Úvod
Master of Business Administration (MBA)
Cílem programu MBA je připravit účastníky s potřebnými znalostmi, dovednostmi a postoji, které by je zajistily na správných pozicích v podnikových (pro ziskové a neziskové) organizace.
Program MBA produkuje absolventy, kteří jsou dobře zaokrouhlení a schopni provozovat organizaci v moderních ekonomikách, poskytují poradenství a působí jako vazba mezi teorií a praxí v klíčových funkčních oblastech řízení av akademické oblasti. Absolventi MBA by se měli přizpůsobit různým úrovním managementu, a to jak středním, tak vyšším úrovnim v připravovaných národních a nadnárodních organizacích v souladu s cíli hospodářského rozvoje.
Zatímco zaměření "tradičního" programu MBA je na rozvoj administrativních a manažerských dovedností pro organizační vedoucí, PAC University MBA přidává k tomu rozměr dovedností v podnikání, které účastníci potřebují aplikovat ve svých různých oblastech práce. To je v souladu s hlavní činností univerzity PAC, která je rozvíjet vůdce, kteří mají na všech úrovních společnosti vedoucí služby.
Prostřednictvím tohoto programu se univerzita PAC snaží přispět k řešení problémů s vedením v Africe, které vedly k ztrátám příležitostí, frustraci rozvojového úsilí a ztrátě zdrojů v různých odvětvích. Naše křesťanské rozlišovací způsobilost, důraz na vedení a etické rovnováhy s tradicí funkčních dovedností, udělá zkušenosti studentů opravdu jedinečné a připraví je na vedení a podnikání na globálním trhu. Programy PAC University MBA budou dodávány s úmyslem aplikovatelným důrazem. V souladu s učením v praxi budou kurzy navrženy tak, aby umožnily studentům aplikovat koncepce kurzů v jejich současném pracovním prostředí, čímž by prokázaly svou přidanou hodnotu programu k jejich zaměstnavatelům.
Cíle
Absolvent programu PAC University MBA by měl být schopen:
Formulovat a implementovat zásady a postupy v podnikových funkčních oblastech.
Provádějte příslušný výzkum, monitorování a hodnocení pro manažerské rozhodování.
Správa současných problémů a problémů v moderním a složitém podnikovém prostředí.
Provádějte obchodní praktiky v přijatelném právním a etickém rámci.
Navrhněte a implementujte strategické směry pro každou organizaci
Oblasti specializace
Řízení lidských zdrojů
finance
MIS
marketing
Strategické řízení
účetnictví
podnikání
Vstupní požadavky
Být držitelem bakalářského titulu v jakémkoli oborech souvisejících s obchodem z uznávané univerzity s alespoň horní druhou třídou nebo ekvivalentním GPA nebo;
Být držitelem bakalářského titulu v jakékoliv disciplíně z uznávané vysoké školy s nejméně nižší sekundou a diplomem nebo odbornou kvalifikací v oboru z uznávané instituce nebo
Být držitelem bakalářského titulu v oborech souvisejících s obchodem s nižší sekundou z uznávané univerzity a nejméně dvěma (2) roky praxe; nebo;
Být držitelem bakalářského titulu v jiné disciplíně z uznávané univerzity s minimálně druhou nižší třídou s alespoň tříletým manažerským zážitkem; nebo;
Každý, kdo dělá MBA, musí mít vysokoškolské vzdělání.
PŘÍVOD
Příjmy jsou v lednu, květnu a září.