MBA Marketing studium - Studium MBA Marketing hledejte zde!

MBA Marketing - Zde naleznete MBA Marketing studium

MBA Marketing

Marketing se týká oblasti určování, jaké produkty a služby, spotřebitelé chtějí nebo potřebují, a proces přesvědčování spotřeby těchto výrobků a služeb, a zároveň se snaží pochopit chování spotřebitelů. Marketing je ve vysoké poptávce a marketing MBA je možné dát si na profesní dráze k úspěchu.

MBA marketingové programy často začínají tím, že poskytuje solidní základ obchodních principů, jako jsou kurzy v oblasti účetnictví, financí, managementu, etika a informačních technologií. MBA Marketing Studenti se pak naučí základy teorie marketingu a jeho praktické aplikace přes studii o takových tématech jako mezinárodní marketing, marketingový výzkum, reklama a řízení prodeje.

Absolventy MBA Marketing a často pracují v profesích, jako je marketing nebo řízení značky, průzkum trhu analýzy produktů a řízení značky, nebo public relations. Pokud některý z nich jsou pro vás zajímavé, podívat se dole u mnoha marketingových programů MBA, a udělat další krok!

Čtěte více

MBA Se Specializací Na Management A Marketing Luxusu A Módy

ESLSCA Business School
Campus forma Denní studium October 2017 Francie Paris

MBA ESLSCA Management a marketing luxusní a módní je nyní známý po 13 letech existence a uznáván jako jeden z nejlepších vstupních prostředků v těchto aktivitách. Jeho cílem je poskytnout studentům, za bohaté znalosti a analýzy těchto odvětví v ekonomické nástroje, Umění a kultura, dovednosti považuje za nezbytné, aby jakákoli osoba, která má nebo chtějí mít profesionální činnost managementu v nich oblasti bez ohledu na funkce: manažer, produktový manažer, včetně manažer, provozní manažer, obchodní manažer, ředitel vizuálního merchandisingu, ředitel komunikace, manažer akce, ředitel retailového tréninku. [+]

MBA Marketing - MBA studium. Le MBA ESLSCA Management a marketing Luxusní a módy Dnes po 13 letech existence známá a uznávaná jako jedna z nejlepších vstupních prostředků v těchto aktivitách. Jeho cílem je poskytnout studentům, za bohaté znalosti a analýzy těchto odvětví v ekonomické nástroje, Umění a kultura, dovednosti považuje za nezbytné, aby jakákoli osoba, která má nebo chtějí mít profesionální činnost managementu v nich oblasti bez ohledu na funkce: manažer, produktový manažer, včetně manažer, provozní manažer, obchodní manažer, ředitel vizuálního merchandisingu, ředitel komunikace, manažer akce, ředitel retailového tréninku. Počínaje základních oblastí činností včetně tvorby, vývoje, současného umění, vzdělávání v této specifické otázky řízení proudu designu a módy v historických, geografických a sociologických aspektů příčné cestě. To také předpokládá, digitální, rozvíjející se trhy složek nové ekonomiky „, které jsou součástí dovedností nezbytných pro dnešní podniky. ŽEBŘÍČKY: Program Vstupní cena SMBG a první desítku žebříčku od jeho založení Vítěz Trophy Pedagogika 2013 Světový vítěz 2017 Nejlepší EDUNIVERSAL Masters: 18. mezi top 50 na světě Pořadí na 5. místě v SMBG-Eduniversal nejlepších mistrů, MS a MBA v roce 2017 v kategorii „Luxury management“. CÍLE: Multidisciplinární, který je schopen předvídat a dokonce vyvolat změny, mladého manažera z tohoto tréninku je připraven k různým funkcím pro správu: stvoření, přicházející identifikace příležitosti, projektování ve všech jeho aspektech - výroba , marketing, finance, kontrola, řízení týmu a řízení změn. WHO je trénink? Studentům módy a sektoru luxusního zboží, které si přejí integrovat prohloubení příslušné části řízení své oblíbené sektoru V odvětví obchodu studentů, managementu, financí,... [-]

