MBA Marketing studium - Studium MBA Marketing hledejte zde!

MBA Marketing - Zde naleznete MBA Marketing studium

MBA Marketing

Marketing se týká oblasti určování, jaké produkty a služby, spotřebitelé chtějí nebo potřebují, a proces přesvědčování spotřeby těchto výrobků a služeb, a zároveň se snaží pochopit chování spotřebitelů. Marketing je ve vysoké poptávce a marketing MBA je možné dát si na profesní dráze k úspěchu.

MBA marketingové programy často začínají tím, že poskytuje solidní základ obchodních principů, jako jsou kurzy v oblasti účetnictví, financí, managementu, etika a informačních technologií. MBA Marketing Studenti se pak naučí základy teorie marketingu a jeho praktické aplikace přes studii o takových tématech jako mezinárodní marketing, marketingový výzkum, reklama a řízení prodeje.

Absolventy MBA Marketing a často pracují v profesích, jako je marketing nebo řízení značky, průzkum trhu analýzy produktů a řízení značky, nebo public relations. Pokud některý z nich jsou pro vás zajímavé, podívat se dole u mnoha marketingových programů MBA, a udělat další krok!

Čtěte více

MBA v digitálním marketingu

Geneva Business School Barcelona Campus
Campus forma Denní studium 18 měsíců February 2019 Španělsko Barcelona

Master of Business Administration (MBA) s majorem v oblasti digitálního marketingu je navržen tak, aby vás vybavil dovednostmi potřebnými pro zapojení diváků prostřednictvím digitálních médií a efektivně prodávat své podnikání prostřednictvím těchto sítí. [+]

Naše MBA v digitálním marketingu je navržen tak, aby poskytoval studentům technické dovednosti a digitální gramotnost potřebné zapojit publikum a efektivně obchodovat s podniky prostřednictvím digitálních kanálů. Studenti se také naučí vytvářet, implementovat a analyzovat strategie digitálního marketingu a přitahovat zákazníky inovativními způsoby.

V průběhu programu budou studenti:

Bude schopen efektivně publikovat a spravovat obsah pro růst podniku.

Získejte odborné znalosti v používání analytických nástrojů Google a různých softwarů pro analýzu dat.

Získejte obeznámenost s právními předpisy a právy online.

Staňte se expertem na navrhování a realizaci online marketingových kampaní.... [-]


Master of Business Administration

American Tech and Management University
Online forma Online & Campus forma Denní studium Kombinované 12 - 18 měsíců September 2018 Spojené státy americké Pleasanton + 2 více

Akcelerovaný program MBA ATMU má za cíl překlenout propast mezi teoretickými znalostmi a strategickou aplikací se zaměřením na vzájemné učení a implementaci na místě. Absolventi tohoto programu budou vystaveni všem potřebným operacím funkční organizace, mimo jiné včetně marketingu, financí, účetnictví, operací a lidských zdrojů. Pod vedením globální, ručně vybrané fakulty se značnými reálnými zkušenostmi jak z akademické sféry, tak z průmyslu, budou studenti ATMU vystaveni zkušenostem, který je potlačován dovednostmi v reálném životě. [+]

Akcelerovaný program MBA ATMU má za cíl překlenout propast mezi teoretickými znalostmi a strategickou aplikací se zaměřením na vzájemné učení a implementaci na místě. Absolventi tohoto programu budou vystaveni všem potřebným operacím funkční organizace, mimo jiné včetně marketingu, financí, účetnictví, operací a lidských zdrojů. Pod vedením globální, ručně vybrané fakulty se značnými reálnými zkušenostmi jak z akademické sféry, tak z průmyslu, budou studenti ATMU vystaveni zkušenostem, který je potlačován dovednostmi v reálném životě.

