$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Marketing v oděvnictví v Jižní Amerika - Marketing v oděvnictví Marketing v oděvnictví programy v Jižní Amerika

Masters of Business Administration (MBA) je postgraduální studijní programy v oblasti managementu, ve své vlastní ligu. MBA je tradiční akademický nabídku na manažerského vzdělávání. Univerzity odpovědět na otázky z oblasti podnikání pro přesné a hluboké kvalifikaci pro budoucí manažery a moderní založených na standardizované titulu. To je často zkrácen MBA nebo MBA… Čtěte více

Masters of Business Administration (MBA) je postgraduální studijní programy v oblasti managementu, ve své vlastní ligu. MBA je tradiční akademický nabídku na manažerského vzdělávání. Univerzity odpovědět na otázky z oblasti podnikání pro přesné a hluboké kvalifikaci pro budoucí manažery a moderní založených na standardizované titulu. To je často zkrácen MBA nebo MBA av opozici k Master of Science (MSc) nebo Master of Arts (MA), aniž by dnes jednoznačně ukazuje na jednoho programu výhradně.

marketingové programy módní zaměřují na obou uměleckých i firemní stranách módního průmyslu. Studenti se mohou dozvědět o analýzu trhu, vizuální merchandising, módní nákupu, identifikaci trendů, módní design a správu reklamních kampaní.

Jižní Amerika je čtvrtým největším kontinentem. Je rozdělen politicky do 12 nezávislých zemí. Jižní Amerika je domov pro majestátní pohoří And a tajemné řeky Amazonky. Svět 's největší deštný prales s miliony druhů exotických zvířat, je také nalezený v Jižní Americe.

Marketing v oděvnictví v Jižní Amerika - Udělejte si Marketing v oděvnictví v Jižní Amerika. Získejte všechny program Marketing v oděvnictví a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu přímo zde!

Méně
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
Doporučeno Nejnovější Název
Sacred Heart University
Bauru, Brazílie

Kurz MBA v módním obchodním managementu doplňuje školení profesionálů v oblastech módního designu, designu, administrativy, reklamy, public relations a mimo jiné a poskytuje z ... +

Kurz MBA v módním obchodním managementu doplňuje školení profesionálů v oblastech módního designu, designu, administrativy, reklamy, public relations a mimo jiné a poskytuje základní znalosti pro řízení maloobchodu a služeb na různých úrovních a stupnicích s cílem zdokonalení procesy a záruka kvality v podnikání s módními výrobky od výroby po marketing. -
MBA
Angličtina, španělština, Portugalština