Master of Business Administration-SAINT CLOUD program

Všeobecné informace

2 dostupných umístění

Popis programu

St Cloud státní univerzita MBA program je zaměřen na potřeby lidí pracujících na plný úvazek a účast na těchto kurzech část-time, stejně jako studenti navštěvují třídy na plný úvazek-. Studenti, kteří zvolit tento program, musí dokončit jejich míry tím, že navštěvuje třídy u St Cloud místo ve třídě MBA. Vstup do St Cloud-založený program MBA nezahrnuje vstup do MBA kurzy nabízené v Maple Grove.

Proč vydělat St Cloud státní univerzitě MBA?


St Cloud stát MBA dává vůdci zítřka konkurenční výhodu. Náš program poskytuje manažerské dovednosti, technické znalosti a globální perspektivy, které jsou potřebné pro úspěch v rychle se měnícím světě.

  • Mezinárodní akreditace AACSB
  • Hands-o vzdělávací program, který jedinečným způsobem kombinuje výuku ve třídě s reálného světa aplikace
  • Odlišit fakulty s Ph.D., DBA nebo JD stupně z národa je přední absolvent školy
  • Inovativní program, který umožňuje část-time studenti vydělat akreditované MBA do 2-3 let (v závislosti na předchozím ukončení fáze I ročníkové práce)
  • Bohaté možnosti přizpůsobení programu pomocí volitelných a koncentrace

AACSB mezinárodní akreditaci


St Cloud státní univerzita MBA program byl poprvé akreditován v roce 1982 AACSB International, Sdružení pro Advance Collegiate školy podnikání. Program byl re-akreditován v roce 1988 a znovu v roce 2000. Jsme hrdí na pozici s University of Minnesota je Carlson škola, University of Minnesota Duluth-a Minnesota státní univerzity Mankato jako jediný AACCSB International-akreditované programy MBA v Minnesotě.

Cíle


St Cloud Státní University MBA program kombinuje široký-založené obchodní vzdělání s flexibilitou zaměřit se na studijním programu, který odráží vaše vlastní osobní cíle a nadání. Učební osnovy jsou navrženy k uspokojení těchto cílů:

  • Poskytovat základní analytické nástroje z různých funkčních oblastí podnikání, které jsou vyžadovány manažeři činit rozhodnutí;
  • Podporovat dovednosti v tvořivosti a řešení problémů;
  • Rozvíjet své dovednosti v etickém rozhodování, plánování a provádění;
  • Vštípit písemné a ústní komunikační schopnosti;
  • Foster kontinuální vzdělávání orientaci mezi fakultou a studenty, a
  • Vybudovat důkladné porozumění dnešní sociální, politické a ekonomické prostředí.

Koncentrace a oblasti Důraz


Studenti si mohou vybrat, aby jejich volitelných předmětů ve vybraných koncentraci. Úřední koncentrace jsou nabízeny v oblasti informačních systémů, ekonomie a lidských zdrojů. Studenti také mohou přizpůsobit své MBA program tím, že jejich volitelných v oblastech, jako je důraz e-commerce, řízení provozu, finance a marketing.

Požadavky programu


Učební osnovy MBA je rozdělen do dvou fází. I. fáze se skládá ze základu kurzů ve funkční oblasti podnikání. Žadatelé mohou mít splněny některé nebo všechny fáze požadavky přes předchozí ročníkové práce. Fáze II kurzy se skládají z 11 nebo 12 kurzů absolventy vysokých škol (v závislosti na tom, zda se student rozhodne vzít koncentrace), které zdůrazňují uplatňování obchodních koncepcí a nástrojů pro rozhodování, a rozvíjet strategie k získání konkurenční výhody.

Poslední aktualizace Březen 2011

Informace o škole

Akreditovaná 30 let Před třiceti lety, HCOB se stal jedním z mála akreditovaných obchodních škol v zemi. Dnes jsme jedním ze čtyř akreditovaných obchodních škol v Minnesotě a jeden z 443 na vnitrostá ... Čtěte více

Akreditovaná 30 let Před třiceti lety, HCOB se stal jedním z mála akreditovaných obchodních škol v zemi. Dnes jsme jedním ze čtyř akreditovaných obchodních škol v Minnesotě a jeden z 443 na vnitrostátní úrovni. S 75 nevyléčitelně kvalifikovaných fakulty, 10 obchodních velké společnosti, program MBA, studium v ​​zahraničí, příležitosti a-world-class knihovny, nabízíme studentům současného podnikového vzdělávání v malých, student-přátelské prostředí. Renovace na revitalizaci HCOB Centennial Hall je nový domov pro GR Herbergerovi College of Business. Nové zařízení zvyšuje HCOB schopnost vzdělávat studenty a slouží pro podnikatelskou veřejnost. Klíčové vlastnosti Podporuje zaměření na studenty Poskytuje profesionální zařízení Zahrnuje multi-funkční učebny pro tradiční prezentací a jednotlivých zasedáních WiFi (bezdrátové připojení) schopné Historie V roce 1938, St Cloud učitele vysoké školy vytvořil obchodní kanceláře a kancelářské správy oddělení osazený dvěma členy fakulty. Do roku 1948, program se vyvinul do programu obchodní administrativa, která zaměstnávala šest obchodních fakulty. Během 1960, oddělení se vyvinul do College MBA a program stáží. V roce 1976, s pěti odděleními a 42 na plný úvazek fakulty, vysoké školy získal akreditaci AACSB, rozlišovat sebe od jiných obchodních vysokých škol poskytuje kvalitní vzdělání obchodní zkušenosti srovnatelné s Ivy League institucí. V roce 1999 se rodina Herbergerovi dotoval kolegia a to bylo přejmenováno GR Herbergerovi College of Business. Mise Jsme škola podnikání v úplném univerzitě Minnesoty, která slouží především tento stav, funguje jako regionální univerzity pro horní Midwest, a přitahuje studenty z jiných států a národů. Naším posláním je vyvíjet a dodávat kvalitní vysokoškolské vzdělání podnikání prostřednictvím společného úsilí o příslušné komunity studentů, fakulty, zaměstnanci, obchodní profesionály a dalšími zainteresovanými stranami. Při současné podpoře respektující životní prostředí, zaměřujeme se na vzdělávání studentů obsahu a kompetencí, podporovat a udržovat závazek k vědecké činnosti a přispět vzdělávací a ekonomickou životaschopnost těm, kterým sloužíme. Při plnění tohoto poslání bude kolegia řídit následující cíle: Se zaměřením na akademické excelence pro udržení AACSB Mezinárodní akreditace Umístění student nejprve ve všem co děláme Podpora respektující prostředí pro všechny členy naší společnosti Integrace technologií na podporu výuky / učení a administrativních procesů Přispívá na vzdělávací a ekonomickou životaschopnost Min nesota a dále Vize GR Herbergerovi College of Business existuje inspirovat a připravit Čelní představitelé světového obchodu, který zlepší společnost prostřednictvím svých znalostí a podnikání. Hodnoty a strategické cíle Strategický plán HCOB je založen na vzniku těchto základních hodnot: akademické kvality, se studenty, jako naše hlavní zaměření, kolegiality, potěšení, naplnění a zábava, čestnost, poctivost, a etické chování a respekt k jednotlivci. Méně
St. Cloud , Maple Grove + 1 Více Méně