Master of Business Administration (MBA)
IMSG International Management School Geneva
Klíčová informace
Umístění kampusu
Geneva, Švýcarsko
Jazyky
Angličtina, Francouzština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
18 měsíce
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
CHF 10 900 / per quarter
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Popis
21. století vyžaduje originální přístupy podporované novým druhem podnikatelského lídra - inovativní, vynalézavý, pragmatický a neohrožený. Tito vůdci musí mít znalosti a vhled, aby mohli kreativně a efektivně řešit výzvy zítřka - včetně těch, které nejsou dnes zřejmé.
Mezinárodní manažerská škola Geneva MBA byla vytvořena pro splnění těchto požadavků. Angažujeme, přemýšlíme a usilujeme o to, abychom se zaměřili na vzdělávání nové generace obchodních vůdců, kteří jsou také globálními občany.
Je navržen pro vynikající bakalářské absolventy a zkušené manažery s ambiciózními kariérovými cíli. Program využívá inovativní přístup k řízení v náročném podnikatelském prostředí. Il rozšiřuje schopnosti kreativního myšlení a řešení problémů, rozvíjí vedoucí pracovníky na další úrovně strategie a obchodní administrativu. Tento program poskytuje globální přístup k řízení a podnikové správě. Otevře dveře podnikání a globální inovace a splní požadavky studentů, kteří chtějí rozvíjet potřebné dovednosti v oblasti vedení a podnikání.
Po absolvování Master of Business Administration (MBA) můžete očekávat, že získáte manažerské a vedoucí pozice v mezinárodních organizacích.
Tempo
Naše MBA je dodáváno po dobu 18 měsíců (3 semestry) a rytmus je organizován tak, aby naši studenti mohli pracovat na částečný úvazek, což připravuje cestu pro jejich zaměstnání. Naše kariéra
Validace / diplomová práce
Na konci MBA bude student muset bránit práci, která bude pokračovat v jednom z předmětů studovaných během programu.
Obsah
Strategie
- Řízení jakosti
- Rozvoj podnikatelského plánu (Harvard Business School Publishing)
- Řízení projektu (Harvard Business School Publishing)
- Zlepšení procesu (Harvard Business School Publishing)
- Mezinárodní obchodní právo
- Strategické řízení lidských zdrojů
- Řízení změn (Harvard Business School Publishing)
- Rozhodování (Harvard Business School Publishing)
- Lobbying Crisis Management (Harvard Business School Publishing)
- Bezpečnost IT
- Implementace inovací (publikace Harvard Business School)
Účetnictví
- Statistika
- Účetnictví
- Zdanění
- Interní audit
- Makro
- Podnikové finance
- Etika
- Globální ekonomika
- Politická sociologie
- Podniková etika
Marketing
- Strategický marketing - modely
- Spotřebitelské studie
- Soutěžní právo
- Řízení značky
- Nastavení cen
- Základní kompetence - marketing
- Vedení prodejního týmu
- Mezinárodní marketing
- CRM
- Senzorický marketing
jiný
- Den inovací
- Obchodní angličtina
- Mluvit s důvěrou
- Metodologie
- Teze
Hodnocení
- Střednědobé zkoušky
- Závěrečné zkoušky
- Obhajoba disertační práce
Učící expedice
Teze
Osnovy
Strategie a obecné řízení
- Řízení jakosti
- Rozvoj podnikatelského plánu (Harvard Business School Publishing)
- Projektový management (Harvard Business School Publishing)
- Zlepšování procesů (Harvard Business School Publishing)
- Mezinárodní obchodní právo
- Strategické řízení lidských zdrojů
- Change Management (Harvard Business School Publishing)
- Rozhodování (Harvard Business School Publishing)
- Lobbing Crisis Management (Harvard Business School Publishing)
- IT bezpečnost
- Implementace inovací (Harvard Business School Publishing)
Účetnictví a finance
- Statistika
- Účetnictví
- Zdanění
- Interní audit
- Makro a mikroekonomie
- Podnikové finance
- Etika a profesionální standardy
- Globální ekonomika
- Politická sociologie
- Firemní etika
Marketingová komunikace
- Strategický marketing – modely
- Spotřebitelské studie
- Soutěžní právo
- Správa značky
- Nastavení ceny
- Základní kompetence – Marketing
- Vedení prodejního týmu
- Mezinárodní marketing
- CRM a řízení prodeje
- Smyslový marketing
jiný
- Den inovací
- Obchodní angličtina
- Mluvit s důvěrou
- Metodologie
- Teze
Hodnocení
- Půlsemestrální zkoušky
- Závěrečné zkoušky
- Obhajoba diplomové práce
Výukové expedice
Teze