MiniMBA

London School of Business and Finance (LSBF)
Campus forma Denní studium 4 dny October 2017 Spojené království Londýn

Čtyřdenní-dlouhý program je zaměřen miniMBA kolem získání důvěry, kompetence a dovednosti k úspěchu v manažerských pozicích. Program bude zahrnovat prezentace, praktické týmové workshopy a případové studie. [+]

MiniMBA Čtyřdenní-dlouhý program je zaměřen miniMBA kolem získání důvěry, kompetence a dovednosti k úspěchu v manažerských pozicích. Program bude zahrnovat prezentace, praktické týmové workshopy a případové studie. Delegáti budou mít také jedinečnou příležitost k síti s ostatními kandidáty a aktualizovat stávající poznatky a techniky. Požadavky na kurz Pracovní zkušenosti: minimálně 5 let zkušeností s řízením. Akademická kvalifikace: vysokoškolský titul nebo ekvivalent, příslušné pracovní zkušenosti také přijaty. Anglický jazyk: důvěřující obchodní angličtina, veškerá výuka a materiály jsou poskytovány pouze v angličtině. Příjem: 17. října [-]

MBA, Digitální Marketing Specializace

Concordia University Chicago
Campus forma Denní studium 1 - 2 let August 2017 Spojené státy americké Chicago

Jako marketing se stále vyvíjí spolu s řadou nových technologický pokrok, potřebu pro profesionály, kteří chápou měnící on-line krajina je větší než kdy jindy. Tento program vám dá schopnosti vytvářet, vyvíjet a řízení úspěšných digitálních marketingových strategií. [+]

MBA Marketing - MBA studium. MBA, Specializace v oblasti digitálního marketingu Jako marketing se stále vyvíjí spolu s řadou nových technologický pokrok, potřebu pro profesionály, kteří chápou měnící on-line krajina je větší než kdy jindy. Tento program vám dá schopnosti vytvářet, vyvíjet a řízení úspěšných digitálních marketingových strategií. Dozvíte se o nejnovějších nástrojů a technik pro efektivní digitálního marketingu, včetně mobilního marketingu, strategií sociálních médií a digitální marketingové analýzy. Po tomto kurzu budete mít nárok na celou řadu rolí v tomto odvětví, včetně pozic, jako jsou digitální brand manager, digitální marketingový poradce a ředitel digitální marketingové strategie. Typické profesní dráhy pro absolventy patří: Digitální obsah marketing manager Ředitel pro digitální marketingové strategie Digitální brand manažer Digitální marketingový konzultant VP globálních marketingových programů digitální Požadavky na kurz Požadavky na akademický vstup: Bakalářský titul z ekvivalentem amerického regionálně akreditované instituce GPA vydělal 2,85 nebo vyšší Anglické jazykové způsobilosti: IELTS: minimum 6,0 nebo TOEFL: minimálně 72 (internet-based) * nebo IELTS: minimum 5,5 a CUC Pathway programu * nebo TOEFL: minimálně 60 (internet-based) a CUC Pathway Program ** nebo ekvivalentní. * Pro další vyjasnění se obraťte na svého specializovaného vzdělávacího konzultanta. ** Po úspěšném dokončení programu CUC Pathway jsou studenti plně přijati do svého akademického programu. Pro další upřesnění kontaktujte svého specializovaného konzultanta. Přívod Leden, březen, květen, srpen a říjen 2017/2018 [-]

Profesionální MBA Marketing & Prodej

WU Executive Academy - Vienna University of Economics and Business
Campus forma Kombinované 18 měsíců October 2017 Rakousko Vídeň

Společnosti, které dělají rozdíl v jejich trzích se podařilo způsoby, jak efektivně nechat marketing a prodej spojit své síly a sloužit svým zákazníkům a potěšit je. Naše špičkové Program umožňuje účastníkům zvýšit jejich znalosti a dovednosti zvládnout marketingové problémy a těžit z výhod prodejem dokonalosti. Profesionální MBA Marketing & Sales poskytuje účastníkům nejnovější okamžitě použitelným odbornosti a klíčových nástrojů, které jim umožní plánovat a realizovat efektivní marketing a sklízet skutečné výhody, pokud jde o zvýšení prodeje. [+]

