, vynalézavý, pragmatický a neohrožený. Tito vůdci musí mít znalosti a vhled, aby mohli kreativně a efektivně řešit výzvy zítřka - včetně těch, které nejsou dnes zřejmé.

Mezinárodní manažerská škola Geneva MBA byla vytvořena pro splnění těchto požadavků. Angažujeme, přemýšlíme a usilujeme o to, abychom se zaměřili na vzdělávání nové generace obchodních vůdců, kteří jsou také globálními občany.

Je navržen pro vynikající bakalářské absolventy a zkušené manažery s ambiciózními kariérovými cíli. Program využívá inovativní přístup k řízení v náročném podnikatelském prostředí. Il rozšiřuje schopnosti kreativního myšlení a řešení problémů, rozvíjí vedoucí pracovníky na další úrovně strategie a obchodní administrativu. Tento program poskytuje globální přístup k řízení a podnikové správě. Otevře dveře podnikání a globální inovace a splní požadavky studentů, kteří chtějí rozvíjet potřebné dovednosti v oblasti vedení a podnikání.

Po absolvování Master of Business Administration (MBA) můžete očekávat, že získáte manažerské a vedoucí pozice v mezinárodních organizacích.

Tempo

Naše MBA je dodáváno po dobu 18 měsíců (3 semestry) a rytmus je organizován tak, aby naši studenti mohli pracovat na částečný úvazek, což připravuje cestu pro jejich zaměstnání. Naše kariéra

Validace / diplomová práce

Na konci MBA bude student muset bránit práci, která bude pokračovat v jednom z předmětů studovaných během programu.

Obsah

Strategie

  • Řízení jakosti
  • Rozvoj podnikatelského plánu (Harvard Business School Publishing)
  • Řízení projektu (Harvard Business School Publishing)
  • Zlepšení procesu (Harvard Business School Publishing)
  • Mezinárodní obchodní právo
  • Strategické řízení lidských zdrojů
  • Řízení změn (Harvard Business School Publishing)
  • Rozhodování (Harvard Business School Publishing)
  • Lobbying Crisis Management (Harvard Business School Publishing)
  • Bezpečnost IT
  • Implementace inovací (publikace Harvard Business School)

Účetnictví

  • Statistika
  • Účetnictví
  • Zdanění
  • Interní audit
  • Makro
  • Podnikové finance
  • Etika
  • Globální ekonomika
  • Politická sociologie
  • Podniková etika

Marketing

  • Strategický marketing - modely
  • Spotřebitelské studie
  • Soutěžní právo
  • Řízení značky
  • Nastavení cen
  • Základní kompetence - marketing
  • Vedení prodejního týmu
  • Mezinárodní marketing
  • CRM
  • Senzorický marketing

jiný

  • Den inovací
  • Obchodní angličtina
  • Mluvit s důvěrou
  • Metodologie
  • Teze

Hodnocení

  • Střednědobé zkoušky
  • Závěrečné zkoušky
  • Obhajoba disertační práce

Učící expedice

Teze

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

International Management School Geneva is a business school which prepares students for the job market. We are delivering Bachelor & Master degrees, in English, French and mixed English/French pat ... Čtěte více

International Management School Geneva is a business school which prepares students for the job market. We are delivering Bachelor & Master degrees, in English, French and mixed English/French pathways. Our team are hand-picked to ensure we can deliver the highest standards and connect to students on their individual professional journey. Méně