Master of Business Administration (MBA) ATMU je určen k oslovení studentských kompetencí excelence na místní i mezinárodní úrovni, poskytovat široce vzdělanému studentovi prostřednictvím poskytování znalostí, výzkumných dovedností a kompetencí založených na vědeckém procesu a poznatcích.... [-]


MBA v digitálním marketingu

Geneva Business School (GBS)
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2018 Švýcarsko Geneva Španělsko Barcelona + 2 více

Naše MBA v digitálním marketingu je navržen tak, aby poskytoval studentům technické dovednosti a digitální gramotnost potřebné zapojit publikum a efektivně obchodovat s podniky prostřednictvím digitálních kanálů. Studenti se také naučí vytvářet, implementovat a analyzovat strategie digitálního marketingu a přitahovat zákazníky inovativními způsoby. [+]

Naše MBA v digitálním marketingu je navržen tak, aby poskytoval studentům technické dovednosti a digitální gramotnost potřebné zapojit publikum a efektivně obchodovat s podniky prostřednictvím digitálních kanálů. Studenti se také naučí vytvářet, implementovat a analyzovat strategie digitálního marketingu a přitahovat zákazníky inovativními způsoby.

V průběhu programu budou studenti:

Bude schopen efektivně publikovat a spravovat obsah pro růst podniku.

Získejte odborné znalosti v používání analytických nástrojů Google a různých softwarů pro analýzu dat.

Získejte obeznámenost s právními předpisy a právy online.

Staňte se expertem na navrhování a realizaci online marketingových kampaní.... [-]


Master of Business Administration (MBA) v mezinárodním obchodě - marketing specializace

New European College
Campus forma Denní studium 3 semestry October 2018 Německo Munich

Master of Business Administration (MBA), se stal akademická kariéra boost jak pro podnikatele a firemní zaměstnance. Globalizace vyžaduje absolventy MBA se skutečně mezinárodní obchodní vzdělání. [+]

Master of Business Administration (MBA), se stal akademická kariéra boost jak pro podnikatele a firemní zaměstnance. Globalizace vyžaduje absolventy MBA se skutečně mezinárodní obchodní vzdělání.

S naší MBA v mezinárodním obchodě, získáte potřebné dovednosti a nástroje, aby mohli převzít náročné pozice s manažerskou odpovědností. Pro studenty bez předchozího vzdělávání v podnikání MBA je ideální program pro kvalifikovat se na manažerských pozicích.

Naše MBA v mezinárodním obchodě je propojení teorie s praxí a je vyučován instruktoři mají značné zkušenosti v jejich povolání. Malé skupiny umožňují velmi interaktivního vzdělávání. Jak naše MBA studenti musí mít pracovní zkušenosti, aby bylo možné zapsat, jednotlivé zkušenosti a zázemí pro každého studenta, aby třídy ještě příjemnější. Naše členy fakulty využívat aktivačních prvky, jako jsou případové studie, simulace, projekty a prezentace, aby každý student příležitost snadno připojit získané znalosti se svými osobními zkušenostmi.... [-]


Penn state smeal mba - marketing

Smeal College of Business, Penn State
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Spojené státy americké State College

Marketingová koncentrace společnosti Penn State Smeal obsahuje řadu kurzů navržených tak, aby zvyšovaly vaši znalost spotřebitelského chování, rozvoj značky a rovnosti, rámce pro strategické řízení a komunikaci, stejně jako technologie, které zlepšují marketingové funkce a procesy. [+]

Penn state smeal mba - marketing

Marketingová koncentrace společnosti Penn State Smeal obsahuje řadu kurzů navržených tak, aby zvyšovaly vaši znalost spotřebitelského chování, rozvoj značky a rovnosti, rámce pro strategické řízení a komunikaci, stejně jako technologie, které zlepšují marketingové funkce a procesy.