Marketing & Sales spojit své síly

Společnosti, které dělají rozdíl v jejich trzích se podařilo způsoby, jak efektivně nechat marketing a prodej spojit své síly a sloužit svým zákazníkům a potěšit je. Naše špičkové MBA program umožňuje účastníkům zvýšit jejich znalosti a dovednosti zvládnout marketingové problémy a těžit z výhod prodejem dokonalosti.

Okamžitě použitelné znalosti a klíčové nástroje Profesionální MBA Marketing & Sales poskytuje účastníkům nejnovější okamžitě použitelným odbornosti a klíčových nástrojů, které jim umožní plánovat a realizovat efektivní marketing a sklízet skutečné výhody, pokud jde o zvýšení prodeje.... [-]


Mba

Rensselaer Polytechnic Institute, Lally School of Management
Campus forma Denní studium 1 - 2 let August 2017 Spojené státy americké Troy

U tech-důvtipný, inovace, hlídal, program Lally MBA pomáhá rozvíjet znalosti studentů v oblasti řízení technologických inovací a v používání nejnovějších technologií na pomoc podnikové funkce. [+]

mba

U tech-důvtipný, inovace, hlídal, program Lally MBA pomáhá rozvíjet znalosti studentů v oblasti řízení technologických inovací a v používání nejnovějších technologií na pomoc podnikové funkce. Proč si vybrat Lally MBA?

Naučte se řídit inovace, který je poháněn novou technologií. Staňte osoba vlivu v rostoucích společností, založených na technologii. Ponořte se do podnikatelského prostředí. Přečtěte si, jak se základy podnikání jsou lepší díky použití technologie. Pokračovat řadu kurzů a získat hloubku v jedné nebo dvou koncentračních oblastech. Naneste portfolio nástrojů pro správu technologie. Rozvoj podnikatelského myšlení, které lze použít v nově zakládaných podniků a zavedených společností. Rozvíjet odborné znalosti prostřednictvím stáží a partnerství s dobře-respektoval obchodní organizace Návrat na trh práce včas uplatnit nové znalosti a dovednosti. Využijte kariérní zdrojů a odbornou podporu rozvoje a workshopů. ... [-]

Mba V Sportovního Managementu A Marketingu

Geneva Business School (GBS)
Campus forma Denní studium Kombinované 18 měsíců September 2017 Švýcarsko Ženeva Španělsko Barcelona + 3 více

Program připravuje kandidáty pro správu sport marketing, financování, podpora události, komunikace, facility management a rozvoj sportovních branding.Candidates budou vybaveny, aby se stala efektivní vedoucích a řídících pracovníků ve sportovním odvětví. [+]

Program připravuje kandidáty pro správu sport marketing, financování, podpora události, komunikace, facility management a rozvoj sportovních branding.Candidates budou vybaveny, aby se stala efektivní vedoucích a řídících pracovníků ve sportovním odvětví. Fakta Doba trvání: 18 měsíců Kredity: 90 ECTS Jazyk: English Přívody: únor a září Titul Ocenění: Master of Business Administration Major v managementu sportu. Exchange Program: Otočení mezi Ženevou a Barcelona areálech. Nabízíme možnost studovat v obou areálech v průběhu hlavního programu 18 měsíců. Stáže: Studenti mají možnosti stáží s významnými společnostmi. Poloha: Ženeva a Barcelona Program Mezinárodní povaha GBS vedla k vývoji systému, který kombinuje evropský přístup kreditů ECTS se strukturou osnov, která se běžně realizován ve Spojených státech. Každý program major umožňuje studentům studovat všeobecné vzdělávání, jádro a volitelné předměty, které pokrývají 80% všech osnov, 20% věnováno orientace předmětů vztahujících se k jejich konkrétní major, tyto předměty jsou unikátní pro každý program. orientace Předměty  Media Relations a komunikace ve sportu Mezinárodní sportovní federace a organizace Sportovní organizace Strategické řízení Football Business Talent Řízení ve Sport průmyslu Sport Industry Inovace, tvořivost a podnikání Možnosti Kariéra Product Management Director Gameday Operations Manager Práce s veřejností Sport Marketing Analyst Athletic ředitel Sports Agent správcem událostí Ředitel marketingu Social media manager Aplikační a Přijímací Kritéria pro výběr Proces výběru GBS klade důraz na potenciál lídra, akademické schopnosti, osobní vlastnosti a schopnosti. Hledáme kandidáty s manažerské zkušenosti, lidé dovednosti a osvědčené studijní výsledky. Požadavky na přijetí Bakalářský titul nebo ekvivalent v příbuzném oboru (plus 2 roky praxe). Pro Výkonný Master, 5 let... [-]

