Marketing studium - Studium Marketing hledejte zde!

Marketing - Zde naleznete Marketing studium

MBA je zkratka pro Master in Business Administration a skládá se z programu osnov, která poskytuje základ v základních konceptů podnikání, včetně vedení, finance, ekonomika, prodej, marketing, řízení lidských zdrojů a řízení dodavatelského řetězce.

Marketing programy. Zde můžete pro programy Marketing. Získejte všechny školy a program info, šetří čas a kontaktovat univerzity zde!

Čtěte více

MBA - Specializuje Na Digitální A Sociální Média Marketing V Barceloně

ESERP Business School
Campus forma Kombinované 1 rok October 2017 Španělsko Barcelona

Získáte aktuální informace o sociálních médií Strategics, polohovací vyhledávání, digitálních práv, které umožňují intergrarte v oblasti podnikání a digitální světovému poznání. [+]

Marketing - MBA studium. Vzdělávací obsah MBA je přizpůsoben požadavkům Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, který nabízí 60 kreditů, přičemž trvalé úsilí v je zaručena zlepšování manažerských dovedností a optimální rozvoj přístupů, jako je iniciativa, týmové práci kritické kapacity. MBA ESERP kladen zvláštní důraz na rozvoj dovedností, a to vždy na základě date znalostiKteré umožňují studentům procvičit použití techniky a nejnovější nástroje strategicky. K dosažení tohoto cíle jsme se spoléhat na složeném fakulty by profesionální odborníci zavedení skutečné problémy současné organizace podnikatelského ve třídě. Pro integraci studentů v obchodním světě, stejně jako v rozhodovacím procesu, uplatnění dynamický systém výuky a aktivní, Používá se jako učební pomůcku, mimo jiné metody případu a simulace. CÍLE Vysoká kapacita pro organizaci a řízení. Adaptabilita na změny a technologické inovace. Schopnost poskytovat strategické a operativní vrcholovému vedení v plánech firmy. Kritická analýza a schopnost abstrakce. Rychlost při identifikaci, analýzu problémů a jejich řešení. Otevřete k sociálně-ekonomického a kulturního prostředí mentality. Jako senior, a to jak osobního a profesního rozvoje své každodenní činnosti, případně transformovat produktivity náklady školení pro podniky a organizace kulturní obohacení. Metodologie Případová studie: funkční oblasti společnosti jsou diskutovány prostřednictvím případových studií. Většina z nich rozvíjet skutečné problémy, které mohou nastat v jakémkoli podniku. PMO: nástroje pro správu a podporu pro transformaci projektu do reality, s globální vizí a dynamickém prostředí, s jeho silné a slabé stránky. Metodika Inspireo Workshop / LEGO: zlepšení podnikatelského nábor, uvolnění potenciálu lidí v prostředí tvůrčí a participativní práce. Uplatňována prostřednictvím workshopů s názvem INSPIREO Wokshop vlastní. Balanced Scorecard... [-]

MBA in Marketing

Northwest Missouri State University
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let January 2018 Spojené státy americké Maryville + 1 více

Program se zaměřuje na rozvoj podnikatelských nadací a následné uplatnění těchto poznatků na obchodní problémy ve funkčních oblastech. [+]

[-]

Mba Marketing & Biology

Ionis School of Technology and Management
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Francie Le Kremlin-Bicêtre

MBA Marketing & Biology vychovává odborníky, kteří ovládají do marketingu a obchodní rozměry biotechnologických produktů, zatímco pochopení jejich vědecké a technické aspekty. [+]

Marketing - MBA studium. školení cíl Pohled z obchodního hlediska, biotechnologie jsou složité produkty, které vyžadují speciální marketingový přístup. Marketingové a obchodní manažeři v oblasti biotechnologie je třeba vzít v úvahu vědecký podklad, na kterém bioproduktů. MBA Marketing & Biology vychovává odborníky, kteří ovládají do marketingu a obchodní rozměry biotechnologických produktů, zatímco pochopení jejich vědecké a technické aspekty. Kariéra mise Vývoj komunikační strategie výrobku, vývoj a marketing nástrojů namísto respektování přidělený rozpočet, technologické a konkurenční zpravodajskou činnost, tvorba a realizace akcí, výběr a kontrolu poskytovatelů služeb, školení a monitoring prodejní síly. řemesla produktový manažer, projektový manažer, marketingový manager, head-end, vedoucí výzkumu, prodejní technik, který je zodpovědný komunikace, produkt trenér, manažer SFE, poradce ... kvalifikace Tvůrčí schopnosti a dynamika, smysl pro organizaci a analýzu, vyjednávací schopnosti, syntézy a analýzy, schopnost předvídat [-]