Hlavní předměty marketingového kurzu Nový vývoj a správa produktů: Identifikujte obchodní příležitosti, porozuměte potenciálním potřebám zákazníků a vyvinete nový produkt od konceptu až po virtuální prototyp. Spotřebitelské chování: Získejte znalosti o teoriích a koncepcích z psychologie, sociologie, ekonomie a dalších oborů, které jsou užitečné pro porozumění a marketing spotřebitelům. Řízení značky: Prozkoumejte a pochopte proces budování, navrhování, měření a udržování značky značky. Fakulta marketingu ... [-]

MASTER OF BUSINESS ADMINISTRATION V MEZINÁRODNÍM ŘÍZENÍ A MARKETINGU

California Intercontinental University
Campus forma 18 měsíců September 2018 Spojené státy americké Irvine

Master of Business Administration v mezinárodním managementu a marketingu (MBAIMM) program je navržen tak, aby připravil studenty na kariéru v oblasti mezinárodní management konzultace, řízení multikulturní a nadnárodní řízení pracovní síly, a poskytuje globální perspektivu obchodního marketingu. Studenti s touto specializací se zaměří na teorie, postupy a etiku vedení, řízení rizik, globální řízení a marketing. Jednotlivci s náklonností vedení a toužící po podnikání budou těžit z této specializace. [+]

Přehled

Master of Business Administration v mezinárodním managementu a marketingu (MBAIMM) program je navržen tak, aby připravil studenty na kariéru v oblasti mezinárodní management konzultace, řízení multikulturní a nadnárodní řízení pracovní síly, a poskytuje globální perspektivu obchodního marketingu. Studenti s touto specializací se zaměří na teorie, postupy a etiku vedení, řízení rizik, globální řízení a marketing. Jednotlivci s náklonností vedení a toužící po podnikání budou těžit z této specializace.

Programové kompetence a cíle učení

Po úspěšném dokončení tohoto programu budou studenti schopni:

Integrace marketingových teorií a praktik pro zlepšení organizační výkonnosti.Vytvářet a optimalizovat mezinárodní obchodní příležitosti na konkurenčních trzích.Posuzujte obchodní výzvy a příležitosti související s globální ekonomikou, konkurencí, změnami a nejistotou.Využijte metody aplikovaného výzkumu a obchodní strategie pro maximalizaci příležitostí pro růst a rozvoj mezinárodního obchodu.Podporovat interdisciplinární týmovou práci a spolupracující pracovní prostředí.Identifikujte a analyzujte složité obchodní koncepty a prozkoumejte alternativní řešení organizačních a finančních problémů.Aplikujte dovednosti kritického myšlení a osvědčené teorie a postupy řízení, abyste mohli analyzovat, vyhodnotit a rozhodovat o celé řadě problémů finančního podnikání.Demonstrace efektivních písemných a ústních komunikačních dovednostíUsnadnění využívání vhodných technologií pro vyšetřování a řešení problémů.Měření ekonomické výkonnosti organizací.Rozvrh kurzu... [-]

MSc Mezinárodní obchod a marketing

ISC Paris Business School
Campus forma Denní studium 12 - 16 měsíců October 2018 Francie Paris

ISC Paris se rozhodla posílit svůj závazek marketingového řízení tím, že otevře tento MSc. Tento program je zaměřen na mezinárodní trhy a produkty, jako MSc v marketingových technikách v mezinárodním prostředí. Spotřebitelské chování se rychle mění, protože informace jsou snadno dostupné a celosvětová nabídka produktů již vstoupila do našich domovů. Mezinárodní vliv ovlivňuje naše životní prostředí a musíme lépe pochopit změny očekávání spotřebitelů. ISC Paris se rozhodla posílit svůj závazek marketingového řízení tím, že otevře tento MSc. Tento program je zaměřen na mezinárodní trhy a produkty, jako MSc v marketingových technikách v mezinárodním prostředí. [+]

Klíčové body MSc ISC Paris :