MBA V Luxusním Marketingu A Módy

EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe
Campus forma Denní studium September 2017 Francie Paris

Staňte se součástí dalšího vývoje v módním průmyslu: porozumět, vytvářet a spravovat módních kolekcí a značek. [+]

MBA Marketing - MBA studium. Staňte se součástí dalšího vývoje v módním průmyslu: porozumět, vytvářet a spravovat módních kolekcí a značek. Luxusní kódy a hráči na trhu Luxusní značky a módní průmysl Luxusní kódy a identita značky v módním průmyslu Trendy v módě Historie módy Dějiny umění Módní marketing a digitální marketing Luxury marketing řízení značky v oblasti módy a doplňků Chování módní spotřebitele Móda pro správu maloobchod / Fast maloobchodu Prodejní techniky aplikovat na módní průmysl Management vztahu se zákazníky Public relations a komunikace v módním průmyslu E obchodní a digitální marketing Sociální média a e pověst Mediaplanning a KPI řízení Počínaje svůj vlastní módní značku Budování podnikatelského plánu móda předpovídání Firemní strategie Lidských zdrojů, budování týmu a vedení práva duševního vlastnictví a licencování etika a udržitelnost módní design Módní kresba Vytvořit dokonalou Moodboard design kolekce Materiál workshop: textil, kůže a kožešiny Textilní novinky a trendy Nákup a vývoj produktů Móda vizuální merchandising Consulting projekt [-]

Magistr Business Administration (major Finance, Marketing Und Cd)

University of Cologne Faculty of Management, Economics and Social Sciences
Campus forma Denní studium 4 semestry October 2017 Německo Kolínská voda

Velitel Program Business Administration se skládá ze 120 ECTS- (European Credit Transfer System) bodů a je koncipován jako 4-semestrální full-time program. Je to po sobě jdoucích magisterského studia na základě bakalářský titul v oboru Business Administration. [+]

Magisterského studia obchodní administrativa se skládá z 120 ECTS- (European Credit Transfer System) bodů a je koncipován jako 4-semestrální full-time program. Je to po sobě jdoucích magisterského studia na základě bakalářský titul v oboru Business Administration. Být schopen vybrat ze šesti různých speciálních oblastech, si vyberete jeden hlavní a začít soustředit na tom příslušné oblasti od samého počátku. Důraz je kladen na tyto obory v rámci obchodní administrativa: Účetnictví a daně (program vyučován v anglickém a německém jazyce) Corporate Development (program zcela vyučován v anglickém jazyce) Finance (program zcela vyučován v anglickém jazyce) Marketing (program zcela vyučován v anglickém jazyce) Média a technologický management (program vyučován v anglickém a německém jazyce) Supply Chain Management (program vyučován v anglickém a německém jazyce) The Jádro a pokročilé sekce, Který obsahuje 18 kreditních bodů, se budou týkat metodické základy příslušného dur. Specializace Sekce učí major specifické základy a navíc pokročilé dovednosti ve stejné oblasti. Tato část se skládá z 48 kreditních bodů. Doplňkový Sekce slouží jako další části a vyvinout více specifický profil - buď prohlubovat a specializovat nebo diverzifikací znalosti. Další moduly z obchodní administrativa, stejně jako z oblasti společenských věd nebo ekonomie je k dispozici studentům. Tato oblast zahrnuje 24 kreditních bodů. FINANCE Obsah Hlavní v oblasti financí se snaží zprostředkovat know-how o instrumenty kapitálového trhu, jakož i způsoby interní financování podniku. V bankovnictví a pojišťovnictví, jejichž předmětem měření a řízení rizik se stále více dostává do popředí v důsledku přísnějších předpisů v oblasti dohledu. Priority Finance, corporate finance, bankovnictví a... [-]