Mba Obchodní Administrativa

Nottingham Business School, Nottingham Trent University
Campus forma Denní studium 1 - 2 let September 2018 Spojené království Nottingham

Od dubna, naše Full-time MBA se zapojily vám nejnovější řízení myšlení a rozvíjet své znalosti v rámci základních předmětů. Více hloubková studie vyplývá, jak si vybrat moduly zaměřené na konkrétní strategické otázky. [+]

MBA Business Administration

 

Naše Full-time MBA, začíná v dubnu, zapojí vám nejnovější řízení myšlení a rozvíjet své znalosti v rámci základních předmětů. Více hloubková studie vyplývá, jak si vybrat moduly zaměřené na konkrétní strategické otázky. Pak, v konečné fázi, budete dokončit během vyplněním velký podnikatelský projekt nebo disertační práce. Budete mít také možnost pracovat se společnostmi ve Spojeném království a na mezinárodní úrovni prostřednictvím mezinárodních studijních cest, výměny a tým poradenského projektu.

 

 

Program Nottingham Obchodní školy MBA poskytuje intenzivní vzdělávací prostředí a bude:... [-]


MBA Marketing

HOFSTRA UNIVERSITY
Campus forma Denní studium Kombinované September 2017 Spojené státy americké Hempstead

Program MBA připravuje studenty na manažerské pozice v různých typech organizací. Program vychází z klíčových obchodních kompetencí a funkční specializace, aby svým studentům rozdělil dovednosti v oblasti analýzy rozhodnutí a strategickou perspektivu obchodních problémů. [+]

Marketing - MBA studium. Cíle programu MBA Program MBA připravuje studenty na manažerské pozice v různých typech organizací. Program vychází z klíčových obchodních kompetencí a funkční specializace, aby svým studentům rozdělil dovednosti v oblasti analýzy rozhodnutí a strategickou perspektivu obchodních problémů. Přijímací kritéria Žadatelé o přijetí do programu MBA musí mít titul bakaláře z akreditované instituce. Pro přijetí není vyžadován žádný specifický vysokoškolský studijní program a pro ty studenty, kteří hodlají tyto tituly absolvovat, není doporučen žádný konkrétní studijní program. Vysokoškolští majitelé zastoupeni v programu MBA zahrnují mimo jiné podnikání, vzdělávání, přírodní a společenské vědy, strojírenství, humanitní obory a ošetřovatelství. Všechny žádosti o přijetí jsou zvažovány na základě jejich vlastních zásluh, s přihlédnutím k síle předcházející akademické výkonnosti studenta, skóre získané na GMAT, odborné zkušenosti s rostoucí úrovní odpovědnosti a veškeré další relevantní informace, které uchazeč Přijetí může poskytnout Výboru pro přijímání. Žadatelé o přijetí jsou povinni absolvovat Graduate Management Admission Test (GMAT), který je spravován Graduate Management Admission Council (GMAC). Žadatelé jsou vyzýváni, aby přijali GMAT v dostatečném předstihu před aplikací na absolventský program. Chcete-li naplánovat schůzku pro přijetí GMAT, mohou žadatelé volat 1-800-462-8669 nebo navštívit webovou stránku GMAC na adrese www.mba.com. Výsledky získané na GRE nebo LSAT jsou také přijatelné místo GMAT. Kromě toho je vyžadován test mezinárodní zkoušky angličtiny jako cizího jazyka (TOEFL) nebo zkoušky mezinárodního testování anglického jazyka (IELTS) a nelze je zprostit. GMAT Zbavení Policy GMAT bude upuštěno pro Zarb School of Business vysokoškoláků studenti vydělávají minimálně 3,2 GPA v jejich programu BBA. GMAT bude... [-]

Full-time MBA

Warwick Business School
Campus forma Denní studium August 2018 Spojené království Coventry

Naše full-time MBA je navržen tak, aby napadat a transformovat vás. Po jednom roce budete objevovat jinou osobu s důkladné pochopení vaše jedinečné vůdčí schopnosti a potenciál. [+]