16měsíční nebo 12měsíční program na plný úvazek (6měsíční praktický projekt)AACSB akreditovánoSíť oficiálních partnerů (RALPH LAURENT, GALERIE LAFAYETTE, HAVAS EVENTS, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE atd.)Oddělení obchodních vztahů a 60 000 pracovních nabídek každý rokSíť absolventů (více než 16 000 členů)Mezinárodní rozměr: vysoká kulturní rozmanitost a profily, vysoká úroveň mezinárodní fakultyPlné angličtinyCampus: Paříž

POŽADAVKY NA PŘÍJMY

minimálně 3 roky vysokoškolského vzdělávání

KARIÉRA

Export Business Manager, mezinárodní produktový manažer, mezinárodní marketingový analytik, mezinárodní obchodník... [-]


Mba digitální společnost

Estonian Business School (EBS)
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Estonsko Tallinn

Jedinečný magisterský program v digitální společnosti na estonské obchodní škole vám poskytuje znalosti, dovednosti a zkušenosti pro řízení a vedení digitální transformace v podnicích, organizacích a ve společnosti jako celku. Naučíte se řízení digitální transformace v prostředí, které je jednou z nejvíce digitálních společností na světě - Estonsko a na EBS, která je jednou z předních obchodních škol s více než 25 lety zkušeností v oblasti podnikového a manažerského vzdělávání v regionu s Kampusů v Estonsku a Finsku. Ve spolupráci se zástupci průmyslu a veřejného sektoru se učíte a získáte zkušenosti s vytvářením, rozvojem a řízením digitálních transformačních iniciativ. Jak se změnila povaha fungování podniků a organizací a vytváření hodnoty pro zúčastněné strany v nové realitě. [+]

MBA v digitální společnosti je magisterský program, který má za cíl

Poskytnout manažerům, odborníkům a konzultantům znalosti a dovednosti v oblasti řízení podniku a organizace v digitalizační společnosti. Zjednodušit vývoj nových obchodních a digitálních technologií a jejich implementaci v hlavních činnostech společnosti nebo organizace. Umožnit účastníkům programu vytvořit mezinárodní síť mezi studenty, podniky a organizacemi. Podporovat implementaci Strategie inteligentní specializace a internacionalizaci země jako digitální společnosti rozvíjením kompetencí v oblasti řízení digitálních a podnikových technologií ve firmách a organizacích. Očekáváme, že se na studiích budou podílet vedoucí pracovníci, správci oblastí a odborníci ve firmách a veřejných organizacích, konzultanti. Metodika studia Kombinované studijní metody zahrnující jednotlivé studie (např. Práce s údaji), skupinové studie (týmové projekty) a e-studie (s podporou elektronických studijních platforem). Získání klíčových kompetencí je založeno na získávání dovedností převedených v malých skupinách. Vývoj a řízení projektů souvisejících s digitalizací v interdisciplinárních a multikulturních týmech ve spolupráci s firmami a organizacemi. Struktura programu ... [-]

MBA in Marketing

Northwest Missouri State University
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let January 2019 Spojené státy americké Maryville + 1 více

Program se zaměřuje na rozvoj podnikatelských nadací a následné uplatnění těchto poznatků na obchodní problémy ve funkčních oblastech. [+]

[-]

Mba v komunikaci a public relations

EU Business School
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let January 2019 Švýcarsko Geneva Španělsko Barcelona Montreux Německo Munich + 6 více

To hlavní se bude týkat různých témat, jako jsou kampaně strukturování public relations, mediální strategie, organizační komunikace a etiky, a zároveň řešit širokou škálu komunikačních a propagačních obavy. [+]

Spotřebitelé se stali aktivními účastníky digitálního světa a rozmazané čáru mezi značkou a spotřebitelem. Společnost, která má komunikační a public relations odborníci jsou životně důležité pro jakoukoli organizaci a jsou klíčové při vzniku a udržování vztahů s cílovou skupinou. To hlavní se bude týkat různých témat, jako jsou kampaně strukturování public relations, mediální strategie, organizační komunikace a etiky, a zároveň řešit širokou škálu komunikačních a propagačních obavy.