MBA Business Administration: Marketing

University of Nicosia
Campus forma Denní studium Kombinované 3 semestry September 2017 Řecko Athény Kypr Nicosia + 3 více

The University of Nicosia programu MBA si klade za cíl poskytnout studentům solidní základy ekonomického vzdělávání, která jim umožní, aby se stala efektivní manažery kdekoliv v dnešním globálně konkurenceschopnou rychle se měnícím prostředí. [+]

MBA Marketing - MBA studium. Splatnost (roky): 1,5 let Kvalifikace: Master of Business Administration Úroveň kvalifikace: Magisterský stupeň (2. cyklus) Jazyk výuky: angličtině a řečtině Forma studia: plný úvazek nebo na částečný úvazek Minimální Kredity: 36 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: The University of Nicosia programu MBA si klade za cíl poskytnout studentům solidní základy ekonomického vzdělávání, která jim umožní, aby se stala efektivní manažery kdekoliv v dnešním globálně konkurenceschopnou rychle se měnícím prostředí. Cílem tohoto programu je nabídnout program, který je vysoce integrovaný do souvislostí a praktickou tím zůstává blízko skutečné obchodní praxi. To se snaží pomáhat studentům rozvíjet schopnost rozvíjet své manažerské a vůdčí schopnosti, pracovat efektivně v multikulturním prostředí a rychle se přizpůsobit měnícím sociální, politické, právní a ekonomické podmínky. Konkrétněji hlavní cíle programu patří: 1. Vybavit studenty se všemi potřebnými dovednostmi, postoji a přístupu k řídit při rozhodování o tom obchodní vedení 2. Rozvíjení schopnosti studentů řešit dnešní problémy a vyhlídky na obchodní organizace fungující v konkurenčním světě 3. Umožňuje studentům rozvíjet své teoretické a praktické dovednosti a znalosti 4. Posílení duševní vývoj a student absolvent splatnost 5. Pomoc studenty analyzovat, zkoumat, vyšetřovat a skládat nové znalosti a kompetence, jež získají 6. Zajištění nejvyšší možné proniknutí každého vyšetřování předmětu a vyčerpání konceptuálního akademické i praktické důsledky. 7. Zajištění potřebné úrovně vzdělání pro získání odborné znalosti a schopnosti a demonstrovat duševní nezávislost 8. Nabízí pohled do profesních možností a moderních organizacích působících v souvislosti s dnešním konkurenčním světě 9. Poskytování zúčastněným studentům znalosti a dovednosti... [-]

IMBA - Mezinárodní MBA V Barceloně

ESERP Business School
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let October 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

Naučíte se vést jednání na národní i mezinárodní úrovni, vytvořit svou značku na trhu. Budete schopni zvládnout logistiku, marketingové strategie nebo provést posudky dalších firem. [+]