Full-time MBA

Umístila na prvním místě ve Velké Británii a 20. ve světě The Economist, Warwick plný úvazek MBA vytváří podnikatelské, kreativní a efektivní vůdce Naše Full-time MBA je katalyzátorem je nutné transformovat svou kariéru. Ať už chcete změnit pracovní funkce sektor, umístění nebo jednoduše zvýšit svůj potenciál výdělku, dáme vám důvěru a schopnosti dosáhnout svého potenciálu. 12 pohlcující měsíců Náš 12 měsíců program je intenzivní, rychlá a podmanivé. S mezinárodním cestovním ruchu, neomezený trénovat, do hloubky práci s předními společnostmi a vrstevnické skupiny z celé řady různých průmyslových odvětví a kultur, budete růst osobně i akademicky. Vedle přednášek, seminářů, skupinové cvičení, případové studie a projekty, budete mít možnost podílet se na jednom z nejvíce inovativních zkušeností učení k dispozici. neustále inovuje Jako hrdý součást University of Warwick, máme již dlouhou dobu považována reputaci pro inovace. Naše touha dělat věci jinak spočívá v naší nadací, výzkumu a našich metod výuky. Důkazem toho je náš výzkum v oblastech, jako je zpracování velkých objemů dat a behaviorální vědy, a je způsob, jakým vedení vložené dovnitř, spíše než přidal k Warwick Full-time MBA av naší výuky, který využívá scénáře a prvky jednat objevovat nové přístupy Mezi největší obchodní problémy. Náročné podnikatelské postřehy s reálného světa aplikace Podnikatelský v duchu a praxi, jsme získali nové průlomové s naším výzkumem. Neustále napadat sami sebe, aby se vyučování a učení mimo učebnu tím, že v přední odborníci jako profesoři praxe a hostujících lektorů. Náš skutečný svět poznání oženil s naší interdisciplinární, globální výzkum nám umožňuje vytvářet... [-]

MBA Koncentrace V Marketingu

William Paterson University of New Jersey
Campus forma Denní studium September 2017 Spojené státy americké Wayne

Koncentrace Marketing bude kombinovat principy špičkové marketingové wih moderních technologií a nástrojů připravit naše absolventy, aby se stal marketing vůdce ... [+]

Marketing - MBA studium. Koncentrace MBA v marketingu Koncentrace Marketing bude kombinovat principy špičkové marketingové wih moderních technologií a nástrojů připravit naše absolventy, aby se stal vůdcem marketing. Master of Business Administration (MBA), program má kříž-funkční pedagogický přístup. Jako takový, texturní složky obsažené v rámci podnikatelského prostředí jsou protkány skrz osnov. Tyto komponenty, nebo perspektivy, zahrnují, ale nejsou omezeny na etických, politických, regulačních a sociálních vlivů na organizace. Důraz je kladen na pořízení a / nebo zlepšení komunikačních dovedností, kvantitativní analýzy, a technologické aplikace v kontextu podnikání. Oblasti klíčové kompetence jsou zdůrazněny v osmnácti nižších jádro kreditních hodin: tyto oblasti zahrnují finanční výkaznictví, analýzu a trhy, domácí a globální ekonomické prostředí organizací, manažerských informačních systémů, a lidského chování v organizacích. Horní základní kurzy (buď 15 kreditních hodin nebo 12 hodin úvěru v závislosti na vašem výběru koncentrace) zaměřením na integraci spodních jádrových oblastech s aplikací cross-funkčních přístupů do organizační otázky. MBA osnov nabízí také širokou škálu volitelných předmětů v každém ze čtyř oddělení škol: Účetní a práva; Ekonomika, Finance a Global Business; Marketing a management vědy a profesionálního prodeje. Důsledné ročníkové programu vyžaduje obeznámenost s nezbytnými kvantitativními a technologické koncepty. Po zápisu, studenti se vyzývají, aby screeningových vyšetření v 1) kvantitativní analýzu a 2) technologie, a jsou poučeni o užívání úvodní kurzy v těchto oblastech v případě potřeby. Cotsakos College of Business získala akreditaci od AACSB International-Sdružení pro Advance Collegiate školy podnikání. AACSB akreditace představuje nejvyšší standard pro dosažení obchodních škol po celém světě. Asi 5% obchodních škol na světě,... [-]

MBA Marketing

University of New York in Prague (UNYP)
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2017 Česká republika Praha

