Keystone logo

2 MBA Programy v Módní management v Švýcarsko pro 2024

Filtry

Filtry

  • MBA
  • Švýcarsko
  • Management
  • Módní management
Studijní obory
  • Management (2)
    • Zpět do hlavní kategorie
    Místa
    Najděte další místa
    Druh titulu
    Doba trvání
    Studijní tempo
    Jazyk
    Jazyk
    Studijní formát

    Popular study format

    MBA Programy v Módní management

    Jste nadšení pro módní průmysl a toužíte spojit svůj kreativní talent s obchodními dovednostmi? Fashion Management je jedinečný obor, který spojuje umělecké prvky módy s praktickými aspekty podnikání a managementu. Tento titul si klade za cíl produkovat profesionály, kteří se dokážou orientovat ve složitosti módních trendů, chování spotřebitelů a dynamiky trhu.

    Kurikulum Fashion Management se liší v závislosti na programu. Můžete však očekávat, že se ponoříte do předmětů, jako je historie módy, textil, vývoj produktů, marketing a řízení obchodu s módou.

    Absolventi módního managementu mají na dosah ruky velké množství kariérních příležitostí v módním průmyslu. Jako manažer módní značky můžete dohlížet na vývoj, marketing a pozici módní značky. Pokud je vaší vášní tvorba produktů, můžete spolupracovat s designéry a výrobci jako vývojáři produktů a uvést do života nové módní položky. Těm, kteří mají smysl pro trendy, vám kariéra nakupujícího módy umožňuje identifikovat a získávat módní produkty pro maloobchodní prodejny nebo online platformy.

    S titulem Fashion Management budete dobře vybaveni pro orientaci v rozmanitém a dynamickém prostředí módního průmyslu.

    Švýcarsko (německy: Schweiz, francouzsky: Suisse, italsky: Svizzera, Romansch:. Svizra Švýcarsko má jedny z vysoké školy světoznámé jako ETH v Curychu, EPFL v Lausanne, IHEID v Ženevě, University of Lausanne nebo University of St Gallen. Mějte na paměti, že 's mnohem lepší mluvit místním jazykem, takže pokud můžete ' t ani mluvit francouzsky, německy nebo italsky, lepší jít na jazykový kurz první.

    Master of Business správy (MBA) je profesionální titul věnována těm, kteří studují řízení podniku na obchodní škole. Různé formy analýzy a strategie jsou pokryty, včetně operací, marketingu, financí a účetnictví.