Magisterské studium - Obchodní administrativa

Všeobecné informace

Popis programu

Ekonomické field`s široké teoretické znalosti založené na inovacích, které mají schopnosti praktické činnosti, přičemž hodnoty obecné lidskosti, výuka zaměřena na studenty. Cílem programu je vyškolení kvalifikovaných specialistů s bakalářským studiem. Specialisté budou moci vyrovnat s komplexními problémy v ekonomii, hodnotí současnou ekonomickou situaci a pracovat v dynamickém sociálně-ekonomického prostředí.

Program Předpoklady

Žadatel je přijímán v souladu s gruzínskou legislativou

Výsledky výuky / kompetence

Znalosti a porozumění

  • Pokročilá znalost oboru, včetně kritické analýzy teorií a principů;
  • Pochopení složitých záležitostí studijního oboru

Použití znalosti

  • Schopnost používat jak specifické, tak určité vybrané metody pro řešení problémů;
  • Schopnost provádět výzkum a praktické projekty v předem určených směrech

Tvorba úsudky

  • Schopnost vybrat a interpretovat údaje specifické pro danou oblast, také analyzovat abstraktní data a / nebo situace pomocí standardů a určitých vybraných metod;
  • Schopnost učinit dobrý úsudek

Komunikační dovednosti

  • Jasná a lakonická písemná komunikace;
  • Dodržování pravidel pro gramatiku;
  • Vytváření logických písemných konstrukcí;
  • Vyhýbat se sofistikovanému jazyku;
  • Komunikace v rodném a cizím jazyce;
  • Diskutovat o teoretických ekonomických prohlášeních pomocí dostatečných argumentů;
  • Ústní prohlášení o komplexních otázkách;
  • Veřejná prezentace a vyjadřování osobních názorů.

Učící schopnosti

  • Hloubková studie sociálně-ekonomických teoretických disciplín pomocí výzkumných metod prosazuje jednotlivce pro magisterský program a další praxi, uznání složitých otázek ekonomiky, zejména:
    • Ekonomika, zejména:
    • Studium mechanismu fungování ekonomických nástrojů;
    • Povědomí o ekonomických principech a hodnotách;
    • Kritické hodnocení současné ekonomické situace a událostí;
    • Uznávání hlavních zásad hospodářské činnosti;
  • Definování mechanismů a funkčních zvláštností trhů produktů a služeb;
  • Hodnocení motivace spotřebitele a podnikatelského chování;
  • Definování podmínek a stavu organizační struktury a aktivit podnikání;
  • Odhad nákladů a ovlivňující faktory.
  • Typy trhů a fungující zvláštnosti a mechanismy.
  • Definování objemu výroby a stanovení cen. Znalost problematiky rovnováhy trhu.
  • Regulační principy makroekonomie a jejich zvláštnost.
  • Celkový model nabídky a poptávky, makroekonomická rovnováha a cykly tržního hospodářského rozvoje.
  • Poznání problémů nezaměstnanosti, trhu práce, zaměstnanosti a mezd.
  • Státní finanční a úvěrová politika.
  • Podstata inflace, typy, důvody a analýza jejích negativních účinků.
  • Státní daňová politika, rozpočet a struktura.
  • Definování příčin recese.
  • Státní investiční politika.
  • Ekonomické aspekty formování občanské společnosti.
  • Současné globální problémy.
  • Nejnovější vývojové trendy ve světové ekonomice.
  • Transformace světové ekonomiky v důsledku procesu globalizace.
  • Studium strategických ekonomických modelů rozvojových a rozvinutých zemí.
  • Systematická klasifikace zemí.
  • Index ekonomické nezávislosti.
  • Potenciál přírodních zdrojů Gruzie.
  • Potřeba integrace do transevropského prostoru.
  • Vnější faktory hospodářského rozvoje.
  • Zvláštnosti mezinárodních ekonomických vztahů, oblasti, základní principy.
  • Problémy zahraničního obchodu a specifikace.
  • Regulační sazby a neregulační tarify a mechanismy zahraničního obchodu.
  • Důvody a faktory pro tok kapitálu a motivaci.
  • Analýza přímých zahraničních investic a specifikací.
  • Důvody transmigrace a směru pracovních sil.
  • Potřeba vypracování státní politiky migrace a přistěhovalectví pracovní síly a regulačních mechanismů.
  • Prostředky výměny informací a technologií.
  • Evropská integrace a Kodaňská kritéria.
  • Definování zvláštností oceňování na světovém trhu.
  • Tlumení ceny, zpracování podnikové cenové politiky.
  • Důvody pro vznik nezávislých a pobřežních zón a režim jejich fungování.
  • Státy Hospodářské funkce, práva a povinnosti.
  • Mechanismy ukončení a změny smluv
  • Tvorba mezinárodních smluv a definování metod a zásad.
  • Nabídnout a přijmout.
  • Incoterms dodání zboží.
  • Vyšší moc a příslušné akce.
  • Ekonomická terminologie.