Tento program celoživotního vzdělávání, který trvá 19 měsíců, je navržen pro studium o víkendech (2 víkendy každý měsíc)* a vede k získání dvojího titulu magistra v oboru Obchodní administrativa (MBA), který uděluje University of New York v Praze a Univerzitní institut Kurta Bösche. Zapíšete si základní soubor 9 kurzů, které vám poskytnou pevné základy v oboru Mezinárodní obchod, a potom přidáte 4 další kurzy z oboru Marketing [+]

MBA Marketing Tento program celoživotního vzdělávání, který trvá 19 měsíců, je navržen pro studium o víkendech (2 víkendy každý měsíc)* a vede k získání dvojího titulu magistra v oboru Obchodní administrativa (MBA), který uděluje University of New York v Praze a Univerzitní institut Kurta Bösche. Zapíšete si základní soubor 9 kurzů, které vám poskytnou pevné základy v oboru Mezinárodní obchod, a potom přidáte 4 další kurzy z oboru Marketing *UNYP zajišťuje studentům tohoto programu o přestávkách lehké občerstvení Ještě před začátkem studia v programu MBA univerzita UNYP pro studenty organizuje přípravný seminář, který je zdarma, a poskytuje studentům základy finančnictví, účetnictví, marketingu a managementu tak, aby mohli studium začít dobře připraveni a na úrovni srovnatelné s ostatními spolužáky. Základní kurzy programu MBA: Organizační chování a manažerské vedení Marketingový management Finanční účetnictví Manažerské účetnictví Provozní management Právní a etické aspekty rozhodování Informační systémy pro manažery Vyjednávání a řešení konfliktů Finanční řízení Program, který se intenzivně věnuje studiu problematiky marketingu, vychovává studenty k tomu, aby se uměli postavit složitým výzvám, kterým firmy ve vysoce konkurenčním prostředí musejí čelit. Marketing a způsoby marketingové komunikace se staly klíčovými faktory, pokud jde o získávání a udržování podílů na trhu a firemních pozic. Tento program je ideální pro studenty, kteří v kariérním žebříčku postupují směrem k vyšším marketingovým pozicím. Předměty, které vedou ke specializacím, vycházejí ze základních předmětů tak, aby výstupem byly komplexní znalosti a dovednosti v marketingu. Vedle základních předmětů si studenti mohou volit tyto speciální kurzy: Studenti nejdříve dokončí studium prvních tří základních předmětů,... [-]

Master Of Business Administration (MBA)

Humboldt International University
Online forma Kombinované 18 měsíců March 2018 Spojené státy americké USA Online

Master of Business Administration programu umožňuje studentům, aby přispěly k obchodnímu profesi a podporuje samostatné učení. Prostřednictvím koncepční porozumění, platí manažerské dovednosti vedení, marketingové strategie a / nebo mezinárodních obchodních koncepcí, teorie a výzkum kriticky analyzovat a řešit problémy v nepředvídatelné prostředí. [+]

Marketing - MBA studium. Master of Business Administration programu umožňuje studentům, aby přispěly k obchodnímu profesi a podporuje samostatné učení. Po dokončení tohoto programu, studenti jsou schopni: Zhodnotit finanční pozice organizace prostřednictvím analýzy a / nebo předpovídání účetní závěrky. Shrnout a diskutovat etické a právní odpovědnost organizací. Aplikovat vybrané metody kvantitativní analýzy ke zvýšení obchodní rozhodnutí. Srovnat ekonomické prostředí a trhy a jejich dopad na podnikání. Prostřednictvím koncepční porozumění, platí manažerské dovednosti vedení, marketingové strategie a / nebo mezinárodních obchodních koncepcí, teorie a výzkum kriticky analyzovat a řešit problémy v nepředvídatelné prostředí. Master of Business Administration nabízí intenzivní postgraduální program, který vychovává studenty v teorií a praxí moderního obchodního světa. Program MBA podporuje samostatné učení a umožňuje studentům intelektuálně přispět k obchodním profese. MBA studentů kompletní obecně ročníkové práce v cenných oblastech, jako je účetnictví, finance, management, marketing a business výzkumnými metodami. Absolventi prokazují koncepční porozumění pokročilých obchodních strategií a kriticky analyzovat a řešit problémy založené na aplikovaný výzkum metod. Existují čtyři koncentrace v MBA: marketing Koncentrace v marketingu je navržen tak, aby poskytnout studentům základní marketingové zázemí pro jejich přípravu k pozicích v oblasti obchodu a vlády. International Business (IB) Mezinárodní obchod je důležitým aspektem obchodního světa dnes. Tato koncentrace připravuje absolventy pro zaměstnání v pozicích firem působících v oblasti mezinárodního obchodu. podnikání Tato koncentrace analyzuje obchodní podnikání ve zcela novým způsobem. Je navržen tak, aby inspirovat a rozšířit způsob, jakým obchodní výzvy jsou přiblížil a nabídnout osnov navržen tak, aby zdokonalovat dovednosti těch, kteří jsou v současné době... [-]