Doba trvání: Tři termíny Kredity: 68 CH / 90 ECTS Začít Termíny: říjen, leden, březen Místa: Barcelona, Geneva, Montreux Výuka Jazyk: Stupeň udělil: EU Švýcarsko soukromé akreditované MBA Dual Titul na koleji ... [-]

Mba Specialist - Digital Marketing

EDC Ecole des Dirigeants & Créateurs d’Enterprise
Campus forma Denní studium 2 let April 2019 Francie Paris

Měnící se tržní poptávka po inovativních a agilní manažerských přístupů: kontrola komunikačních kanálů přizpůsobených novým výměnných sítí; zkoumání velkých objemů dat a jeho důsledky v digitálních strategií; Optimalizace řetězce pořízení a věrnosti zákazníků; tvorba hodnoty a udržitelné sledování vztahů se zákazníky. [+]

Dynamický, rostoucí

Měnící se tržní poptávka po inovativních a agilní manažerských přístupů:

Ovládání komunikačních metod přizpůsobit novým výměnných sítí Za poznáním Big Data a jeho důsledky v digitálních strategií Optimalizace akvizice řetězce a loajality zákazníků tvorba hodnoty a udržitelné sledování vztahů se zákazníky

Absolventi silné náborové v digitální:

Firmy specializující se na analytiku, zpracování velkých objemů dat, internetových datových inzerenti, digitálních a interaktivních agentur, mediálních agentur, ad-výměn, webové vydavatele, vyhledávače, desky a obchodní desky ...

Tradiční řemesla rušit přechodem na digitální vyžadují nové dovednosti, například:... [-]


Master of Business Administration in Marketing

Canadian University Dubai
Campus forma Denní studium 3 semestry September 2018 Spojené arabské emiráty Dubai

[+]

Domnívá se otázkami, jako je chování spotřebitelů, segmentace trhu a loajalita spotřebitele, a učí teorii a praxi marketingového životního cyklu, od výzkumu a vývoje produktů pro komunikaci, dodavatelských řetězců a strategické řízení.

[-]

MBA Marketing

University of New York in Prague (UNYP)
Campus forma Denní studium 19 měsíců October 2018 Česká republika Prague

MBA se zaměřením na marketing připravuje studenty na složité výzvy, kterým čelí společnosti ve vysoce konkurenčním prostředí. Marketing a marketingová komunikace se staly klíčovými faktory v získávání a při udržení podílu na trhu a ve strategii umístění značky společnosti na trhu. Tato volba je ideální pro přípravu studentů na seniorní pozice v marketingu. Specializované předměty staví na základních předmětech a poskytují komplexní znalosti marketingu. [+]

UNYP MBA titul se zaměřením na Marketing Vám pomůže zaměřit Vaší kariéru na to správné publikum

MBA se zaměřením na marketing připravuje studenty na složité výzvy, kterým čelí společnosti ve vysoce konkurenčním prostředí. Marketing a marketingová komunikace se staly klíčovými faktory v získávání a při udržení podílu na trhu a ve strategii umístění značky společnosti na trhu. Tato volba je ideální pro přípravu studentů na seniorní pozice v marketingu. Specializované předměty staví na základních předmětech a poskytují komplexní znalosti marketingu.

Specializované marketingové kurzy:

Marketingový výzkum Chování spotřebitele a neuromarketing Strategické řízení marketingu Řízení značky ... [-]

MBA v marketingu

Ajman University
Campus forma Denní studium August 2019 Spojené arabské emiráty Ajman

Program AU MBA usiluje o uspokojení standardů zajišťování kvality stanovených světovými organizacemi pro akreditaci obchodních programů, jako je AACSB a Asociace MBA. [+]

Charakteristické vlastnosti

Program AU MBA usiluje o uspokojení standardů zajišťování kvality stanovených světovými organizacemi pro akreditaci obchodních programů, jako je AACSB a Asociace MBA.

