Keystone logo

MBA Programy v Módní management v Španělsko pro 2024

Filtry

Filtry

  • MBA
  • Španělsko
  • Management
Studijní obory
  • Management (0)
  • Zpět do hlavní kategorie
Místa
Najděte další místa
Druh titulu
Doba trvání
Studijní tempo
Jazyk
Jazyk
Studijní formát

MBA Programy v Módní management

Jste nadšení pro módní průmysl a toužíte spojit svůj kreativní talent s obchodními dovednostmi? Fashion Management je jedinečný obor, který spojuje umělecké prvky módy s praktickými aspekty podnikání a managementu. Tento titul si klade za cíl produkovat profesionály, kteří se dokážou orientovat ve složitosti módních trendů, chování spotřebitelů a dynamiky trhu.

Kurikulum Fashion Management se liší v závislosti na programu. Můžete však očekávat, že se ponoříte do předmětů, jako je historie módy, textil, vývoj produktů, marketing a řízení obchodu s módou.

Absolventi módního managementu mají na dosah ruky velké množství kariérních příležitostí v módním průmyslu. Jako manažer módní značky můžete dohlížet na vývoj, marketing a pozici módní značky. Pokud je vaší vášní tvorba produktů, můžete spolupracovat s designéry a výrobci jako vývojáři produktů a uvést do života nové módní položky. Těm, kteří mají smysl pro trendy, vám kariéra nakupujícího módy umožňuje identifikovat a získávat módní produkty pro maloobchodní prodejny nebo online platformy.

S titulem Fashion Management budete dobře vybaveni pro orientaci v rozmanitém a dynamickém prostředí módního průmyslu.

Španělsko (Španělský: España) je různorodá země sdílení Pyrenejského poloostrova s ​​Portugalskem na západním konci Středozemního moře. Španělsko je považováno za exotické země v Evropě díky své přátelské obyvatele a uvolněný životní styl. Obvyklá doba pro univerzitní kurzy ve Španělsku je 4 roky, s výjimkou medicíny a dvojitých diplomů, které jsou 6. Madrid a Barcelona jsou dobře známé měst na celém světě pro svou kuchyni, pulsující noční život, a světově proslulého svébytným folklórem a slavnosti.

Master of Business správy (MBA) je profesionální titul věnována těm, kteří studují řízení podniku na obchodní škole. Různé formy analýzy a strategie jsou pokryty, včetně operací, marketingu, financí a účetnictví.