MBA Marketing

Canadian University Dubai
Campus forma Denní studium 3 semestry September 2017 Spojené arabské emiráty Dubaj

Koncentrace Marketing vám poskytne dovednosti pokročilé úrovni požadované efektivně plánovat, rozvíjet a realizovat strategické marketingové techniky. Program se zabývá jak společnosti vstoupit na trh a aplikovat marketingové procesy a postupy k dosažení konkurenční výhody. Domnívá se otázkami, jako je chování spotřebitelů, segmentace trhu a loajalita spotřebitele, a učí teorii a praxi marketingového životního cyklu, od výzkumu a vývoje produktů pro komunikaci, dodavatelských řetězců a strategické řízení. [+]

Struktura Master of Business Administration odráží výsledky výzkumného průzkumu School of Business Administration se zaměřením na současných a budoucích potřeb průřezu organizacemi po celé SAE. Z tohoto důvodu je program velký strategický význam, a nabízí praktické a analytické řešení problémů a výzev, kterým čelí výrobní odvětví a další organizace v oblasti Perského zálivu. Naše hlavní silné stránky Naše MBA program, které nabízí School of Business Administration, se zaměřuje na plnění současných i budoucích potřeb obchodních a vládních představitelů v oblasti Perského zálivu. Dynamičtější a konkurenceschopnější podnikatelské prostředí 21. století vyžaduje nové řízení a vedení pracovníků - naše MBA vás připraví dnes na výzvy zítřka. Akreditace - Náš program je akreditován Ministerstvem SAE vysokého školství a vědeckého výzkumu (MOHESR). Úzce spolupracujeme s MOHESR k udržení nejvyšší akademické standardy. Vysoce kvalifikovaných fakulty - Všichni členové MBA fakulty jsou mezinárodně kvalifikaci a pracoval v Kanadě, USA nebo v Evropě. Double Koncentrace - Studenti mohou absolvovat další skupinu čtyř koncentračních kurzů, aby absolvent s dvojitým koncentraci. Flexibilní kurz Offering - Naše MBA je navržen tak, aby obstarávat pro studenty, kteří pracují na plný úvazek, a proto nabízíme možnost vzít tříd a to buď ve večerních hodinách proudu (neděle-středa 6: 00-9: poledne), nebo ve víkendovém proudu (pátek a sobotu 09:00 -15:00). Doba trvání programu - Náš program MBA se skládá z 12 kurzů, student může trvat až 4 chodech na podzim a na jaře, a jeden v létě. Pohodlné Downtown Umístění - Univerzita se nachází v blízkosti dubajského mezinárodního finančního centra (DIFC), v blízkosti Burj... [-]

Master Of Business Administration (profesionální)

Bond University
Campus forma Denní studium 92 týdnů January 2018 Austrálie Robina

Odborný program má stejnou strukturu jako program MBA s další 20-ti týdenní pracovní Integrované učení složky. [+]

Marketing - MBA studium. Odborný program má stejnou strukturu jako program MBA s další 20-ti týdenní pracovní Integrované učení složky. Práce integrované výuky je bod předmět 45 kreditních navrženy tak, aby podporovaly a učení technické podpory, osobní rozvoj a odborné praxe. Předmět je zaměřen na rozvoj vlastní analýzu a reflexní schopnosti a dovednosti učit, a uplatňování teoretických řešení praktických problémů na pracovišti. [-]

Parfémy řízení MBA A Kosmetika

IFA Paris
Campus forma Denní studium 15 měsíců January 2018 Francie Paris

Neschopnost uniknout opilost z vůní je velmi podobná síle přitažlivosti krásně vyprojektované šaty. Právě s ohledem na tuto skutečnost, že poslední MBA osnov IFA Paris vyvinul: poskytovat inovativní přístup k řízení parfémy a kosmetiku s využitím vlastních než 20 lety zkušeností v oblasti módy. [+]

