MSc Mezinárodní obchod a marketing

Všeobecné informace

Přečtěte si více o tomto programu na stránkách školy

Popis programu

Klíčové body MSc ISC Paris :

  • 24měsíční nebo 12měsíční program na plný úvazek (praktický projekt 6 měsíců)
  • Akreditovány AACSB, AMBA a EPAS
  • Síť oficiálních partnerů (RALPH LAURENT, GALERIE LAFAYETTE, HAVAS EVENTS, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE atd.)
  • Oddělení obchodních vztahů a 60 000 pracovních nabídek každý rok
  • Síť absolventů (více než 16 000 členů)
  • Mezinárodní rozměr: vysoká kulturní rozmanitost a profily, vysoká úroveň mezinárodní fakulty
  • Plné angličtiny
  • Campus: Paříž

POŽADAVKY NA PŘÍJMY

  • minimálně 3 roky vysokoškolského vzdělávání

PŘÍLEŽITOSTI KARIÉRY A PRÁCE

Export Business Manager, mezinárodní produktový manažer, mezinárodní marketingový analytik, mezinárodní obchodník

CÍLE

Chytrý marketing přináší zisk, prodloužení produktu a loajalitu značky: vše, co firmy hledají. Vzhledem k tomu, že většina obchodních hráčů se podívá na své značky na nové trhy a kanály, MSc International Business Marketing zkoumá marketing v globálním měřítku a dává studentům systémovou a globální perspektivu organizace ve svém prostředí. Kombinací strategického řízení, marketingu a mezinárodního obchodu MSc IBM umožňuje studentům aplikovat dovednosti a znalosti v následujících oblastech: branding, průzkum trhu, chování spotřebitelů, nový produkt a rozvoj trhu a mezinárodní obchodní řízení.

KLÍČOVÉ BODY

  • 100% kurzy angličtiny
  • Přednášející z celého světa míchají akademické
  • pověření s průmyslovými zkušenostmi
  • Unikátní kombinace akademické a praktické výuky:
  • Případové studie seriózních her, firemních projektů
  • Tři dny kurzů každý týden
  • Kariérové ​​a profesionální koučování projektů od renomovaných hvězdic.

PROGRAMOVÉ DETAILY

ŘÍZENÍ (SPOLEČNÝ ZÁKLAD)

  • Mezinárodní týden
  • Simulace řízení - Vážná hra
  • Vedení a řízení projektů
  • Strategické řízení
  • Etika a udržitelné řízení
  • Finanční výkazy a obchodní plánování

MARKETING (SPOLEČNÝ ZÁKLAD)

  • Studie trhu
  • Branding
  • Strategický marketing a případové studie
  • Digitální marketing
  • Vztahový marketing a CRM

MEZINÁRODNÍ OBCHOD

  • Interkulturní management
  • Mezinárodní marketing
  • Výuka podnikání podnikáním

Vážná hra

  • Optimalizace prodejních sil
  • Mezinárodní obchodní jednání
  • Strategická rozhodnutí v mezinárodním obchodě
  • Podnikání na rozvíjejících se trzích
  • Velká data a těžba dat - Business Intelligence
  • Globální integrované řízení dodavatelského řetězce
  • Mezinárodní řízení projektů
  • Projekt ve firmě
  • Profesní práce a metodologie
  • Individuální plánování kariéry a hledání zaměstnání
Poslední aktualizace Srp 2020

Informace o škole

Established in 1963, ISC Paris - Business School is committed to providing business students with the high quality management skills necessary to operate and perform in a global environment.

Established in 1963, ISC Paris - Business School is committed to providing business students with the high quality management skills necessary to operate and perform in a global environment. Méně

Akreditace

AACSB Accredited