Hodnoty

  • Účast na procesu vytváření hodnot a aspirace na jeho realizaci; Přesnost profesních hodnot (přesnost, přesnost, objektivita, transparentnost, organizace atd.);
  • Ochrana práv (lidská práva), etika a morální normy

Formy a metody dosažení výsledků učení

Přednáška
Seminář (pracuje ve skupině)
Praktická cvičení
Předmět práce / projekt
Nezávislé práce Formy a metody dosažení výsledků učení jsou zahrnuty do vzdělávacího programu a lze je nalézt prostřednictvím následujícího odkazu: Http://www.gtu.ge/quality/pdf/sc.pdf

Základní formy výuky

Přednáška, seminář, laboratorní školení a praktická výuka;
Studijní obor;
Seminář / projekt;
Bakalářské, magisterské a doktorské práce;
Konzultace.

Přednáška Je tvůrčí proces, ve kterém se účastní jak přednášející, tak student. Cílem přednášky je pomoci studentům pochopit hlavní pojmy předmětu vyučovaného, ​​což znamená kreativní a aktivní vnímání materiálu. Dále je třeba věnovat pozornost základním pojmům, definicím, názvům, předpokladům. Kritická analýza hlavních problémů, faktů a nápadů je nutná. Přednáška by měla poskytnout vědecké a logicky konzistentní poznání základních pojmů bez zbytečných detailů. Proto by měl být logicky dokončen. Navíc fakta, příklady, schémata, návrhy, experimenty a další vizuální pomůcky by měly pomoci vysvětlit myšlenku přednesenou přednáškou.

Přednáška by měla zajistit správnou analýzu vědeckého dialektického procesu a měla by být založena na schopnosti studentů vnímat a pochopit hlavní vědecké problémy.

Studovaný materiál na přednášce vytváří celkový systém znalostí prostřednictvím studentských studijních programů, Nezávislou práci. Studenti by se měli zajímat o knihy a další informační zdroje a měly by být stimulováni k nezávislému studiu, který je základem pro nezávislé myšlení, analýzu a uzavírání.

S přihlédnutím k hlavnímu účelu přednášky by měli být povolováni pouze profesoři, kteří by je měli poskytnout, protože jejich teoretické znalosti, praktické zkušenosti a pedagogické dovednosti zaručují kvalitní přednášky. Při práci na metodických otázkách by měl lektor věnovat zvláštní pozornost konzistenci učebního materiálu, stylu přednášky a kontaktu s publikem. Přednášející by měl dostatečně využívat vizuální pomůcky, aby se na něm studenti aktivně účastnili.

Teoretický materiál přednášky je lépe vnímán formou seminářů, laboratorního výcviku a praktického výcviku.

Cílem seminář Je umožnit studentům prohloubit znalosti o tématech studovaných na přednášce. Pod dohledem profesora nebo zkušeného učitele student nebo skupina studentů vyhledá a vnímá další informace, připravuje prezentace, píše eseje atd. Na semináři jsou prezentovány a diskutovány zprávy, jsou učiněny závěry. Vedoucí semináře tyto procesy koordinuje.

Laboratorní trénink Je prokazatelnější a pomáhá studentům lépe vnímat procesy a jevy. V laboratoři se student naučí provádět experimenty. Během laboratorního výcviku se student naučí pracovat, regulovat a opravovat laboratorní vybavení. Získané dovednosti v experimentálních laboratořích pomáhají lépe porozumět teoretickému materiálu studovanému na přednášce.

Cílem praktický trénink Je postupné učení teoretického materiálu pomocí řešení konkrétních problémů; To je základ pro rozvíjení dovedností pro jeho nezávislé použití. Učitel by měl věnovat zvláštní pozornost metodám řešení problémů, vytvářet návrhy, náčrtky a schémata, pomocí vhodných výpočetních metod apod.

studijní obor Pomáhá studentům prohloubit a konsolidovat získané znalosti. Rozvíjí dovednosti v zavádění svých teoretických znalostí v praxi pomocí metod charakteristických pro daný předmět pro řešení problémů.

