Master of Business Administration (MBA)
The University Of Georgia
Klíčová informace
Umístění kampusu
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Cíle programu:
Hlavním cílem programu Master of Business Administration (MBA) je poskytovat konkurenční a vysoce kvalifikované profesionály Business Administration vybavené moderními multidisciplinárními teoretickými znalostmi a kreativními a praktickými dovednostmi založenými na požadavcích mezinárodních a místních trhů práce. Hlavním cílem vzdělávacího programu je připravit odborníky Business Administration, kteří budou schopni samostatně provádět výzkum, tvořivě se zabývat zásadami a teoriemi podnikové správy, kriticky analyzovat organizace a životní prostředí, posoudit strategické alternativy. a rozvíjet a plánovat konkrétní obchodní strategie, provádět finanční účetnictví jak na úrovni celé společnosti, tak na úrovni konkrétních obchodních procesů. Po dokončení programu budou absolventi schopni získat zaměstnání na vedoucích pozicích v bankách, pojišťovnictví, marketingu, finanční a jiné soukromé i veřejné organizaci. Budou také schopni zřídit vlastní společnosti a efektivně je spravovat.
Metody pro dosažení výsledků učení:
- Přednášky a semináře
- Metoda knižní práce
- Vysvětlující metoda
- Demonstrační metoda
- Metoda video-audio výukových materiálů
- Interaktivní studie
- Situační problémy
- Roleplay
- Analýza zpráv
- Drobný výzkum
- Praktická práce
- Týmová práce
- Simulovaný výkon
- Nastavení a řešení problémů
- Produkovat (malý) složitější výzkum pod dohledem
- Kritická analýza
- Prezentace a obhajoba diskusních témat
- Přiřazení skupin
- Projekty
- Cvičení k řešení problémů
- Případová studie
- Přehled literatury
- Kritické autoevaluace
- Konstruktivní kritika práce druhých
- Vyhledávání materiálů elektronicky nebo v knihovně
- Metoda psaní
- Psaní eseje
- Prezentace
- Ústní metoda
Znalost a porozumění
Absolvent bude schopen:
- mít hluboké a systematické znalosti manažerských aspektů ekonomických teorií a principů při rozhodování v nových a nepředvídaných okolnostech;
- mít znalosti z matematických a statistických modelů použitelných při řešení některých problémů podnikové správy souvisejících s prognózováním, plánováním kapacit, optimalizační strategií
- mají hluboké pochopení etických a právních aspektů podnikání;
- mít hluboké znalosti metod kritické analýzy organizací a životního prostředí, moderních nástrojů hodnocení a modelování situací, metod hodnocení možností organizačního rozvoje;
- mít hluboké systémové znalosti metodiky hodnocení strategických alternativ a konkurenceschopných obchodních strategií pro rozvoj nových myšlenek;
- mít hluboké znalosti teoretických aspektů optimalizace pro rozvoj nových originálních představ o procesu řízení obchodních operací
- mít hluboké znalosti o klasifikaci nákladů, rozhodovacích problémech založených na relevantních informacích, strategiích určování cen a rozpočtování
- znát finanční koeficienty pro hodnocení výkonnosti firmy
- mají hluboké znalosti o tom, jak řešit problémy v procesu rozpočtování kapitálu a moderních metod rozpočtování
- znát hlavní principy projektového řízení a jak je používat pro plánování obchodních operací
- porozumět plánování výrobních kapacit, řízení kvality, plánování lokalit a řízení dodavatelského řetězce
- mít hluboké systémové znalosti o prostředcích nezbytných pro vytvoření bezpečného pracovního prostředí a řešení problémů souvisejících s etickými otázkami
- mít základní znalosti z teorie mezinárodních ekonomických vztahů a globálních ekonomických událostí a procesů, které pomohou studentům identifikovat nové originální myšlenky týkající se mezinárodního obchodu
- porozumět strategickým, inovativním, podnikatelským, finančním, mezinárodním, administrativním, sociálně psychologickým, kulturním, etickým a dalším aspektům řízení.