Chcete-li rozšířit své vzdělání mají větší šanci najít práci na mezinárodní scéně, dobrá volba je na vás vlak IMBA - Mezinárodní MBA ESERP v Barceloně, učil výhradně v angličtiněTak vám zvládnout jazyk Business Excellence. Navíc, takže jej lze kombinovat s dalšími aktivitami během dne, nabízíme dva sedel, výběr mezi provedením studie to za rok nebo za dva, podle toho, co si vyberete. Budete moci řídit podnik a provádějí různé strategie. Kromě toho můžete řídit finance, provádět operace, logistika, kontrola kvality a aby byla posouzena společností zvážit případné fúze a další aktivity. Dozvíte se také jednat, umístit značku na trhu, aby se externí strategická analýza a přilákat zákazníky, mezi mnoho jiných věcí. Po dokončení těchto studií, budete mít mnoho možností zaměstnání. Není divu, že budete provozované společností a odboryZejména těch, které souvisejí s ekonomikou, a také pracovat jako konzultant nebo analytik pomoci vaší společnosti nebo jiné na vyžádání. A bez závazků a bezplatně na IMBA - Mezinárodní MBA v Barceloně, Na rozdíl od stupně ESERP, můžete získat správné vysokoškolské vzdělání vydanou UVic-UCC, Co ještě čekáte? CÍLE Vysoká kapacita pro organizaci a řízení. Adaptabilita na změny a technologické inovace. Schopnost poskytovat strategické a operativní vrcholovému vedení v plánech firmy. Kritická analýza a schopnost abstrakce. Rychlost při identifikaci, analýzu problémů a jejich řešení. Otevřete k sociálně-ekonomického a kulturního prostředí mentality. Jako senior, a to jak osobního a profesního rozvoje své každodenní činnosti, případně transformovat produktivity náklady školení pro podniky a organizace kulturní obohacení. Metodologie Případová studie: funkční oblasti společnosti jsou diskutovány prostřednictvím případových... [-]

MBA Marketing

Canadian University Dubai
Campus forma Denní studium 3 semestry September 2017 Spojené arabské emiráty Dubaj

Koncentrace Marketing vám poskytne dovednosti pokročilé úrovni požadované efektivně plánovat, rozvíjet a realizovat strategické marketingové techniky. Program se zabývá jak společnosti vstoupit na trh a aplikovat marketingové procesy a postupy k dosažení konkurenční výhody. Domnívá se otázkami, jako je chování spotřebitelů, segmentace trhu a loajalita spotřebitele, a učí teorii a praxi marketingového životního cyklu, od výzkumu a vývoje produktů pro komunikaci, dodavatelských řetězců a strategické řízení. [+]

MBA Marketing - MBA studium. Struktura Master of Business Administration odráží výsledky výzkumného průzkumu School of Business Administration se zaměřením na současných a budoucích potřeb průřezu organizacemi po celé SAE. Z tohoto důvodu je program velký strategický význam, a nabízí praktické a analytické řešení problémů a výzev, kterým čelí výrobní odvětví a další organizace v oblasti Perského zálivu. Naše hlavní silné stránky Naše MBA program, které nabízí School of Business Administration, se zaměřuje na plnění současných i budoucích potřeb obchodních a vládních představitelů v oblasti Perského zálivu. Dynamičtější a konkurenceschopnější podnikatelské prostředí 21. století vyžaduje nové řízení a vedení pracovníků - naše MBA vás připraví dnes na výzvy zítřka. Akreditace - Náš program je akreditován Ministerstvem SAE vysokého školství a vědeckého výzkumu (MOHESR). Úzce spolupracujeme s MOHESR k udržení nejvyšší akademické standardy. Vysoce kvalifikovaných fakulty - Všichni členové MBA fakulty jsou mezinárodně kvalifikaci a pracoval v Kanadě, USA nebo v Evropě. Double Koncentrace - Studenti mohou absolvovat další skupinu čtyř koncentračních kurzů, aby absolvent s dvojitým koncentraci. Flexibilní kurz Offering - Naše MBA je navržen tak, aby obstarávat pro studenty, kteří pracují na plný úvazek, a proto nabízíme možnost vzít tříd a to buď ve večerních hodinách proudu (neděle-středa 6: 00-9: poledne), nebo ve víkendovém proudu (pátek a sobotu 09:00 -15:00). Doba trvání programu - Náš program MBA se skládá z 12 kurzů, student může trvat až 4 chodech na podzim a na jaře, a jeden v létě. Pohodlné Downtown Umístění - Univerzita se nachází v blízkosti dubajského mezinárodního finančního... [-]