Pracuje na Seminář / projekt Je kreativní proces. Každá nová konstrukce, stroj, přístroj, automatické zařízení atd. Jsou navrženy podle projektu. Projektování zahrnuje teorii i praxi. Během tréninku student provádí kurzy pomocí grafických dat; Projekty jsou ve skutečnosti prvním výsledkem jejich samostatné práce, ačkoli jsou prováděny pod dohledem učitele.

Bakalářské, magisterské a doktorské Práce je závěrečnou etapou samostatného kroku učebního procesu na vyšší vzdělávací instituci. Jejím cílem je systematizaci teoretických a praktických poznatků, které studenti získali, jakož i osvědčené řešení konkrétních vědeckých, technických, ekonomických nebo průmyslových problémů. Práce by měla odhalit úroveň zvládnutí výzkumných metod a provádění experimentů spojených s kladenými otázkami, jakož i připravenost studenta samostatně pracovat v oblasti své budoucí profese. Zkušený učitel dohlíží na plnění projektu.

Během Konzultací Učitel by měl pomáhat studentům získat samostatné pracovní dovednosti, učit se správně používat akademické knihy a jiné zdroje a řešit problémy, které vznikají při samostatné práci.

Metody vyučování a učení

V procesu učení není možné naučit nějakou konkrétní otázku použitím pouze jedné metody. Učitel musí během výuky používat různé metody; Také se často používá kombinace metod. V procesu výuky často doplňují jeden jiný.

Nejrozšířenější metody výuky a učení, jakož i jejich definice jsou uvedeny níže. Učitel by měl zvolit vhodnou metodu podle konkrétního cíle a problému.