IFA Paris MBA v certifikačních kurzech "International Master" by IDEL DOBA: 15 měsíců v češtině CAMPUS: Paris BACK: leden 2018 Kreditů ECTS: 120 Poplatky: € 150 Konzultace: € 15.800 Omezena na 25 studentů ve skupině „Jedinečný program pro jednoho odvětví“ ÚVOD „Přesvědčivý výkon vůní nemůže být obcházeno, vstupuje do nás jako dech do plic, to nás naplňuje a zcela prostupuje. Neexistuje žádný lék proti tomu, „Patrick Suskind, Perfume Neschopnost uniknout opilost z vůní je velmi podobná síle přitažlivosti krásně vyprojektované šaty. Právě s ohledem na tuto skutečnost, že poslední MBA osnov IFA Paris vyvinul: poskytovat inovativní přístup k řízení parfémy a kosmetiku s využitím vlastních než 20 lety zkušeností v oblasti módy. Podkladové strategie za vývojem tohoto vzdělávacího programu je povzbudit účastníky, aby přijaly tvůrčí přístup, který nepatří k typickým konvencí části kosmetickém průmyslu, aby se účastníci estétů schopen myslet z rámu. Filozofií MBA řízení s kosmetickými výrobky průmysl založený na 3 pilířích: Discovery: Studenti jsou ponořeny v dílenském prostředí, které jim umožní získat intenzivní výcvik a praxi rozvíjí kreativitu a zároveň jim umožňuje totéž čas, aby prozkoumala všechny strategické složky a zainteresované strany z kosmetickém průmyslu. Experimentování: Když se pohybuje mezi různými IFA areály v Paříži a Šanghaji, naši studenti mají možnost vyzkoušet si pro sebe původní vlastnosti rozvíjejících se a vyspělých trzích prostřednictvím výuky IFA Paříž pedagogicky , Asertivita: Práce, rozhodující a hlavním prvkem vzdělávacího programu odráží závazek studenta k rozvoji individuálního a jedinečného projektu. MBA Vedení parfémů a kosmetiky průmyslu také těží z jedinečné dědictví a bikulturní... [-]

Mba

The University of the West Indies - Mona School of Business & Management
Campus forma Kombinované 16 - 24 měsíců August 2018 Jamajka Kingston

Náš program MBA - mezinárodně akreditovaný Asociací MBA - vám vybaví kritické dovednosti orientované na řešení potřebné k vyniknutí v globálně konkurenčním prostředí podnikání. [+]

Marketing - MBA studium. Ať už měníte svou kariéru, nebo se budete pohybovat vpřed v současné kariéře, úspěch je v dosahu a my vám pomůžeme dostat se tam. Náš Program MBA - mezinárodně akreditované Asociací MBA - vám vybaví kritické dovednosti orientované na řešení potřebné k vynikání v globálně konkurenčním prostředí podnikání. MBA se zaměřuje na manažerské profesionály, kteří usilují o vyšší manažerské role a / nebo podnikání. Program poskytuje dobrou obecnou řídící základnu, na které studenti budují specializované funkční dovednosti a znalosti. Program je strukturován tak, aby poskytoval přírůstkové expozice základním kurzům a koncentracím v oblasti marketingu, řízení lidských zdrojů, mezinárodního řízení podniku, manažerských informačních systémů, bankovnictví a financí a sportovního managementu. Studenti mohou také vybrat koncentraci obecného řízení, která vystavuje kombinaci funkčních oblastí. Vstupní požadavky Žadatelé musí: Získejte první titul na úrovni vyznamenání nebo rovnocennou kvalifikaci přijatelnou pro komise Graduate Studies, University of the West Indies, Mona. Máte nejméně tři (3) roky postgraduálního praxe. DOBA Vyberte si vlastní cestu a dokončete MBA buď za 16 měsíců nebo 24 měsíců. Struktura 11 Základní kurzy 4 Non-úvěrové kurzy 4 Volitelné předměty 1 Field Project 48 kreditů Základní kurzy Podnikání v globálním prostředí Obchodní Analytics Obchodní politika a strategie Ekonomika pro manažery Finanční a Manažerské účetnictví Finanční řízení Marketing pro manažery Nové podnikání a podnikání Operations Management Kvantitativní metody a statistické techniky Transformační vedení a řízení [-]