MBA Marketing

University Of Professional Studies Accra
Campus forma Denní studium 24 měsíců September 2017 Ghana Accra

Program je navržen tak, aby poskytoval studentům základní znalosti a dovednosti, které se účastní marketingu v mezinárodních a místních organizacích, a zajistit, aby byli studenti dostatečně vybráni k tomu, aby vytvořili organizaci řízenou marketingem a aby se zabývali marketingovými organizacemi, Rozvoj marketingu. [+]

MBA v marketingu Program Cíle: Program je navržen tak, aby poskytoval studentům základní znalosti a dovednosti, které se účastní marketingu v mezinárodních a místních organizacích, a zajistit, aby byli studenti dostatečně vybráni k tomu, aby vytvořili organizaci řízenou marketingem a aby se zabývali marketingovými organizacemi, Rozvoj marketingu. Cíloví žadatelé: Firemní marketingoví manažeři, manažeři z nevládních organizací, firemní manažeři, akademičtí pracovníci a manažeři akademických institucí, konzultanti, výzkumní pracovníci, lékárníci a lídři ve všech odvětvích, stejně jako aspirační absolventy studentů, kteří chtějí být efektivnější v dnešním náročném podnikovém prostředí Získáním pokročilé kvalifikace v oblasti marketingu se doporučuje, aby požádali. Doba trvání: 24 měsíců Vstupní požadavky: Žadatelé, kteří žádají o přijetí do programu MBA v marketingových programech, musí: Mít dobrý první stupeň z uznávané univerzity / instituce s výhodou nižší třídy nebo lepší v jakékoliv disciplíně nebo, Mít příslušnou uznanou plnou odbornou kvalifikaci (Chartered level) Např. CIM nebo, Mezinárodní žadatelé s ekvivalentem prvního stupně a znalost anglického jazyka mohou požádat o posouzení nebo, Mít další kvalifikaci s příslušnými pracovními zkušenostmi. [-]

MBA Marketing

University of Central Missouri
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Spojené státy americké Warrensburg

University of Central Missouri nabízí vynikající program MBA byl navržen s vaše cíle v mysli. Se zaměřením na učení se praxí, budete získávat cenné real-svět zkušeností v celém programu a absolvent s důvěrou a znalosti, které potřebujete k úspěchu ... [+]

MBA Marketing - MBA studium. MBA marketing University of Central Missouri nabízí vynikající program MBA byl navržen s vaše cíle v mysli. Se zaměřením na učení se praxí, budete získávat cenné real-svět zkušeností v celém programu a absolvent s důvěrou a znalosti, které potřebujete k úspěchu. Program bude posilovat, abyste se na vedoucí pozici, a večerní kurzy mohou být dokončen v jak malý jako jeden kalendářní rok. UCM nabízí koncentrace šest přizpůsobit své studium: účetnictví finance informační systémy marketing Sportovní činnosti Obecný Navíc, UCM nabízí Etický koncentraci Strategické vedení MBA na summitu Center UCM v Leeho Summit, Missouri UCM je MBA program je akreditován Asociace pro Advance Collegiate školy Business (AACSB) International, akreditace vydělal méně než 5 procent světových obchodních programů. Marketing Koncentrace Aplikace v marketingu Marketingová strategie Vybraná Marketingové kurzy [-]

Master Of Business Administration V Mezinárodním Marketingu (udělený Bangor University, UK)

Management Development Institute of Singapore (MDIS)
Campus forma Denní studium Kombinované 12 - 18 měsíců August 2017 Singapur Singapore + 1 více

Program bude také rozvíjet "znalosti a dovednosti v širším spektru obchodních a manažerských subjektů, včetně organizací, jejich vedení a měnící se vnější prostředí, ve kterém působí a rozvíjet studentů studentů schopnost přijmout strategický přehled o obchodních a organizačních otázek. .. [+]

