Master of Business Administration (MBA)

Všeobecné informace

Popis programu

Master of Business Administration (MBA) program vyzývá účastníky k učení zkušenosti vedoucí jak k profesionálnímu a osobnímu rozvoji.

Návrh programu MBA je založen na očekávání, že naši účastníci dříve studovali neobchodní předmět a mají tendenci budovat manažerskou kariéru. Cíle programu pokrývají oblasti financí, lidských zdrojů, účetnictví, marketingu, řízení výroby a provozu a organizačního chování.

V programu MBA, jako společný prvek všech programů nabízených KHAS Business School, je učení považováno za holistický proces v čase a napříč vesmírem; začíná v základních a volitelných kurzech, které jsou dodávány ve třídě, a pokračují v průběhu práce na projektech, na setkáních s renomovanými řečníky ve svých oborech a na komunikaci mezi absolventy. To se domnívá, že vytváří silný most mezi teorií a praxí.

Aplikovaná perspektiva programu MBA vybaví účastníky znalostmi a dovednostmi potřebnými pro manažerský úspěch, aby dosáhli obdivuhodných výsledků. Současně jsou účastníci s akademickou orientací obeznámeni s metodikou a sady nástrojů, aby získali nové znalosti ve svých oborech.

Problémy, s nimiž se setkáváme v profesním životě, jsou často špatně definovány; v porovnání s běžnými problémy s učebnicemi vyžadují kreativní řešení proti poměrně omezenému množství předběžných informací. To přeměňuje řešení problémů z výlučně technického postupu na umění. Aby KHAS Business School poskytla takovým znalostem program, udržuje si rychlou a efektivní kulturu designu, která odpovídá sociálním a ekologickým KHAS která zdůrazňuje udržitelnost a normy etického chování.

Jako člen tohoto programu budou účastníci praktikovat své vedoucí schopnosti a současně posílit své podnikatelské schopnosti, aby se aplikovali na problémy místního i globálního podnikatelského prostředí.

Očekává se, že všichni účastníci dokládají své individuální akademické / technické výsledky předložením diplomového projektu nebo diplomové práce. Dřívější přijetí do všech programů je na základě "projektu" (bez práce). Tento stav může být obrácen na "tezi" podmíněný akademickým úspěchem a orientací.

Základní kurzy

  • Finanční řízení a analýza
  • Projekt absolvování
  • Manažerská ekonomika
  • Tvorba nového podniku - podnikání
  • Organizační dynamika
  • Řízení výroby a provozu
  • Strategické řízení a obchodní simulace
  • Strategické řízení marketingu

Volitelné předměty

  • Pokročilá makroekonomie
  • Pokročilá mikroekonomie
  • Řízení značky
  • Marketing mezi podniky
  • Kapitálové trhy a investice
  • Spotřebitelské chování
  • Současná marketingová praxe
  • Podnikové finance
  • Ekonometrie
  • Ocenění akcií
  • Finanční účetnictví
  • Finanční ekonometrie
  • Finanční trhy a instituce
  • Financování
  • Mezinárodní ekonomika
  • Mezinárodní finance
  • Mezinárodní marketing
  • Marketingová simulace
  • Politická ekonomie rozvoje
  • Veřejné finance
  • Kvantitativní metody
  • Financování nemovitostí
  • Modelování a analýza rizik
  • Cenné papíry, cenné papíry a opce
  • Turecká ekonomika
Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Kadir Has University (KHU) was founded in 1997, in Istanbul. The university, with its five faculties of Engineering and Natural Sciences, Economics and Administrative Sciences, Communication, Law and ... Čtěte více

Kadir Has University (KHU) was founded in 1997, in Istanbul. The university, with its five faculties of Engineering and Natural Sciences, Economics and Administrative Sciences, Communication, Law and Fine Arts, as well as its several vocational schools, is dedicated to becoming a leader in educational and cultural fields in Turkey, as well as establishing itself as an international center for research and scientific development. Méně