MBA V Mezinárodním Obchodu A Marketingu

ISC Paris Business School
Campus forma Denní studium 12 - 16 měsíců September 2017 Francie Paris

ISC Paříž se rozhodla posílit svůj závazek vůči marketingového řízení otevřením tohoto MBA. Tento program je zaměřen na mezinárodních trzích a produkty, jako MBA v marketingových technik v mezinárodním prostředí. Spotřebitelské chování se rychle mění, protože informace jsou snadno dostupné a po celém světě dodáváme produkt již vstoupila naše domovy. Mezinárodní vliv je utváření našeho životního prostředí a musíme lépe pochopit změny v očekávání spotřebitelů. ISC Paříž se rozhodla posílit svůj závazek vůči marketingového řízení otevřením tohoto MBA. Tento program je zaměřen na mezinárodních trzích a produkty, jako MBA v marketingových technik v mezinárodním prostředí. [+]

VSTUPNÉ Požadavky Tento program je určen pro: studenty, kteří absolvovali vysokoškolské programu tři až pět let ve Francii (BAC + 3 - Bac + 5 nebo vyšší) nebo ekvivalentní polovině své profese jiné země KARIÉRA A ÚLOHY PŘÍLEŽITOSTI Export obchodní ředitel, International Product Manager, Mezinárodní marketingový analytik International Trader MBA International Business Marketing zkoumá trh v celosvětovém měřítku a dává studentům Z 100% předmětů v angličtině Z lektoři pocházejí z celého světa směšovací akademický Pověření s průmyslovými zkušenostmi Optimalizace z Sales Force [-]

Penn State Smeal Mba - Marketing

Smeal College of Business, Penn State
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Spojené státy americké University Park

Marketingová koncentrace společnosti Penn State Smeal obsahuje řadu kurzů navržených tak, aby zvyšovaly vaši znalost spotřebitelského chování, rozvoj značky a spravedlnosti, rámce pro strategické řízení a komunikaci, jakož i technologie, které zlepšují marketingové funkce a procesy. [+]

Marketing - MBA studium. Penn State Smeal MBA - Marketing Marketingová koncentrace společnosti Penn State Smeal obsahuje řadu kurzů navržených tak, aby zvyšovaly vaši znalost spotřebitelského chování, rozvoj značky a spravedlnosti, rámce pro strategické řízení a komunikaci, jakož i technologie, které zlepšují marketingové funkce a procesy. Hlavní předměty marketingového kurzu Nový vývoj a správa produktů: Identifikujte obchodní příležitosti, porozuměte potenciálním potřebám zákazníků a vyvinete nový produkt od konceptu až po virtuální prototyp. Spotřebitelské chování: Získejte znalosti o teoriích a koncepcích z psychologie, sociologie, ekonomie a dalších oborů, které jsou užitečné pro porozumění a marketing spotřebitelům. Řízení značky: Prozkoumejte a pochopte proces budování, navrhování, měření a udržování značky značky. Fakulta marketingu Členové fakulty Smeal Marketing jsou v oboru dobře respektováni a oddělení samo o sobě je podle výzkumné organizace University of Texas v Dallas Research Ranking jednou z deseti nejlepších světových společností pro produktivitu výzkumu. Smeal Marketing fakulty, kteří vyučují v programu MBA, zahrnují: Ralph Oliva: dlouholetý marketingový manažer společnosti Texas Instruments a bývalý výkonný ředitel Institutu pro studium obchodních trhů. Meg Meloy: Bývalý člen fakulty v Cornellu s výzkumem, který zkoumal, jak nálady ovlivňují chování spotřebitelů. Wayne DeSarbo: marketingový výzkumný konzultant pro firmy jako Pfizer, Merck a Motorola se zkušenostmi v oblastech, jako je polohování, výběr spotřebitelů a segmentace trhu. V SOUVISLOSTI: INSTITUT PRO STUDIUM OBCHODNÍCH TRHŮ ISBM je výzkumné centrum se sídlem v Penn State, kde je globální síť výzkumných pracovníků a členských firem, které se zaměřují na marketingové výzvy mezi podniky. Kariéra Výsledky Smeal absolventi MBA, kteří se... [-]