Tento stupeň je určen pro absolventy vysokých škol, kteří chtějí začít, nebo dále rozvíjet, kariéry v oblasti marketingu. Zkoumá principy, teoretické koncepty a praxe marketingu v kontextu podnikání a řízení, a zaměří se na rozvoj akademické a aplikované dovednosti v oblasti marketingu, včetně reklamy, řízení značky a věrnost, zákaznický servis, public relations a výzkumu trhu. Program bude rovněž rozvíjet, vědomosti a dovednosti v širším rozsahu podnikání a řízení subjektů, včetně organizací, jejich řízení a měnící se vnější prostředí, ve kterém působí, a rozvíjet žáků studentů schopnost přijmout strategický přehled o obchodních a organizačních otázkách. Důležitým cílem je poskytovat relevantní analytické školení v oblasti nejnovějších strategických, manažerských a průmyslového vývoje v marketingu i veřejným a soukromým sektorem. Dívali jsme se na uvádění na trh na místní, národní a globální úrovni rozvojových dovedností v oblasti strategické analýzy, řešení problémů a rozhodování. Cena Studenti, kteří úspěšně dokončí program bude udělen titul Master of Business Administration v mezinárodním marketingu z Bangor University ve Velké Británii. Moduly Organizace a lidé (15 kreditů) Marketingová strategie (15 kreditů) Mezinárodní Strategický management (15 kreditů) Správa výzkum (15 kreditů) Finance pro manažery (15 kreditů) Mezinárodní marketingová komunikace (15 kreditů) Chování spotřebitele v globálním a digitálním světě (15 kreditů) Mezinárodní marketing (15 kreditů) Aplikovaná Obchodní projekty (60 kreditů) Požadavky na přijetí Všichni žadatelé musí být ve věku 21 a výše Alespoň stupeň nižší druhé třídy vyznamenání nebo vyšší Ekvivalentní zámoří kvalifikace a stupeň Vhodná odborná kvalifikace a praktické zkušenosti může být přijato případ od případu Anglický jazyk Požadavek Pokud angličtina... [-]

MBA V Digitální Marketingové Strategie

Leonard de Vinci Group
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Francie Paris

MBA na digitální marketing strategie si klade za cíl poskytnout studentům potřebné dovednosti k dosažení úspěšnou kariéru v digitálním sektoru. Jádro kurzy MBA jsou zaměřeny na digitální marketing a komunikaci: Digitální a sociální marketingové strategie médií, on-line marketingu, cross kanálku marketing, digitální komunikace, e-business internetu věcí. [+]

MBA Marketing - MBA studium. MBA na digitální marketing strategie si klade za cíl poskytnout studentům potřebné dovednosti k dosažení úspěšnou kariéru v digitálním sektoru. Jádro kurzy MBA jsou zaměřeny na digitální marketing a komunikaci: Digitální a sociální marketingové strategie médií, on-line marketingu, cross kanálku marketing, digitální komunikace, e-business internetu věcí. Přečtěte si více o školní webové stránce: MBA digitální marketingové strategie Obecným cílem absolventi MBA dnes upřednostňovat rozmanitost úkol, intelektuální výzvu a rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem ve své kariéře. MBA v digitální marketingové strategie si klade za cíl poskytnout studentům potřebné dovednosti, aby cestu svou cestu k úspěšné kariéře v digitálním sektoru Výsledky učení Studenti budou rozvíjet odborné znalosti potřebné k posouzení, analyzovat a vytvářet digitální marketing a digitální komunikační kampaně, digitální reklama, e-business a marketing hodně, webových stránek, internetových projektů a webových startech. Naučí se předvídat na vývoji digitálního hospodářství, e-business a digitálního marketingu. Navrhujeme inovativní kurzy na mobilní a IoT marketingu, které jsou opravdu náročné dnes. Blended Learning Jeden z našich pedagogických přístupech bude využití případových studií v různých kurzech. [-]