Marketing

Kurzy v této trati / koncentraci nabízejí znalosti marketingu a pomáhají studentům rozvíjet široké spektrum praktických dovedností v oblasti marketingového řízení.

Cílem programu je:

Pomáhat studentům získat znalosti o hlavních obchodních funkcích, včetně účetnictví, marketingu, financí a informačních systémů a řízení provozu.Poskytnout studentům hluboké znalosti jedné z vybraných tratí, jako je finance, marketing a řízení lidských zdrojů.Pomáhat studentům získat dovednosti v oblasti vedení týmu, budování, komunikace a řešení problémů. Dále je připravit na zvládnutí etických otázek a multikulturní rozmanitosti potřebné pro manažerské pozice.Připravit studenty, aby byli schopni nalézt vědecká řešení problémů souvisejících s obchodem a byli schopni zhodnotit podnikatelské prostředí a využít rozhodovací techniky relevantní pro danou situaci.Výsledky učeníAbsolventi MBA budou schopni prokázat znalosti z oblasti účetnictví, marketingu, financí, informačních systémů a řízení provozu. Absolventi připraví technické zprávy a představí aktuální témata v oblasti účetnictví, marketingu, financí, informačních systémů a řízení provozu, které budou klasifikovány.Absolventi MBA budou schopni prokázat hluboké teoretické a aplikované znalosti v jedné z oblastí, jako je marketing, finanční řízení a řízení lidských zdrojů. Pro vyhodnocení tohoto výsledku budou použity různé nástroje, jako jsou úkoly, analýzy případů, kvízy, zkoušky, zprávy a prezentace.Absolventi MBA budou schopni prokázat ústní a písemné komunikační dovednosti, schopnost vedení a dovednosti budování týmu. Absolventi připraví zprávy o projektu a poznámky. Budou také předkládat své zprávy, aby dokázali své zvládnutí jazykových a komunikačních dovedností.Absolventi MBA budou schopni identifikovat a zvládat etické otázky a multikulturní... [-]

MBA v oboru digitálního marketingu

Concordia University Chicago
Online forma Denní studium August 2019 Spojené státy americké River Forest

Budoucnost marketingu je nepochybně digitální. Dnešní rychle se rozvíjející technologie přeměňují obchodní prostředí způsobem, který vyžaduje posun v marketingové paradigmatu. Marketingové rozpočty se stále více převádějí od tradičního marketingu a reklamy na digitální, zatímco mobilní, sociální média a video výdaje se nadále zvyšují a mění tvář mediálního trhu. [+]

Budoucnost marketingu je nepochybně digitální. Dnešní rychle se rozvíjející technologie přeměňují obchodní prostředí způsobem, který vyžaduje posun v marketingové paradigmatu. Marketingové rozpočty se stále více převádějí od tradičního marketingu a reklamy na digitální, zatímco mobilní, sociální média a video výdaje se nadále zvyšují a mění tvář mediálního trhu.

Učební cíle

Concordia University Chicago specializace v oboru digitálního marketingu vám poskytuje strategické a analytické dovednosti pro vedení organizací v digitálním světě, které překrývají data o zákaznících, produktech a interakcích. Čtyři kurzy v rámci této specializace jsou navrženy tak, aby vám pomohly porozumět digitální marketingové strategii a plánování, strategii mobilního marketingu a sociálních médií, stejně jako digitální marketingové analýzy. Vaše organizace požadují, abyste chápali důležité a vhodné digitální metriky a jak je využívat k analýze a zlepšování iniciativ digitálního marketingu a marketingové návratnosti investic. Absolventi budou úspěšně prosazovat digitální marketingové kampaně při dosahování iniciativ růstu organizace.... [-]