  1. Diskuse / diskuse. Toto je nejrozšířenější metoda interaktivní výuky. Diskusní proces výrazně zvyšuje kvalitu zapojení studentů a jejich aktivity. Diskuse se může stát argumentem a tento proces se neomezuje jen na otázky učitele. Rozvíjí schopnost studentů uvažovat a zdůvodňovat vlastní myšlenky.
  2. Kooperativní výuka je učební strategie, při níž se každý člen skupiny nejen musí sám učit předmět, ale také pomoci svému spoluobčanovi, aby se lépe naučil. Každý člen skupiny pracuje na problému, dokud všichni nebudou zvládnout problém.
  3. Společná práce ; Použití této metody znamená rozdělit studenty do samostatných skupin a dát každé skupině svůj vlastní úkol. Členové skupiny pracují na svých otázkách individuálně a zároveň sdílejí své názory se zbytkem skupiny. Podle vzneseného problému je možné v tomto procesu posunout funkce mezi členy skupiny. Tato strategie zajišťuje maximální zapojení studentů do procesu učení.
  4. Vzdělávání založené na problémech (PBL) je metoda, která využívá konkrétní problém jako počáteční fázi jak pro získání nových poznatků, tak pro integrační proces.
  5. Heuristická metoda je založena na postupném řešení daného problému. Realizuje se samostatným stanovením faktů ve výukovém procesu a určováním vazeb mezi nimi.
  6. Případová studie - učitel se společně se studenty zabývá konkrétními případy a pečlivě studují tuto problematiku. Např. V oblasti inženýrské bezpečnosti může jít o diskusi o konkrétní nehodě nebo katastrofě, nebo v politické vědě to může být studie konkrétního, např. Karabakhského problému (arménsko-azerský konflikt).
  7. Mozková bouřka - tato metoda znamená vytvořit a prezentovat co nejvíce radikálně odlišných myšlenek a názorů na dané téma. Tato metoda vytváří podmínky pro vytvoření kreativního přístupu k problému. Tato metoda je účinná u velké skupiny studentů a sestává z následujících fází:
    • Pomocí tvůrčího přístupu k vymezení problému / problému;
    • Po určitou dobu (především na tabuli) uvedení nápadů studentů na problém bez kritiky;
    • Stanovení hodnotících kritérií pro uvedení shody myšlenky s cílem výzkumu;
    • Vyhodnocování zvolených nápadů podle dříve stanovených kritérií;
    • Výběr nápadů, které většinou odpovídají danému problému použitím metody vyloučení;
    • Odhalující nejlepší nápad pro řešení daného problému.
  8. Hry s hraním na hraní a simulační hry hratelné podle dříve připraveného scénáře umožňují studentům odhadnout problém z různých bodů. Pomáhají studentům vytvářet alternativní pohledy. Takové hry a diskuse pomáhají studentům rozvíjet schopnosti samostatně vyjadřovat své vlastní myšlenky a účastnit se diskusí.
  9. Demonstrační metoda vyžaduje prezentaci informací pomocí vizuálních pomůcek. Je docela efektivní při dosažení požadovaného výsledku. Často je vhodné prezentovat materiál současně zvukovými a vizuálními prostředky. Materiál může být prezentován jak učitelem, tak studentem. Tato metoda nám pomáhá učinit zřetelnější kroky vnímání učebního materiálu, specifikovat, jaké kroky mají studenti samostatně podniknout; Zároveň tato strategie vizuálně ukazuje podstatu problému / problému. Demonstrace může být velmi jednoduchá.
  10. Induktivní metoda určuje takovou formu předávání jakéhokoli druhu znalostí, když se v procesu učení je myšlenkový směr orientován z faktů na generalizaci, tj. Při prezentaci materiálu probíhá proces od konkrétního k obecnému.
  11. Deduktivní metoda určuje takovou formu předávání jakéhokoli druhu znalostí, které představuje logický proces objevování nových poznatků na základě obecných poznatků, tj. Proces přechází z obecného do konkrétního.
  12. Analytická metoda nám pomáhá rozdělit celý učební materiál na jednotlivé součásti. Tímto způsobem je zjednodušena detailní interpretace jednotlivých problémů v daném složitém problému.
  13. Syntetická metoda znamená vytvoření jednoho problému z několika samostatných. Tato metoda pomáhá studentům rozvíjet schopnost vidět problém jako celek.
  14. Slovní nebo ústní metoda zahrnuje přednášku, vyprávění, rozhovor atd. Během procesu učitel vysílá, vysvětluje materiál verbálně a studenti ho vnímá a učí se pochopením a zapamatováním.
  15. Písemná metoda zahrnuje následující formy činnosti: kopírování, psaní poznámek, složení diplomových prací, psaní eseje apod.
  16. Laboratorní metoda zahrnuje následující formy činnosti: provádění experimentů, zobrazování video materiálů atd.
  17. Praktické metody spojují všechny formy výuky, které stimulují rozvíjení praktických dovedností studentů. V tomto případě student samostatně provádí různé činnosti na základě získaných znalostí, např. Terénní studium, výukové praktiky, terénní práce atd.
  18. Vysvětlující metoda je založena na diskusi o dané problematice. V procesu vysvětlování materiálu učitel přináší konkrétní příklady, jejichž podrobná analýza se provádí v rámci daného tématu.
  19. Aktivita orientovaná výuka znamená aktivní zapojení učitelů a studentů do výuky, při praktické interpretaci teoretického materiálu.
  20. Projektování a prezentace projektu. Při navrhování projektu student aplikuje znalosti a dovednosti, které získal při řešení problému. Výuka formou projektování zvyšuje motivaci a odpovědnost studentů. Práce na projektu zahrnují fáze plánování, výzkumu, praktické činnosti a prezentace výsledků podle zvolené problematiky. Projekt je považován za ukončený, pokud jsou jeho výsledky jasně, přesvědčivě a správně prezentovány. Může se provádět jednotlivě, ve dvojicích nebo ve skupinách; Také v rámci jednoho nebo několika předmětů (integrace předmětů); Po dokončení je projekt prezentován velkému publiku.
  21. E-learning Znamená používání internetu a multimediálních prostředků v procesu výuky. Obsahuje všechny složky procesu výuky (cíle, obsah, metody, prostředky atd.); Realizace těchto komponent probíhá prostřednictvím specifických prostředků. Existují tři typy e-learningu:
    • Celodenní výuka; Kdy se učební proces uskutečňuje během kontaktních hodin učitelů a studentů a výuka probíhá prostřednictvím e-kurzu;
    • Vzdálené učení znamená uskutečnění učebního procesu v nepřítomnosti profesora. Výuka probíhá vzdáleně; V e-formátu.
    • Hybridní (na plný úvazek / vzdálený) - výuka se provádí převážně vzdáleně, ale určitá část se provádí v době kontaktu.

Oblasti zaměstnanosti

  • Veřejnými institucemi;
  • Vládní a nevládní organizace;
  • Gruzínské zastupitelské orgány mezinárodních organizací; Státní a soukromé podniky (firmy) různého profilu
Poslední aktualizace Bře 2020

Stipendium Keystone

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium

Informace o škole

Georgian Technical University (GTU) is one of the biggest educational and scientific institutions in Georgia. The university’s main focus is to improve its position on the international higher educati ... Čtěte více

Georgian Technical University (GTU) is one of the biggest educational and scientific institutions in Georgia. The university’s main focus is to improve its position on the international higher education scene providing opportunities to learn excellent professional and academic skills maintaining internationally competitive education, research and innovation services significant for Georgia’s sustained development. Méně