Uplatňování znalostí
Absolvent bude schopen:
- Vytvářet ekonomické modely chování k řešení komplexních obchodních problémů v nepředvídaných a multidisciplinárních okolnostech s využitím specifických výzkumných metod a jejich implementací v praxi
- Mají vedoucí schopnosti nezbytné pro řízení, plánování, organizaci, motivaci a kontrolu obchodních procesů a lidského kapitálu;
- Demonstrujte efektivitu při práci jak jednotlivě, tak v interdisciplinární skupině s cílem řešit specifické a komplexní úkoly
- Zavést investiční politiku společnosti, vytvářet a spravovat investiční portfolio
- Řídit své chování v konfliktních a krizových situacích;
- Vypracovat strategickou vizi, vypracovat obchodní plán, rozdělit zdroje a vypracovat operační plán;
- Plánovat a realizovat organizační změny s cílem identifikovat nové nápady a způsoby řešení problémů
- Provádět marketing a další výzkum nezávisle na moderních metodách a přístupech;
- Provádějte odpovídající rozhodnutí v kritických situacích s cílem přijmout strategické plány pro měnící se prostředí;
- Mít vůdčí schopnosti podporovat plnění úkolů a pozitivní pracovní prostředí.
- Zpracovat statistické výsledky výzkumu a stanovit statistické charakteristiky;
- Identifikovat složité problémy v konkrétních a nepředvídaných marketingových prostředích pro hledání kreativních způsobů jejich řešení;
- Využívejte vhodné matematické a statistické nástroje pro vytváření nových a originálních řešení obchodních problémů;
- Udržovat finanční účetnictví a sestavovat finanční zprávy pro sektorové ekonomické operace;
- Definujte a odvozte koeficienty pro hodnocení výsledků;
- Vedení nákladového účetnictví v závislosti na konkrétní obchodní činnosti;
- Připravte si hlavní a hotovostní rozpočet;
- Najít informace o nástrojích akciového trhu;
- Správa investičních projektů a portfolií nezávisle.
Rozhodování
Absolvent bude schopen:
- Kriticky analyzovat komplexní a někdy neúplné kvantitativní a kvalitativní údaje získané v důsledku výzkumu;
- Udělejte dobře podložený závěr založený na analýze statistických informací získaných v důsledku marketingu nebo jiného výzkumu;
- Předvídat prodej, ceny atd. Na základě analýzy a inovativní syntézy historických statistických údajů;
- Využívejte aktuální informace k analýze prostředí a tržních sil, posuzujte konkurenty, analyzujte silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby (SWOT) podniku;
- Analyzovat finanční zprávy a učinit vhodné závěry o finančním stavu firmy;
- Učinit závěr založený na srovnání koeficientů určité obchodní jednotky s koeficienty trhu a mít schopnost analyzovat a syntetizovat data;
- Najít optimální investiční rozhodnutí na základě posouzení investičních projektů;
- Nezávisle analyzovat konkrétní investiční klima a hlavní ukazatele mezinárodního obchodu, aby bylo možné učinit závěr o optimálním systému směnných kurzů pro danou zemi
- Analyzovat rozpočtové a skutečné údaje a identifikovat důvody pro odchylky;
Komunikační dovednosti
Absolvent bude schopen:
- Prezentovat své vlastní nápady písemně, ústně a za pomoci technických prostředků formou prezentace;
- Popište výzkumné metody, modely a předpoklady, vycházející z výhod vybrané metody;
- Připravte si podrobnou písemnou zprávu o popisu práce s využitím moderních technologií a prezentujte ji akademické obci.
- Publikování výzkumných prací a článků v souladu s normami a normami akademické poctivosti.
Učící schopnosti
Absolvent bude schopen:
- Identifikovat jeho profesní zájmy, chápat zvláštnosti procesu učení, identifikovat potřeby pro zdokonalení znalostí, které mu umožní samostatně určit, kterým směrem bude pokračovat v profesním rozvoji a strategicky plánovat svůj proces učení na další fázi výzkumu.
- Pokračovat v nezávislém učení s využitím odborné literatury, odborných časopisů a novinových článků.
Hodnoty
Absolvent bude schopen:
- Mají liberálně demokratické hodnoty vyjádřené ve vztahu k jednotlivcům a majetku;
- Zvažte hodnoty týkající se fyzického a duševního vlastnictví a postoje spolupracovníků a partnerů vůči nim;
- Zvažte otázky osobní a skupinové odpovědnosti a postoje členů skupiny k hodnotám
- Podílet se na procesu vytváření liberálních hodnot, které budou formovat hodnoty vztahující se k respektování soukromého vlastnictví a jednotlivců
- Zvažte odpovědnost vůči společnosti a státu, vyjádřenou v jednání podle zákona a norem podnikatelské etiky.
Kontaktní osoba:
John Dastouri: j.dastouri @ UG .edu.ge
Dr. Bahman Moghimi: B.Moghimi @ UG .edu.ge
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MBA v globálním řízení
- Bremen, Německo
Magistr z oboru Podniková správa a řízení (MBA)
- Community of Madrid, Španělsko
Master of Business Administration
- Miami Springs, Spojené státy americké