Přečtěte si oficiální popis

Digital Innovation

Tento magisterský obor vám poskytne pevným pochopení výzvy, které přináší stále na znalostech povaze organizování a rozvoji podnikání. To vám pomůže ocenit hodnotu inovativních organizačních opatření a vznikajících technologií v řešení těchto problémů. Pole informací a řízení znalostí je podle definice multidisciplinární. To zahrnuje poznatky a postupy z manažerských studií, informační systémy, strategie, řízení lidských zdrojů, marketingu, inovace, technologie, psychologie a sociologie. V programu budete soustředit na širokou škálu informačních a znalostních procesů, a to jak vnitřní a vnější na organizaci.

Studijní program


Magisterský obor digitální inovace je jednoroční programu. Stojí 60 kreditů a je vyučován v anglickém jazyce. Kromě zaměřit na své vlastní jednotlivých studií a navštěvují přednášky, budete pracovat v malých skupinách, které se aktivní přístup k psaní a předkládání projektů, studoval mezinárodní případy reálného života a vedení v malém měřítku výzkum. Každý předmět se hodnotí na základě individuálních vyšetřovacích skóre a výsledky individuálních nebo skupinových úkolů. Program podporuje rozvoj svých tvůrčích a analytickými schopnostmi.

Program je rozdělen do šesti období a skládá se z těchto předmětů: E-Business & Information Management, znalostních a inovačních sítí, nové způsoby práce. Specializace kurz: Interactive Marketing nebo volitelný kurz z jiného oboru. Výzkum seminář 1, etika, výzkum seminář 2. Specializace kurz: Interorganizational systémy nebo Řízení znalostí Scan. Specializace kurz: Rozvoj E-business nebo Capita Selecta. Diplomová práce. Během závěrečné fáze programu, budete organizovat a provádět nezávislé vědecké výzkumný projekt, který bude sloužit jako základ pro vaší diplomové práce.

Kariérní vyhlídky


Význam správu informací a znalostí ke zlepšení organizačních procesů a rozvíjet podnikání stále roste. Ocitnete se v záviděníhodné pozici, že budou moci vybrat ze široké škály pracovních míst v mnoha druhů společností. Máme absolventů pracujících pro organizace, jako jsou IBM, Accenture, KPMG, Deloitte, TNT, Quint Redwood Wellingtonu, PWC, Ordina Capgemini, LinkIT, ABN AMRO, Philips a eBay. Naši absolventi pokračovali využít širokou škálu pracovních příležitostí. Někteří se stali obchodní konzultanti, IT konzultanti, obchodní analytiky, Strategy Consultants, projektoví manažeři, konzultanti nebo manažeři marketingových znalostí. Jiní úspěšně začali své vlastní podnikání. Významný počet absolventů se posléze získat doktorát a vydejte se na akademickou kariéru.

Podmínky přijímacího řízení magisterský program Business Administration

  • Žadatelé, kteří získali bakalářský titul v oboru Business Administration, ekonomie nebo ekonometrie a operační výzkum na Vrij Universiteit Amsterdam jsou automaticky přijat do magisterského programu
  • Žadatelé s alespoň bakalářského titulu z jiné akreditované univerzity, jsou přípustné, pokud mají specializaci v oboru Business Administration, potvrzenou důkladné znalosti standardní literatuře popsané níže (nebo jeho ekvivalent)
  • Žadatelé s alespoň VU bakalářský titul v jiných oborů mohou být přijati k pánovi, ale v závislosti na jejich stupni budou muset přijmout další kurzy s minimálně 30 kreditů. V takovém případě bude jejich program trvat nejméně rok a půl


Standardní literatura: v závislosti na specializaci podle vlastního výběru studentů se předpokládá, že být podrobně seznámen s:

  • informační technologie
  • E-Business
  • Znalostní management
  • Strategie / Strategické řízení
  • Řízení a organizace
  • Statistika
  • Marketing / Metodika
Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 4 více kurzů z Vrije Universiteit Amsterdam »

This course is Campus based
Start Date
Sep 2019
Duration
1 rok
Denní studium
Price
2,083 EUR
Pro studenty EEA; € 14.600 v případě zemí mimo EHP
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Sep 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date